Algemeen DS-girls

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag bij DS geweest en gekamerd met Erika.
Foto en werkelijkheid liggen mijlenver uit mekaar.
Op de foto lijkt ze slank, maar in het echt heeft ze (schat ik) maatje 36/38 en dat met 1.60 lengte.
Zoenen doet ze niet. Verdere handelingen vond ik ook niet bijzonder.
Ze is wel aardig. Misschien speelt het ook mee dat vandaag haar 3de werkdag was.
Geen idee, maar voor mij is de herhaling 0 %.

Op de foto lijkt ze slank, maar in het echt heeft ze (schat ik) maatje 36/38 en dat met 1.60 lengte.
Ze is wel aardig. Misschien speelt het ook mee dat vandaag haar 3de werkdag was.
Ik zie alleen haar gezicht op haar foto's... Is maat 36/38 niet slank? 🧐

hangt van jouw definitie af natuurlijk. 😀
Onder slank versta ik een petit meisje met een kilootje van max 50 en maatje 28-32.

Maar goed, ieder zijn eigen mening en smaak. 🤙
Natuurlijk mag je een andere mening hebben, maar misleid je collega's niet. Maat 36/38 is de maat van een slanke vrouw, zeker bij een lengte van 160 cm. 50 kg voor een volwassen vrouw is een beetje... kinderachtig 🙄🙄🙄

Die tweede foto op de site, waarop ze lacht, die is niet bewerkt. Dat is een prachtig gezichtje. Maar is dat een oude foto? Want op de ander foto lijkt ze opgespoten dicklips te hebben, en dat zou wel jammer zijn.

Da's echt zo'n antwoord waar ik niks aan heb. Ik kan niet anderhalf uur gaan reizen voor zo'n gok.
ik begrijpt wat je zegt. Wat ik bedoelde, is dat het woord slank voor iedereen wat anders betekent.

Zelf vond ik haar helrmaal niet slank. Ze heeft een volle kont. Op zich vind ik een volle ronde kont niet erg, maar deze was niet atletisch, maar eerder vettig. (Vind ik)

Dus voordat ik in dIscussie raak over wat vol of vettig is, stelde ik maar voor om haar zelf te boordelen. (Niet negatief bedoeld)

In het echt ziet deze Erica er wel leuk uit, heb haar net even gezien. Klein, zandloperfiguur, ronde billen, dat werk. Wellicht niet zo goed op de kamer (dat weet ik nog niet) als, en misschien ook niet heel veel lijkend op, maar toch krijg ik er Maya vibes van. Die Maya die helaas al een tijdje weg is bij DS. Zij was wel een topper trouwens (vind ik dan).

Inmiddels hebben ze weer 2 nieuwe foto's op het profiel van Erica gezet... Echter dan dit wordt het niet

In het echt ziet deze Erica er wel leuk uit, heb haar net even gezien. Klein, zandloperfiguur, ronde billen, dat werk. Wellicht niet zo goed op de kamer (dat weet ik nog niet) als, en misschien ook niet heel veel lijkend op, maar toch krijg ik er Maya vibes van. Die Maya die helaas al een tijdje weg is bij DS. Zij was wel een topper trouwens (vind ik dan).

Inmiddels hebben ze weer 2 nieuwe foto's op het profiel van Erica gezet... Echter dan dit wordt het niet
Vanwege haar tatoeages vind ik haar niet aantrekkelijk.
Maar als alle fotos kloppen, dan heeft ze toch bepaald geen dik figuur?

Hè jammer: dus niet dat leuke naturel meisje van de foto met paarse achtergrond, maar de zoveelste getattooeerde met opgespoten lippen en wenkbrauwen als rupsbanden. Diane's Secret lijkt nog maar één type in huis te hebben, en dat is de 'trashy look'.

Vanwege haar tatoeages vind ik haar niet aantrekkelijk.
Maar als alle fotos kloppen, dan heeft ze toch bepaald geen dik figuur?
Ik heb haar ook niet dik genoemd. 😀 Zoals door mede ijsberen gezegd, ze heeft een klein buikje en ze heeft cellulite op de billen.

Kijk ik zag de eerdere foto's en die bevielen me wel goed. Eenmaal ter plekke viel het totale plaatje tegen. Goed je bent er eenmaal en je maakt er wat van. Vervolgens is er ook geen klik in de kamer. Dan wordt het dubbel zuur.

De nieuwe foto's lijken er idd meer op. Zelf zou ik nu niet kiezen voor deze dame op basis van de nieuwe foto's. Dus wel jammer dat DS de klanten hiermee misleidt.

Nou heren die Selien is superknap niet normaal. Wat een vrouw…. Ik ga later een review over dr schrijven maar ik snap de omschrijving van haar 100%:

Highclass en bijzonder gewillig!
Beschaafd, knap, sensueel en erotisch. Selien is echt een hele leuke, warmbloedige dame die je snel op je gemak laat voelen​

Verrekk dan was het toch Gigi (Selien = Gigi) die ik bezocht heb, dat dacht ik ergens al wel maar twijfelde omdat Selien zo goed gehumeurd was en ik Gigi toch best wel een beetje chaggo herinner, god wat een vrouw is zij!

Terug
Bovenaan Onderaan