Drukker in weekend of op werkdagen ?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Bij mij in Almere is het in het weekend drukker bij privehuizen omdat de twee privehuizen zich bij een bedrijven terrein bevinden en die bedrijven zijn dan dicht. Wordt dan moeilijker voor mij in het weekend af te spreken (de dames zijn druk), balen want mijn vrouw werkt juist in het weekend en doordeweeks moet ik werken.
Ik probeer dan na mijn werk nog snel iets te regelen.
 
Ik hoorde onlangs van een dvp dat het tijdens het weekend zo kalm was ...
Ik kon er niet echt logica aan vastknopen. Zij zei : dan zitten ze allemaal thuis bij vrouw en kindjes.
Geen idee. Maar ik hoor het graag van jullie.
 
In het weekend is het gewoon ruk, doordeweeks prima. Dan kan iedereen een paar uurtjes snipperen of even een pitstop maken tijdens een zakelijk ritje. En toch op tijd thuis zijn.

Heb het geprobeerd in het weekend, maar zovaak meegemaakt dat een stoel warmhouden mijn enige doel was, dat het weekend klaar is voor mij. Mijn weekend begint donderdag na 17u en eindigt maandagavond 🥰
 
Ik merk wel dat er in het weekend minder dames beschikbaar zijn die ik interessant vindt. Dat kan aan het aanbod van klanten liggen, maar denk ook zeker dat een bepaalde groep mannen dan niet in de gelegenheid is om te wandelen i.v.m. andere verplichtingen thuis. Dan is het voor dames ook minder interessant om te werken.
Wel eens bij een rendez-vous hotel geweest doordeweeks in de middag. De parkeerplaats vol met auto's van mensen met wellicht geheime relaties. Om 17 uur was de parkeerplaats weer volledig vrij.
 
het valt mij wel op dat veel dames die ik interessant vind er de klassieke 9 to 5 uren op nahouden. Wat niet echt handig is omdat ik die uren werk. Er zijn nog opties genoeg om mij geen zorgen te maken maar er zijn een aantal dames die ik graag had willen ontmoeten dat nu gewoon onmogelijk blijkt.
 
Wat denk je 😂 werk jij in het weekend , en ga jij wandelen als je vrouw thuis zit te wachten 🧐
Dat is een ja-nee vraag maar ik heb er geen uniform antwoord voor.
Ik heb geen vrouw thuis maar ik werk vaak wel tijdens het weekend.
Bij de Clubs in Duitsland is het net andersom. In het weekend zitten ze bomvol en doordeweeks krijg je korting op de entree.
Ja, vaak ook 's ochtends he. Vind ik ook een raar principe, waarom je korting krijgt als je wat vroeger komt. Als dat bij een dvp ook was zou ik altijd om 8 uur 's morgens gaan.
 
Laatst bewerkt:
Niets is echt onmogelijk. Bij mij komen bezoekers die gewoon een paar uurtjes vrij v hun werk nemen. En dat doen ze vast bij anderen ook.
Soms probeer ik het te koppelen aan een vrije dag als ik een populaire dame echt wil bezoeken. Vorig jaar op een vrije dag ruim 2 uur rijden naar Gent om een dame te bezoeken voor 3 uurtjes. Vervolgens weer 3 uur in de file terug. Dat was wel een wereldreis voor een lekkere wip.
 
Terug
Bovenaan Onderaan