WHEM Doutzen DS girls

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

muis

Meubelstuk
Forumpionier
1.267
01/07/21
2.163
33
heeft iemand ervaring met Doutzen (look alike blijkbaar van de echte) bij DS? profiel spreekt mij wel aan, maar krijg altijd twijfels bij ziet er uit als..
 
Heb hem gezien tijdens voorstelronde, nou... ik weet niet hoe je dit Doutzen look-a-like kun noemen hoor. Qua lichaam zeker niet want ze is niet superslank. Is niet dik maar wat groot gebouwd. Qua gezicht, tjah, mss de lippen een beetje maar ja ze zijn allemal gespoten tegenwoordig. Dus........
Ik zie iig weinig gelijkenis.
 
Heb hem gezien tijdens voorstelronde, nou... ik weet niet hoe je dit Doutzen look-a-like kun noemen hoor. Qua lichaam zeker niet want ze is niet superslank. Is niet dik maar wat groot gebouwd. Qua gezicht, tjah, mss de lippen een beetje maar ja ze zijn allemal gespoten tegenwoordig. Dus........
Ik zie iig weinig gelijkenis.
Dus foto's en profiel kloppen helemaal niet met de werkelijkheid. Was te verwachten van DS. Wat een onbetrouwbaar privéhuis is dit, zeg. Daarmee heb ik niet gezegd dat je er nooit een leuke meid of ervaring kunt hebben, maar je kunt absoluut niet afgaan op wat er op de site wordt vermeld. En in die zin dus onbetrouwbaar!
Ik denk soms nog wel eens aan Unlimited Privé Rotterdam: foto's, info en profiel op de site klopten altijd. Daar kon je met een gerust hart een blind-date boeken en dat kan bij DS absoluut niet. Helaas bestaat Unlimited niet meer. Maar bij DS is het verdienmodel om de dames zo mooi mogelijk te presenteren, het grenst een beetje aan belazerij. Ze trekken er (nog steeds) een hoop klanten mee.
 
vervelende aan de marketing van DS is dat de nieuwe dames veels te mooi worden gepresenteerd waardoor er een hele hoge verwachting ontstaat. Als vervolgens de dame niet voldoet aan het beeld voel je je toch een beetje bedrogen. Hoe goed de dame ook haar best doet, dat beeld blijft wel hangen.

Ondertussen ook kennis gemaakt met Doutzen, op zich een leuke meid maar om haar nu te vergelijken met de orginele Doutzen is wel erg ver gezocht. Hooguit het blonde haar, vrouw, moeder en beide geboren in Friesland zijn overeenkomsten
Ik schat in dat ze rond de 25 zal zijn, met de nodige extra pondjes zoals de gemiddelde Nederlandse dames. Flink aantal plakplaatjes.
Ze doet wel haar best, is relaxed, vriendelijk en praat lekker veel.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan