Wou vrijdag of zaterdag naar Duisburg gaan. Maar twijfel nu met auto of bus zit je in de files en trein is geen optie.
Dezelfde drama als je naar Antwerpen wil
Je komt tegenwoordig nergens meer met je auto.
Alles zit dicht en overal omleidingen en oponthoud. Behalve dan in gebieden waar geen mens woont, maar ja, daar wil niemand heen.
Gisteren moest ik voor mijn werk in Amersfoort zijn. Daar 's avonds nog een hapje gegeten. Wat dacht je? A1 richting Apeldoorn ligt er compleet uit en omleiding over Zwolle.
Het is wel frappant dat dit tegenwoordig zo is. Rijd al 34 jaar auto maar zo'n puinhoop nog nooit mee gemaakt. Je zal bijna terug verlangen naar de corona tijd.
Trouwens, als ik naar Antwerpen ga parkeer ik altijd mijn auto bij Luchtbal bij de Decathlon. Is gratis parkeren daar en vanuit Nederland 1 van de eerste afslagen zodat je niet in die ellendige file op de Ring Antwerpen terecht komt. Vanuit daar ben je met de bus of tram zo in hartje Antwerpen en kost geen drol.
S' avonds moet je dan wel weer helemaal binnendoor om weer op de snelweg richting Nederland terecht te komen. Vroeger kon je daar vanuit Luchtbal zo weer de snelweg op maar ook die oprit ligt er al een paar jaar uit. Gewoon gesloopt. Maar ook daar nu grote puinhoop zie ik net. Zie de bijgevoegde afbeelding.
Tja, je zou bijna denken dat de overheid het er extra om doet om de mensen het zo moeilijk mogelijk te maken en autogebruik te ontmoedigen.

Kan toch niet zijn dat nu plotseling alle wegen naar de klote zijn?