Recensie Donna, Leeuwarden 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb haar vandaag gevraagd en dat zou ze inderdaad wel willen. Net als een gangbang trouwens.

Ik geef geen review, want dat zou in mijn ogen niet eerlijk zijn.
Donna is helaas niet mijn smaak. Alles is prima voor elkaar hoor en ze doet goed haar best. Maar de seksuele klik ontbrak bij mij.

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Anders
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/je-gaat-bij-mij-fluiten-de-deur-uit_3834718
Totale kosten (in euro)
150
Donna is dus Karin.
Want beschrijving van bovenstaande dame en Karin is gewoon hetzelfde, nog steeds een korte kapsel maar nu in een paarse kleurtje en ringetje in clit zit er ook nog steeds.
Werkmethode is ook hetzelfde, ze probeert de boel eerst te acclimatiseren door een gesprekje en een massage(stelde niet veel voor, maar toch wel even lekker).
Huis is muffig en lagen allerlei shag pakjes op tafel....ze is een roker maar dat merk je niet als je haar intiemer benaderd.
Lekkere lichaam voor een 60+ heeft ze wel, grote zachte billen wat ik wel kon waarderen, ik ben een billen man, oké niet mooi rond maar kom op ze is 60+.
Pijpen deed ze doen en intiem ook lekker nat, vervolgens kon ze anaal ook wel makkelijk hebben en kon er ook van genieten.
Ze is schoon maar denk dat ze de deo even had vergeten waardoor een onaangename geur waar te nemen was, daar kan ik dus van afknappen. Ben binnen de afgesproken tijd ook weer vertrokken. Douchen kan en mag alleen moet je de trap even af en op.
Herhaling? Denk het niet, omdat de afstand mij te ver ligt.

Terug
Bovenaan Onderaan