WHEM Donna, Eindhoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jmmj

Stamgast
Forumpionier
328
09/07/21
239
9
Iemand toevallig ervaring met deze rondborstige dame? Ik kan er hier helaas niks over vinden. Alvast bedankt.

 
Ja wegblijven. Afspreken gaat redelijk. Maar zodra je er bijna bent gaat ze nog even iets anders doen. Daarna ineens de whatsapp uit staan. Een uur later onschuldig appen we hadden toch nog geen tijd afgesproken. Wel we hadden en tijd en een lokatie. Naar die lokatie voor noppes heengezonden. Mijn geld gelukkig niet aan haar uitgegeven want waarschijnlijk komt ze al haar afspraken tijdens de date dan ook niet na. Gezien warrig taalgebruik op de app achteraf vermoed ik drugsverslaafde.
 
Ja wegblijven. Afspreken gaat redelijk. Maar zodra je er bijna bent gaat ze nog even iets anders doen. Daarna ineens de whatsapp uit staan. Een uur later onschuldig appen we hadden toch nog geen tijd afgesproken. Wel we hadden en tijd en een lokatie. Naar die lokatie voor noppes heengezonden. Mijn geld gelukkig niet aan haar uitgegeven want waarschijnlijk komt ze al haar afspraken tijdens de date dan ook niet na. Gezien warrig taalgebruik op de app achteraf vermoed ik drugsverslaafde.
Een tijdje geleden een berichtje gestuurd, werd 2 dagen later gelezen en geen reactie op gehad. Gisteren vroeg in de avond weer een bericht gestuurd en dat is nog niet gelezen. Ik ga dus op zoek naar iemand anders voor vandaag.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan