Ik heb het gevoel dat MasterEro en TreyDay broers zijn. Schrijven allebei de meest fantasievolle verhalen zonder enige relevante informatie voor ons als wandelaars.
Dan voel je het wel verkeerd jongen.
Onze bijdragen zijn niet ontsproten uit fantasien zoals zo'n Antoondev50 het doet.
Onze bijdragen zijn de waarheid. Duisburg is gewoon het hoerenlopers paradijs.
Zoveel aanbod en zo'n goede service tegen lage tarieven vind je echt nergens. En al helemaal niet in dat rare Amsterdam laat staan ergens anders in Nederland.
Alleen al het feit dat in Duisburg alles inpandig is en dat de meiden gewoon vrij aanspreekbaar voor hun kamer staan. Vind je nergens en al helemaal niet in die achterbuurtjes in Amsterdam of Den Haag. Daar loop je altijd buiten als een verzopen kat langs die paar raampjes die daar nog zijn. Sta je daar te kloppen op zo'n raam in de hoop dat zo'n arrogant wijf het raam opent. Raampje komt nooit meer dan op een kiertje en tarieven worden opgesomd waar een paard bijkans de hik van krijgt.

Besluit je dan toch maar 200 euro neer te tellen kom je van een koude kermis thuis want meer dan 15 minuutjes gesjor aan je pielemans zit er echt niet in. Eenmaal op de kamer hebben ze je compleet in hun macht en, ja, ze kan wel meer service verlenen als je nog eens een briefje van 100 overhandigt

.
Maar ja, wat zit ik hier eigenlijk te schrijven? Iedere Duisburg ganger weet dat je nergens beter vind dan in Duisburg. Dat zie je ook terug in de bijdragen in dit topic en niet voor niets zegt iedereen die ooit een keer Duisburg bezocht dat rare Nederland gedag.
Geeft ook te denken dat als je eens een vergelijk maakt tussen Duisburg en Nederland er hier altijd plotseling rare figuren zoals jij en die Antoondev opduiken die voorheen nooit actief waren in dit topic en nog nooit in Duisburg waren maar er wel commentaar op hebben.
Gevalletje jaloezie op de Duisburg gangers? Ik weet het wel zeker.
Tja, jammer dan als je in het Westen van Nederland woont en Duisburg onbereikbaar voor je is

. Meeste van deze gasten moeten namelijk binnen 2 uur weer thuis zijn bij moeders de vrouw.
Ben gisteravond eerst naar OB geweest. Wel keuze genoeg, maar niet mijn smaak en doorgereden naar DB. Stahlstrasse al jaren niet meer bezocht. Zal je advies opvolgen en nog maar een keer gaan stappen daar.
Stahlstrasse is niet meer veel. Zitten voornamelijk domina's die gestoorde kereltjes in hun kont neuken met zo'n voorbind ding.
Ik was er begin juni nog een keer. Was niets meer te doen maar verscheen wel plotseling een domina voor het raam met een gemaskerde klant. Toen begon die domina onder luid gejuich van een paar kerels die daar op straat liepen die klant voor het raam in zijn kont te beuken met dat voorbind ding. Hele rare gewaarwording en snel in mijn auto gestapt en door gereden naar Duisburg waar je dit soort zieke dingen gelukkig niet mee maakt.
OB is op vrijdag en zaterdag avond best nog wel redelijk. Vooral in het laufhaus pand kom je nog wel redelijk leuke dames tegen die best wel goede service geven. Maar qua aantallen niet vergelijkbaar met Duisburg.