Douche na een bezoek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Marcov12

Stamgast
698
07/08/21
1.025
55
Naar aanleiding van een andere topic de vraag: Douche jullie na je bezoekje bij een dvp?

Vaak zie ik mannen in pak rondlopen in de straten (waarschijnlijk in hun middagpauze) en vervolgens gaan zij denk ik weer naar werk..

Ik probeer zelf altijd een dag te plannen, anders aan het eind van de dag (dus na werk) of 's avonds wandelen. Waardoor ik dus direct naar huis kan gaan en onder de douche sta.

Zouden jullie wel de hele dag na een bezoekje, je dagelijkse bezigheden kunnen doen? Of liever gelijk een douche nemen?
 
Ik heb dat ook, maar als ik langs de ramen ben geweest is dat toch anders. Geen douche mogelijkheden en de dames gebruiken overmatig parfum. Dat is na een bezoekje wel te ruiken.
 
Toch leuk, een beetje 'Parfume de Lisa' aan je vingers 👌🏻💦
Een beetje geur aan mijn vingers vind ik heerlijk om de hele dag 'mee te dragen'. En af en toe lekker stiekem ruiken.
Maar de dames moeten zelf geen parfum op hebben. Dat vind ik dan weer vervelend om de hele dag nog om me heen te hebben hangen.
En als ik met mijn SL's ben hebben we sowieso afgesproken dat ze geen parfum op hebben.
 
Ik heb geen problemen met de geur van een dame, en kan deze ook de hele dag wel bije dragen.

Ik vraag mijn dame wel altijd makeup loos te gaan. Ik vind haar dan gewoon mooier. Is mooie dame om naturel te zien
 
Als de mogelijkheid er is douch ik aansluitend nog bij de dame/in het privéhuis. Anders even gebruik maken van de wasbak.
De geur van de dame nog op mijn vingers houden is echter ook wel iets moois voor de rest van de dag ... 🥰
Dat zou betekenen dat vingeren mogelijk was, wat sowieso een goed beginsel is.
 
Douchen erna ... hangt ervan af, als de gelegenheid er is wel als de dame mee onder de douche komt en wij mekaar dan wassen.
Na een tantramassage nooit, dan wil ik de zoete geur mee naar huis nemen tot de volgende morgen en dan douchen.
 
Douchen erna ... hangt ervan af, als de gelegenheid er is wel als de dame mee onder de douche komt en wij mekaar dan wassen.
Na een tantramassage nooit, dan wil ik de zoete geur mee naar huis nemen tot de volgende morgen en dan douchen.
... dus jouw schuilnaam hier is ook maar relatief ... 😉😄
 
Ik altijd ervoor en erna, mits mogelijk natuurlijk. Op z'n minst kleine DB en de achterkant even opfrissen ervoor en erna even kleine DB schoonmaken. Heb echt een bloedhekel aan die condoomgeur, dus die wil ik ook echt kwijt na een bezoek.

Geur aan de vingers hou je toch wel de rest van de dag.
 
In ieder geval wel ervoor wel zo prettig voor de dame doe ik meestal al thuis, eventueel ter plaatse bij de dame nog even kort opfrissen.
Daarna maakt me niet zoveel uit inderdaad wel lekker om haar luchtje nog even om me heen te hebben hoewel ik er wel op bedacht ben dat er thuis iemand met een goede neus zit.
 
Dat ligt er maar aan.

Als er een deftige douche is, dan wel. Als die er niet is of het ziet er zo ranzig uit dat je er niet eens in zou pissen, dan doe ik dat thuiswel.
 
Ik probeer mijn wandelmomenten meestal op vrije dagen te plannen zodat ik rustig de tijd kan nemen. Af en toe ga ik na werktijd wandelen. Tijdens de middagpauze wandelen zit er voor mij vaak niet in. Bij de ramen zit douchen er vaak niet in, maar in een privéhuis probeer ik vaak een kamer te regelen met op z'n minst een bad/douche erin. Dit zodat ik eventueel tussendoor zou kunnen opfrissen.

Al moet ik wel toegeven dat ik ook zonder douche/bad gerust mijn dagelijkse bezigheden zou kunnen doen.
 
De meiden opzoeken doe ik uitsluitend als ik vrij ben. Tijdens werkdagen vind ik het zo'n gedoe.

Na een vrijpartij voel ik me altijd smerig. Als er sanitair aanwezig is maak ik er zeker gebruik van.
Niet om uitgebreid te wassen maar gewoon om de boel af te spoelen.

Als het er niet is dan ga ik thuis langdurig in bad.
 
Laatst bewerkt:
Bezoek alleen prive-ontvangst dames.
Douche vooraf thuis, na aankomst kort bij dame, en na afloop nog eens kort bij dame. Mocht er wat tijdnood zijn, is het douchen na geen must, maar is me nog niet gebeurd.
Sommige dames hebben zo'n heerlijke regendouche, geen straf nog eens onder de douche te staan ;)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan