Algemeen Dubai

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Kan je een naam noemen van zo een van die hotels? Alvast bedankt. P.

Rond om de straat the walk in marina bay tippelen genoeg dames in de avond. Veel hotel rond deze straat waar veel feesten gegeven worden en genoeg dames van plezier op af komen. Ik ben zelf een paar leuke dames tegen gekomen in de bar van het hotel ja ocean view dubai. Verwacht niet dat ze er voor 22 uur zitten. Vooral donderdag en vrijdag avond heb je de beste kans. Je moet wel een dikke portemonnee meenemen prijzen beginnen rond de 250 euro. Drankjes zijn ook niet goedkoop. Voordeel is wel dat in de marina alcahol mag drinken.
 
Rond om de straat the walk in marina bay tippelen genoeg dames in de avond. Veel hotel rond deze straat waar veel feesten gegeven worden en genoeg dames van plezier op af komen. Ik ben zelf een paar leuke dames tegen gekomen in de bar van het hotel ja ocean view dubai. Verwacht niet dat ze er voor 22 uur zitten. Vooral donderdag en vrijdag avond heb je de beste kans. Je moet wel een dikke portemonnee meenemen prijzen beginnen rond de 250 euro. Drankjes zijn ook niet goedkoop. Voordeel is wel dat in de marina alcahol mag drinken.
Je mag overal in Dubai alcohol drinken alleen met ramadan word het wat lastiger maar niet onmogelijk.
 
Je mag overal in Dubai alcohol drinken alleen met ramadan word het wat lastiger maar niet onmogelijk.
Nou let op je hebt wel degelijk veel zogenaamde droge hotels zeker buiten de Marina, in de droge hotels daar krijg je dus geen druppel alcohol.
Je mag het wel meenemen van buitenaf naar je kamer maar dat is toch anders he.
 
Nou let op je hebt wel degelijk veel zogenaamde droge hotels zeker buiten de Marina, in de droge hotels daar krijg je dus geen druppel alcohol.
Je mag het wel meenemen van buitenaf naar je kamer maar dat is toch anders he.
En alcohol vindt je ook niet zo gemakkelijk op elke hoek van de straat, tenzij je de juiste mensen kent. Vaak moet je toch de auto nemen.
 
Met al die Filipijnse en andere Aziatische gastarbeidsters moet er toch ook voordeliger te scoren zijn dan voor 250 p.u.?
Zeker maar dan zal je Tinder op moeten en in de niet extreem dure horeca gelegenheden af en toe beetje brutaal moeten zijn.
Afrikaanse en Filipijnse/Aziatische dames zijn het goedkoopste wil je een Slavisch fotomodel dan ga je moeten bloeden of geluk hebben.
 
Voor Dubai kun je het beste op massagerepublic.com kijken. Meestal kan er van de genoemde prijs wel wat af. Wat ook werkt; de app Skout downloaden en profiel aanmaken. Vaak word je dan al snel benaderd....
 
Afgelopen week was ik voor werk in Dubai. Via reviews op Internationalsexguide uitgekomen bij Miu. Toevallig ontving ze vlakbij mijn hotel. Via whatsapp makkelijk contact gelegd en afspraak gemaakt voor dezelfde avond.

Afspraak zelf was geweldig. Beste betaalde ervaring tot nu toe. 150 euro voor een uurtje en die hebben we hebben ten volle benut.

Ze is een knap poppetje, heerlijk lijf, zachte huid, mooie grote borsten, vriendelijke en haar services zijn 10/10. Ze rimt je uitgebreid en heel enthousiast. Haar tongetje slaat geen plekje over. Ze pijpt sloppy en diep. Laat zich lekker likken en neuken in allerlei standjes. Je kan lekker in haar mondje komen. Bij tweede ronde deed ze erg haar best om mij nog een keer te laten komen.

Appartementje waar ze ontvangt is netjes en gezellig. Zou haar zeker nog een keer bezoeken, hier kunnen Nederlandse dames echt nog wat van leren..

 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan