Algemeen DS-girls

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zie Didi niet meer op de website staan....

Op de DS website staat dat deze mooie Lindsey terug is, en heb haar nog nooit gezien en kan ook geen draadje over haar vinden.

Iemand ervaring met haar of een link naar haar pagina?
Ze ziet er iig echt superlekker uit... hopelijk zijn dit wel recente foto's want dit is toch wel echt mijn dvp-type 😙

Op de DS website staat dat deze mooie Lindsey terug is, en heb haar nog nooit gezien en kan ook geen draadje over haar vinden.

Iemand ervaring met haar of een link naar haar pagina?
Ze ziet er iig echt superlekker uit... hopelijk zijn dit wel recente foto's want dit is toch wel echt mijn dvp-type 😙

Eh tja... smaken verschillen, nietwaar? Ik kan niet zeggen dat ze onknap is of iets dergelijks, maar het ziet er in mijn ogen uit als de meest doorsnee van alle doorsnee vrouwen. Voor zover je er al iets van kan zeggen met zoveel bedekkende kleding. Eigenlijk vind ik dat er op foto's van dvp's altijd minstens één duidelijk naaktfoto van voren en één van achteren genomen bij moet zitten. Zodat je als klant weet waar je aan toe bent.

Eh tja... smaken verschillen, nietwaar? Ik kan niet zeggen dat ze onknap is of iets dergelijks, maar het ziet er in mijn ogen uit als de meest doorsnee van alle doorsnee vrouwen. Voor zover je er al iets van kan zeggen met zoveel bedekkende kleding. Eigenlijk vind ik dat er op foto's van dvp's altijd minstens één duidelijk naaktfoto van voren en één van achteren genomen bij moet zitten. Zodat je als klant weet waar je aan toe bent.
Oke oke fair enough. Heb je haar gezien en lijkt ze op de foto's? Dat is enige waar ik benieuwd naar ben eigenlijk.

Ik vind het namelijk best vervelend als ik op locatie ben en de dame lijkt niet op de foto. Vooral bij priveontvangst meegemaakt en dan draai ik me om en bij een privehuis doe ik dat liever niet…. Dus ben erg benieuwd of je haar hebt gespot en of ze op haar foto's lijkt.

Alvast bedankt!

Terug
Bovenaan Onderaan