Algemeen Duisburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vrijdag avond in Duisburg Ero 26 geweest. Vond het aantal dames best tegenvallend. Denk dat globaal de helft van de kamers bezet was. Ik was er van een uur of 10 tot 12 denk ik. Zal wel komen dat nog veel dames thuis zijn vanwege de komende orthodoxe paasdagen als ik het me goed herinner. Overige huizen niet bezocht, welke ik zaterdag avond wou doen, had 2 overnachtingen in de stad.
Uiteindelijk bij Rebacca op nr 111 of 112 heerlijk gehamerd. Ze doet goed mee, uurtje voor € 100 met alles drop en draan.
 
Vrijdag avond in Duisburg Ero 26 geweest. Vond het aantal dames best tegenvallend. Denk dat globaal de helft van de kamers bezet was. Ik was er van een uur of 10 tot 12 denk ik. Zal wel komen dat nog veel dames thuis zijn vanwege de komende orthodoxe paasdagen als ik het me goed herinner. Overige huizen niet bezocht, welke ik zaterdag avond wou doen, had 2 overnachtingen in de stad.
Uiteindelijk bij Rebacca op nr 111 of 112 heerlijk gehamerd. Ze doet goed mee, uurtje voor € 100 met alles drop en draan.
nee pasen is pas 5 mei voor hun.
 
Nog nooit geweest en morgen in de buurt. Kan ik iets verwachten op maandagavond?

Las ook iets over 2 euro munten en kijken bij de knapste dames. Wat moet ik mij hierbij voorstellen?

Bedankt!
 
Kan ik iets verwachten op maandagavond?

Las ook iets over 2 euro munten en kijken bij de knapste dames. Wat moet ik mij hierbij voorstellen?
maandag is sowieso de slechtste dag om te gaan, omdat veel dames nemen dan een dagje vrij, bij de huizen eros26 en vulkanhaus 17-19 zitten de mooiste dames en als je bij die huizen naar binnen wilt moet je 2 euro entree betalen, de entree is maar 1 keer geldig dus als je naar buiten gaat om een peuk te roken en je wilt weer terug naar binnen moet je weer opnieuw betalen, en voor de rest is de toegang van alle andere huizen gratis
 
Je kunt in het Vulkanhaus 17-19 ook buiten roken in de overgang van het voorste huis naar het achterste huis.

De achteruitgang van Eros26 heeft dan nog een paar meter tot aan de draai carrousel.

In deze zones zie ik regelmatig wandelaars roken. Is ook toegestaan neem ik aan.
 
Geschäfte im Duisburger Rotlichtbezirk laufen nicht mehr so: Zimmer vom Markt genommen
in einem ehemaligen Laufhaus in Duisburg können Touristen übernachten. Ein Einblick in das außergewöhnliche B&B und was Gäste sagen.
Es bekommt auf der Hotel-Vermittlungsplattform Booking hervorragende Noten von Gästen aus aller Welt: "Zeer nieuw en heel mooi" – sehr neu und sehr schön, schreibt beispielsweise ein Niederländer.
Even op booking gekeken naar de recensies van deze B&B, niet iedereen is tevreden:ROFLMAO:

recensie.jpg
 
Laatst bewerkt:
maandag is sowieso de slechtste dag om te gaan, omdat veel dames nemen dan een dagje vrij, bij de huizen eros26 en vulkanhaus 17-19 zitten de mooiste dames en als je bij die huizen naar binnen wilt moet je 2 euro entree betalen, de entree is maar 1 keer geldig dus als je naar buiten gaat om een peuk te roken en je wilt weer terug naar binnen moet je weer opnieuw betalen, en voor de rest is de toegang van alle andere huizen gratis

Je kunt in de bar gewoon roken. Moet je wel wat drinken natuurlijk :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan