Douchen voor de seks

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Koudvuur

Meubelstuk
1.203
09/12/23
2.942
13
Natuurlijk is een douche (of desnoods wasbeurt bij de wasbak) een vereiste voordat het echte feest kan beginnen. Geen twijfel mogelijk.

Wel vind ik het jammer dat bij pakweg 95% het douchen een formaliteit voor de seks is. Je krijgt een handdoek toegeworpen en als je gewassen en gedroogd bent, dan pas begint het echt.

Als ik aan mijn allerbeste dates uit de afgelopen decennia denk, dan was het douchen verweven in het geile geheel. De dame ging bijvoorbeeld met me mee en geilde me al douchend al op. Helaas heb ik dat maar bij weinig dames meegemaakt (het iconische duo J en T deed het wel, never forget).

Nou snap ik ook best dat een dame geen 5x per dag wil douchen. Schijnt niet goed te zijn voor de huid. Maar die dates waarin ze mee ging, waren de beste GFE's. Logisch, je echte vriendin bespringt je ook meteen, niet pas als je afgedroogd bent.

Herkenbaar? Tips voor dames die het douchen echt verweven in de date zijn welkom.
.

Ik wil geen dame erbij onder de douche. Hinderlijk geklungel, haar dat niet nat mag worden, blabla. Voor mij begint het spel pas als ik klaar ben met douchen.

Wat ik dan wel weer prettig vindt: als bij een raambezoekje de dame mijn geheime delen wast aan de wasbak ipv dat ik dat zelf doe. Mits niet te hardhandig natuurlijk. Een keer meegemaakt dat een dame met heel veel ringen om me een bloedend wondje bezorgde.

Heerlijk om samen te douchen. Lekker glibberend met de lichamen tegen elkaar. De tepels priemend in je rug. Uitgebreide ballen massage, je knots glibberen tegen de ronde billen of er tussenin 😊

Met een beetje geluk heeft ze misschien een jacuzzi. Half uurtje ontspannen bubbelen met een glaasje en dan verder feesten op het bed.

Als ik op pad ga, douche ik sowieso thuis. Bij raamdames opfrissen bij de wastafel bij aankomst, bij privé ontvangst dames spring ik nog even snel onder de douche. Prima om dat nog alleen te doen, snel afdrogen en er dan heerlijk aan beginnen, fris en fruitig!

Natuurlijk is een douche (of desnoods wasbeurt bij de wasbak) een vereiste voordat het echte feest kan beginnen. Geen twijfel mogelijk.

Wel vind ik het jammer dat bij pakweg 95% het douchen een formaliteit voor de seks is. Je krijgt een handdoek toegeworpen en als je gewassen en gedroogd bent, dan pas begint het echt.

Als ik aan mijn allerbeste dates uit de afgelopen decennia denk, dan was het douchen verweven in het geile geheel. De dame ging bijvoorbeeld met me mee en geilde me al douchend al op. Helaas heb ik dat maar bij weinig dames meegemaakt (het iconische duo J en T deed het wel, never forget).

Nou snap ik ook best dat een dame geen 5x per dag wil douchen. Schijnt niet goed te zijn voor de huid. Maar die dates waarin ze mee ging, waren de beste GFE's. Logisch, je echte vriendin bespringt je ook meteen, niet pas als je afgedroogd bent.

Herkenbaar? Tips voor dames die het douchen echt verweven in de date zijn welkom.
.
Dat zijn idd de leuke dates! Mooi als je dat mag meemaken!
En... trouwens ook na de daad... dat de dame je inzeept! lekker!

Heerlijk. Voor mij het ultieme voorspel. Alle dames bij Salon 261 doen dit.
Ik was daar ooit bij Mirthe en die verontschuldigde zich, omdat ze niet mee ging douchen, want ze had crème opgesmeerd, of iets van die strekking. Daaruit kon ik opmaken dat ze dit dus normaal wel doet. Fijn om te onthouden, ik wil haar sowieso wel weer eens bezoeken.

In House of Dreams in Amersfoort gaat Femke mee onder de douche. Ze zeept je wel lekker in, maar echt opgeilen doet ze later pas op bed.

Heerlijk. Voor mij het ultieme voorspel. Alle dames bij Salon 261 doen dit.

Ik was daar ooit bij Mirthe en die verontschuldigde zich, omdat ze niet mee ging douchen, want ze had crème opgesmeerd, of iets van die strekking. Daaruit kon ik opmaken dat ze dit dus normaal wel doet. Fijn om te onthouden, ik wil haar sowieso wel weer eens bezoeken.

In House of Dreams in Amersfoort gaat Femke mee onder de douche. Ze zeept je wel lekker in, maar echt opgeilen doet ze later pas op bed.
Bij mij ging Mirthe niet mee omdat haar haar anders uit model zou gaan.

Verschillende dames bij Salon 261 gaan zowel vooraf ALS na afloop met je douchen. En die gebruiken ook olie tijdens de date dus dan krijg je geen droge huid.

Soms heb ik liever niet dat een dame meegaat omdat ik mijn volle blaas wil legen tijdens het douchen 🙃

Terug
Bovenaan Onderaan