Recensie Dorina en Evelina, Castrop-Rauxel, Club Penelope 5,00 ster(ren)

  • Onderwerp starter Voormalig lid 545
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
V

Voormalig lid 545

Guest
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
115
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ivm. met de sluiting afgelopen week van Acapulco Gold in Ratingen door de te hoge corona insidenz daar hoorde ik dat alle dames die normaal in die club werken nu in Penelope zouden zijn. Bovendien was op dat moment club Penelope nog 1 van de weinige clubs in NRW die open waren. Dat moest dus wel een enorm goede line-up zijn daar dacht ik. Zover dat dan nog mogelijk is in deze barre corona tijden. Dit was dus hèt uitgelezen moment voor mij om deze club weer eens te bezoeken. Vorig jaar februari voor de eerste keer deze mooie club bezocht en was toen dol enthousiast. Een super line-up, ontzettend betaalbare prijzen en mooie club. Het zou niet lang duren of ik zou deze club weer gaan bezoeken. Maar toen kwam dus corona, de boel ging op slot en is het er niet meer van gekomen.
Vorige week dag vrij en dus maar de auto gestart en richting Castrop-Rauxel gereden. De heenweg verliep vrij voorspoedig al had ik op de A42 behoorlijk last van langzaam rijdend verkeer. Normaal is het niet eens zo druk daar maar omdat de autobahn naar Bochum dicht zat daar veel oponthoud. Gelukkig had ik de reis vrij ruim ingepland en in mijn comfortabele Franse auto met een lekker muziekje op de achtergrond zit ik relaxt en maak ik mij niet druk om een file meer of minder. Er zijn slechtere plekken om je tijd door te brengen.
Ik arriveerde dus vrij relaxt bij de club die pal naast de A42 ligt. Wel was er vrij weinig parkeerplek. De parking van de club stond sowieso al vol maar dat is niet zo moeilijk daar dit een vrij kleine parking is. Langs de straat ook vrijwel alles bezet en moest tot helemaal achterin de doodlopende straat rijden om een plek te vinden. Naja, dan maar klein eindje verder lopen.
Eenmaal in de club moest ik een formulier met mijn persoonlijke gegevens invullen en mij werd gevraagd of ik een mondkapje bij me had. Dit formulier maar ingevuld en later tijdens het verblijf in de club geen enkele persoon gezien met een mondkapje op.
Snel omgekleed en gedoucht. Dat is toch altijd wel lekker hoor in zo'n club. Dat je je eerst even fijn op kunt frissen na een lange autorit. Eenmaal de club binnen gekomen zag ik dat het er behoorlijk druk was qua dames en heren. Mooie dames ook! Mijn oog viel direct op Hongaarse Dorina met wie ik later zou belanden op de kamer. Wat een mooie naturelle meid!
Maar eerst even wat gedronken en een hapje gegeten want het was net voedertijd. Nu met de corona mag je zelf niet meer langs het buffet lopen. Het buffet is afgezet met een lint en daarachter staat een personeelslid van de club die voor jou het eten opschept. Geen probleem en het eten smaakte lekker. Zeker in aanmerking genomen dat je maar 25 euro entree betaalt in deze club. Dat is echt een koopje voor wat je ervoor terug krijgt.
Na het eten even een sauna gepakt en uitgebuikt. Daarna even opgefrist en linea recta op Hongaarse Dorina afgestapt. Even een praatje gemaakt. Een erg leuke en vriendelijke dame die eerlijk aangeeft 50 euro te vragen voor een half uurtje "vernünftig" zoals ze zelf zegt. Nou, van die kamer met haar heb ik absoluut geen spijt gehad. Wat een lekkere dame is dit zeg! Wat een mooi lichaam heeft ze en wat een perfecte service geeft zij. Die 50 euro zijn bij haar echt prima besteed. Een echte aanrader. Het soort service dat Dorina geeft begint schaars te worden in de Duitse clubs. Een servicepakket die je weleens kreeg 10 jaar terug maar de laatste jaren eigenlijk bijna niet meer.
Om even wat bij te komen na deze sessie weer even een sauna gepakt en gedoucht. Nog wat gepraat met diverse Duitse bezoekers over de matige situatie momenteel in de Duitse pay6. Iedereen is het erover eens dat de situatie en het aanbod aan vrouwen de laatste jaren sterk achteruit is gegaan. Waarom dit dan niet gezegd mag worden op bepaalde fora en je daarvoor zelfs een ban krijgt is mij dan een raadsel. Zal wel iets te maken hebben met de handeltjes die bepaalde moderatoren hebben in bepaalde clubs en redlights.
Terug van het terras in de grote zaal viel mijn oog al snel op een leuke Roeemeense girl-next-door. Zij stelde zich voor als Evelina. Wat steviger qua postuur en met een lief koppie en zwart brilletje. We konden het goed vinden met elkaar en een tijdje met haar gekletst. Ik kreeg al snel het gevoel dat dit weleens een erg goede kamer kon worden dus haar maar gevraagd de sleutels te halen. Nou, mijn voorgevoel liet me ook dit keer weer niet in de steek. Wat een lieve meid is die Evelina. Echt een kneiters goede service levert deze leuke jonge Roemeense meid. Gewoon service met alles erop en eraan en alle standjes voor 4 tientjes. Wat wil een mens meer? Als je deze service gaat boeken in bijvoorbeeld Duisburg ben je zo 80 euro verder. En dan zit je in een redlight en niet in een club met alle voorzieningen. Gewoon een koopje dus. Evelina gaf trouwens wel aan normaal niet in Penelope te werken maar in Aca Gold. Zij was dus 1 van de vele meiden die die dag over waren gekomen vanuit Aca Gold naar Penelope. Ik dus weer mooi mazzel gehad.
Daarna nog lange tijd wat rond gehangen in de club. Er heerste een gezellige sfeer. Nog lekker gerelaxt op dat grote hangbed in het midden van de club samen met wat Roemeense meiden. Tegen tienen was er al niet veel actie meer in de club. De meeste mannen waren voldaan en gingen naar huis of bleven nog wat hangen voor de gezelligheid. De muziek werd wat harder gedraaid en zo ontstond er een soort discosfeertje.
Om een uur of 11 vond ik het mooi geweest en ben lekker relaxt naar huis gereden over lege Duitse autobahnen. Dat gaf mij de kans het gas er eens lekker op te gooien.
Het was echt een super fijne dag en wil graag snel weer terug naar deze club vooral ook omdat het voor mij korter rijden is dan naar Aca Gold.
 
Mooi dat er nu een apart topic is aangemaakt voor deze club.
Dit is een vrij populaire club in NRW.
Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.
Ik zal daar in de toekomst wel vaker komen.
De laatste keer was een absoluut succes.
 
Excursie gedaan naar deze club gisteren. Ik moest toch eten en zag dat deze club aan de snelweg was waar ik reed. Nou voor 25 € entree val je dan geen buil meer en 2 borden prima maaltjd genuttigd
Lekker douchen en opfrissen en de club bekeken die ook nog eens schoon en aangenaam is.Maar een hele middag of dag doorbrengen zoals ooit in Golden Time zie ik me daar nog niet doen.
De dames , zoiets 20 aanwezig benaderen je niet , ze kijken wel eens naar je , maar er is geen spontaan gedoe. Iedereen zit in de wachtkamer lijkt het.
Je moet er zelf op af anders gebeurt er niks.
Zo maar gedaan met wat dames gekletst , en uiteindelijk 1 tje gekozen . Het is veel van hetzelfde daar , alles Roemeens. Nou half uurtje met Mia gedaan , je verbaast je over de prijs 40€ incl.PZC . Het was nog niet eens slecht ook.
Jammer dat we dergelijke clubs via deze opzet in Nederland niet hebben
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan