Drie vragen over prostituees in Thailand

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bob88

Newbie
3
29/07/23
2
Heey

Ik ga binnenkort naar Thailand (ao nang, krabi) en vroeg mij de volgende drie dingen af.

1. Waar neem je de door jouw uitgekozen prostituee mee naar toe? Naar je hotel? Mijn hotel zit namelijk enkele kilometers verderop van de rosse buurt en ik kan me voorstellen dat ze dan veel meer geld gaan vragen.
2. Wat is een beetje de gemiddelde prijs om bijvoorbeeld een uur lang je ding te doen?
3. Zijn Thaise prostituees in voor de wat extremere soorten sex? Denk hierbij aan bijvoorbeeld anaal, plassex of face fucking? En zo ja vragen ze hier dan een aanzienlijk hoger bedrag voor?

Ik ben benieuwd!
 
Van Ao Nang en Krabi, weet ik de huidige stand van zaken niet, maar...
  1. Dat verschilt voor short/long time¹. De ST kamer van de betreffende bar, bijvoorbeeld in Pattaya wonen veel Soi 6 meiden boven de bars daar, of een kamer vlakbij, zij zal de weg wel weten. Freelancers wonen vaak in de buurt. LT gewoon naar jouw hotelkamer. Hou er rekening mee dat sommige hotels, vooral die in de hogere prijsklasse nogal eens een joinerfee vragen. De topklasse hotels zijn er zowiezo niet happig op dat je een Grietje meeneemt. Ook dienen ze hun paspoort/id bij de receptie achter te laten.
  2. Sowieso dien je voor bargirls, de zogeheten barfine, zeg maar commissie, af te tikken. Hoe dichter bij sluitingstijd, hoe lager die is. Ik heb 200 voor ST, maar ook 2000 THB (LT) meegemaakt. Gemiddelde prijs is moeilijk te zeggen. Dat verschilt per regio. Het minste voor freelancer was 500 THB voor 2u, het meeste 7000 voor 20/24u. Ik heb ook wel dinnerdates gehad, die in mijn hotelbed eindigden.
  3. Ja, echter de oudere en meer doorgewinterde, die hebben alles minstens wel een keer voorbij zien komen, zullen daar meer voor in zijn dan de jongere. Ook ladyboys zullen vaker in zijn voor extremere sex. Im ben er nog geen een tegengekomen, die ik niet in d'r gezicht heb mogen spuiten.
¹ Shorttime 1à2u, Longtime 12 tot 24 of zelfs langer.
 
Laatst bewerkt:
  1. Thaise dames houden er niet van te voet te gaan (tenzij het is om door een shoppingmall te struinen), dus alles wat verder dan 500 m van de bar is gelegen wordt per taxi gedaan. Ze vragen daar niks extra voor want die taxi betaal jij uiteraard. En als ze teruggaan naar de bar nemen ze wel een motorfiets-taxi. Dat kost hen een tiental baht.
  2. Voor 1500 baht moet je er wel iemand kunnen vinden. Reken een paar honderd baht barfine bij en een paar drankjes voor jou en haar en alles bij elkaar kost je dat bijna 2500 baht. Ga je naar duurdere bars of clubs, dan wordt het uiteraard duurder.
  3. Op het standaard menu staat over het algemeen enkel "suck & fuck" (PZC en NMC). Altijd op voorhand voor je haar uit de bar haalt en een prijs afspreekt alles vastleggen wat je wil. Onderhandelen in de slaapkamer met een stijve pik en een druipend kutje voor je op bed, kost je veeeeeel meer geld. De meeste bargirls zijn overigens wat sex betreft eerder conservatief. Voor de meer extreme zaken zoek je inderdaad best een wat oudere DVP. De kans is groter dat die daar sneller op toehapt.
 
Laatst bewerkt:
Je zit in Ao Nang/Krabi, en niet in Pattaya. Houd daar rekening mee. Het zal duurder zijn, veeeeel beperkter qua keuze en veel minder extreem.

Veel hangt ook af van jouw leeftijd/voorkomen, en de leeftijd van de dames die jouw voorkeur dragen.

1. Het is geen Soi 6/Nana/Soi Cowboy, dus meegaan naar jouw hotel, ook voor een ST, is vrij normaal. Zolang het niet heel afgelegen is en ze er vlot een (moto)taxi kunnen krijgen. Iets wat jij natuurlijk betaalt bovenop de barfine en haar vergoeding.

2. Zoals BigBenny vermeldt, zal je vlug aan 2.500 THB zitten, en waarschijnlijk zelfs wat hoger. Houd er zeker rekening mee dat vooral de jongere meiden, er meestal zitten om klanten te lokken. De kans dat zij meegaan naar jouw hotel is heel gering (lees : ofwel ben je heel jong en aantrekkelijk, ofwel betaal je de jackpot). Vooraleer je gul LD's begint uit te delen, vraag je dus best of ze openstaan voor een BF. En een "maybe" betekent "neen". :)

3. Als je geen doorgewinterde pro of LB voor je hebt, dan is de kans heel klein dat ze openstaan voor extremere vormen van seks. De gemiddelde Thaise dame is op dat gebied veel preutser dan bv de Filipijnse jongedames.
Krabi is Pattaya niet. Vraag dit ook niet bij het eerste bezoek aan die bar, of je loopt het risico dat niemand uit die bar nog met jou durft mee te gaan.
Ga voor een wat meer ervaren dame en houd het de eerste keer vrij "standaard". Indien het gevoel goed zit, dan kan je haar voorstellen om extremer te gaan.

@Anaal.ist ; ik heb de omgekeerde ervaring. Nu, face fucking is niet hetzelfde als in het gezicht klaarkomen. Maar het merendeel van de jongedames die ik in mijn bed gehad heb, willen zelfs dit laatste niet. Wanneer je op hun buik of borsten klaarkomt, dan houden ze meestal hun handen reeds voor hun gezicht. 😂

Ik wil daarbij wel verduidelijken dat dit vooral knappe, slanke dames zijn tussen 20 en 25 jaar, voor wie sex een bijverdienste is.
 
Op de site TF, hoe weet je welke dames voor geld langskomen en welke gewoon op zoek zijn naar normaal contact? Is het raar om gewoon te vragen how much for 2 hours?

Kijk o.a. naar :
- vermelding freelancer
- letterlijk vermelding om langs te komen tegen betaling of suggestieve omschrijving
- foto's met het 'geld' handgebaar redelijk indicatief
- klederdracht in combinatie met andere signalen
- vermelding GSMnr (en/of Line nr) soms in combinatie met andere signalen
- .... (wie vult aan?)

Bericht sturen met de vraag of ze ook massages geven of iemand kennen, lokt veelal wel een duidelijk bericht uit indien freelancer.
 

Bijlagen

  • xx.jpg
    xx.jpg
    78,4 KB · Weergaven: 9
Op de site TF, hoe weet je welke dames voor geld langskomen en welke gewoon op zoek zijn naar normaal contact? Is het raar om gewoon te vragen how much for 2 hours?
Staat er in haar profiel, dat ze good girl is. Dan zal je echt je stinkende best moeten doen, om d'r tussen de lakens te krijgen😂

No games, no lie, serious e.d. zijn ook indicators, dat het geen pro betreft.
 
Staat er in haar profiel, dat ze good girl is. Dan zal je echt je stinkende best moeten doen, om d'r tussen de lakens te krijgen😂

No games, no lie, serious e.d. zijn ook indicators, dat het geen pro betreft.
Ok thanks haha, wat denk je van onderstaande profiel? Pro of niet?
 
En als je dan een gesprek begint en na 2 zinnen
- mijn telefoon is stuk, verloren of gestolen
- mijn ....... is plots ziek geworden
- ik moet dringend mijn huur betaald of ik word buitengezet
- breng je me kadootjes mee
En zo zijn er nog tal van verhaaltjes die ze proberen. Denk dat velen onder ons hiermee bekend zijn.
 
Ok thanks haha, wat denk je van onderstaande profiel? Pro of niet?
Moeilijk te zeggen als ze geen woord in d'r TF heeft geschreven. Ook haar foto's geven geen indicatie, dat ze in een bar werkt. Netjes, dus geen slutwear en warpaint, maar ook weer geen school/uni/werk(bank, winkel oid) uniform.

In iedergeval komt haar bekertje drinken, bij een takeout of straatverkoper vandaan.

Probeer haar nick eens op Line in te voeren. Ze zou zomaar dezelfde kunnen gebruiken.
 
Laatst bewerkt:
Moeilijk te zeggen als ze geen woord in d'r TF heeft geschreven. Ook haar foto's geven geen indicatie, dat ze in een bar werkt. Netjes, dus geen slutwear en warpaint, maar ook weer geen school/uni/werk(bank, winkel oid) uniform.

In iedergeval komt haar bekertje drinken, bij een takeout of straatverkoper vandaan.

Probeer haar nick eens op Line in te voeren. Ze zou zomaar dezelfde kunnen gebruiken.

Ik heb haar toegevoegd op Line. Ze probeert mij videos te verkopen. Is dat gebruikelijk? Zitten er veel nep profielen op TF?
 
Je zit in Ao Nang/Krabi, en niet in Pattaya. Houd daar rekening mee. Het zal duurder zijn, veeeeel beperkter qua keuze en veel minder extreem.

Veel hangt ook af van jouw leeftijd/voorkomen, en de leeftijd van de dames die jouw voorkeur dragen.

1. Het is geen Soi 6/Nana/Soi Cowboy, dus meegaan naar jouw hotel, ook voor een ST, is vrij normaal. Zolang het niet heel afgelegen is en ze er vlot een (moto)taxi kunnen krijgen. Iets wat jij natuurlijk betaalt bovenop de barfine en haar vergoeding.

2. Zoals BigBenny vermeldt, zal je vlug aan 2.500 THB zitten, en waarschijnlijk zelfs wat hoger. Houd er zeker rekening mee dat vooral de jongere meiden, er meestal zitten om klanten te lokken. De kans dat zij meegaan naar jouw hotel is heel gering (lees : ofwel ben je heel jong en aantrekkelijk, ofwel betaal je de jackpot). Vooraleer je gul LD's begint uit te delen, vraag je dus best of ze openstaan voor een BF. En een "maybe" betekent "neen". :)

3. Als je geen doorgewinterde pro of LB voor je hebt, dan is de kans heel klein dat ze openstaan voor extremere vormen van seks. De gemiddelde Thaise dame is op dat gebied veel preutser dan bv de Filipijnse jongedames.
Krabi is Pattaya niet. Vraag dit ook niet bij het eerste bezoek aan die bar, of je loopt het risico dat niemand uit die bar nog met jou durft mee te gaan.
Ga voor een wat meer ervaren dame en houd het de eerste keer vrij "standaard". Indien het gevoel goed zit, dan kan je haar voorstellen om extremer te gaan.

@Anaal.ist ; ik heb de omgekeerde ervaring. Nu, face fucking is niet hetzelfde als in het gezicht klaarkomen. Maar het merendeel van de jongedames die ik in mijn bed gehad heb, willen zelfs dit laatste niet. Wanneer je op hun buik of borsten klaarkomt, dan houden ze meestal hun handen reeds voor hun gezicht. 😂

Ik wil daarbij wel verduidelijken dat dit vooral knappe, slanke dames zijn tussen 20 en 25 jaar, voor wie sex een bijverdienste is.
Ik ben niet bekend met de afkortingen:
LB
LD
ST
BF
Kan je het toelichten voor de outsider?
 
Ik ben niet bekend met de afkortingen:
LB
LD
ST
BF
Kan je het toelichten voor de outsider?
LB = Ladyboy, de "derde" sexe in Thailand. Strikt genomen zijn het geen homo's en het zijn ook geen transvestieten. Het zijn mannen die zich identificeren als vrouw, zich een vrouwelijk uiterlijk aanmeten (dat kan gaan van zich verkleden als vrouw, via hormoontherapie tot chirurgische ingrepen om zich volledig om te bouwen) en een vrouwelijke rol vervullen. De Thai vinden dat niet vreemd en ze geven er zelfs geen expliciete sexuele betekenis aan. Veel Ladyboys werken in winkels of andere dienstverlenende sectoren. LBs zijn geen mannen die zich eventjes "verkleden" om uit te gaan in het weekend, het is meer dan dat. Een kleine minderheid van LBs werkt in de sex-industrie.

LD = Ladydrink, het (dubbel zo dure) drankje dat je de dame in een bar of club aanbiedt. Gedurende de tijd dat ze hiervan drinkt is ze "van jou". Soms alleen om te praten, soms om te onderhandelen/af te spreken wat voor diensten je van haar later wil afnemen, soms kan je al een voorschot nemen op die diensten. In een a gogo club is het niet ongewoon dat je haar borsten kan aanraken, soms kan je zelfs even met haar poesje spelen.

ST = Short Time, een afspraak voor korte tijd, meestal niet langer dan 2 uur (en die tijd begint te tellen wanneer ze de bar buitenstapt, niet wanneer ze met je in bed duikt in je hotel). Gewoonlijk mag je ook maar 1 keer klaarkomen en dan is de tijd ook meteen op, zelfs al kwam je al na 5 minuten klaar. Als je iets anders (lees: meer) wil dan moet je dat duidelijk op voorhand onderhandelen en afspreken.

BF = Barfine, een bedag dat je aan de eigenaar van de bar betaalt om een dame mee te nemen. Dit bedrag houdt geen enkele dienstverlening van de dame in! Dat bespreek je met de dame zelf en betaal je aan haar nadat ze haar diensten heeft verleend. Die onderhandelingen doe je in de bar (niet in je hotel), terwijl de dame van haar LD drinkt.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan