Ga zelf altijd naar privé ontvangst dame. Ter plekke pak ik dan een douche, na ook thuis al gedouched te hebben. Dames hebben altijd wel dat shampoo & douche inéén spul staan, dat gebruik ik dan. Mondwater staat altijd bij de wastafel, gebruik ik ook.
Nu was ik pas op locatie waar ik vaker kom, maar dame was nieuw voor mij. Die liep dus mee naar de badkamer, en gaf daar instructies over wat er verwacht werd! Hierbij hoorde ook 'use the deodorant', en toen zag ik de spuitbus staan. Zou zomaar kunnen dat ik hier al de vorige keren op die locatie overheen gekeken heb
Heb ergens zoiets van ben net fris gedouched, oksels ook meegepakt, zweet ook niet snel, maar het voorval zet me wel aan het denken. Toen uiteraard gebruikt, maar kan me ook voorstellen dat niet elke dvp zit te wachten op een klant met een wolk van deo lucht om zich heen. Wat doen jullie?
Nu was ik pas op locatie waar ik vaker kom, maar dame was nieuw voor mij. Die liep dus mee naar de badkamer, en gaf daar instructies over wat er verwacht werd! Hierbij hoorde ook 'use the deodorant', en toen zag ik de spuitbus staan. Zou zomaar kunnen dat ik hier al de vorige keren op die locatie overheen gekeken heb
Laatst bewerkt: