Algemeen DS-girls

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik bezoek al jaren verschillende plekken (vooral in Rotterdam en Den Haag) en ik moet zeggen dat Diane's Secret de grootste en beste selectie meisjes in de regio heeft. Ik snap de klachten van de mannen hierboven niet; er zijn veel slanke, donkere, grotere en natuurlijke meisjes. Er zijn grotere borsten, kleinere borsten, kleinere billen en nog grotere. Jongere en iets oudere meisjes, maar ze zien er allemaal fantastisch uit. Er is echt voor ieder wat wils. Ik waardeer deze plek enorm vanwege de diversiteit en de selectie aan meisjes.

Ik raad aan om verschillende smaken in het leven te proberen en te accepteren dat iedereen er anders uitziet (met grotere of kleinere lippen – een vreemde opmerking trouwens) en op zijn eigen manier mooi is. En wij heren hebben ook onze eigen smaak (gelukkig) 🥰🥰🥰🥰🥰
1 tip, als je wil dat we geloven dat je al jaren verschillende plekken heb bezocht en dat ds-girls de beste is vanwege de redenen die je noemde, is het slim om die ervaringen ook te delen met je account. Nu zie ik 1 review van een ds-girls dame en kan het zo zijn dat men je berichten met een korreltje zout neemt. Maar ik geloof je wel hoor, ds-girls is een top privehuis.

1 tip, als je wil dat we geloven dat je al jaren verschillende plekken heb bezocht en dat ds-girls de beste is vanwege de redenen die je noemde, is het slim om die ervaringen ook te delen met je account. Nu zie ik 1 review van een ds-girls dame en kan het zo zijn dat men je berichten met een korreltje zout neemt. Maar ik geloof je wel hoor, ds-girls is een top privehuis.
Ik schreef vroeger veel recensies op hookers.nl, maar ben hier niet zo actief meer. Misschien begin ik er wel weer mee. De motivatie was na de pauze van hookers wat minder. Maar het is waar, ik ga vooral naar DS, soms naar Casa Cherda (maar minder nu mijn twee favoriete dames er niet meer werken)... In Rotterdam is Lovely Prive ook top!!!

Terug
Bovenaan Onderaan