Algemeen Duisburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hee ik ben wel nieuwsgierig om is in Duisburg te gaan kijken. Maakt het nog uit welke dag of avond je gaat? Welke avonden is het best bezet kwa dames?
Danku alvast!
Donderdagavond vond ik altijd een fijne dag. Bijna even grote bezetting als in het weekend maar een stuk minder etalage/sudlanders volk. Ook keken de dames wat minder op de klok voor mijn gevoel.
 
Donderdagavond vond ik altijd een fijne dag. Bijna even grote bezetting als in het weekend maar een stuk minder etalage/sudlanders volk. Ook keken de dames wat minder op de klok voor mijn gevoel.
Sowieso minder gespuis sinds de tolpoortjes. Ik rijd er morgenavond langs. Is kijken of ik daar de vrachtwagen kwijt kan
 
Ik lees dat je tegenwoordig €2 moet betalen om binnen te komen. Moet dat met een muntje? En voor ieder laufhaus apart? Ik ben paar jaar niet geweest maar ben volgende week weer in Duisburg. Overdag ook €2?
 
Ik lees dat je tegenwoordig €2 moet betalen om binnen te komen. Moet dat met een muntje? En voor ieder laufhaus apart? Ik ben paar jaar niet geweest maar ben volgende week weer in Duisburg. Overdag ook €2?
Je hebt van die poortjes die je ook wel eens in sportscholen hebt. Alleen bij de laufhausen moet je er iedere keer 2 euro ingooien als je naar binnen wilt. Alleen Eros 26 en Huis 17-19 hebben de poortjes. Maakt ook niet uit welke dag of tijdstip. Het is gewoon altijd 2 euro.
 
Je hebt van die poortjes die je ook wel eens in sportscholen hebt. Alleen bij de laufhausen moet je er iedere keer 2 euro ingooien als je naar binnen wilt. Alleen Eros 26 en Huis 17-19 hebben de poortjes. Maakt ook niet uit welke dag of tijdstip. Het is gewoon altijd 2 euro.
Vorige jaar december geweest dan was het eros 26 betalen en die van 17-19 stonden open
 
Was vanmiddag vrijdagmiddag in Duisburg rond een uur of 16.00. Niet druk bezet maar had ik ook verwacht. Sexxpalace compleet uitgestorven.

Bij eros 26 bij de barvrouw een borreltje gehad en goed geouwehoerd, fijne dame met een goede babbel.
Voor de rest was Eros aardig leeg en waren de dames niet echt geïnteresseerd..
Ik ga graag 2x achter elkaar bij dezelfde schone dame, bij Eros was dat bij 2 dames niet mogelijk onder de 100 euro.
Door het gebrek aan interesse vanuit Eros wou ik eigenlijk weer terug naar huis maar toch nog even bij de overburen gekeken, had tenslotte toch 2 euro muntjes wisselgeld ontvangen.

Daarna tegenover bij die andere toko met de 2 euro entree wel geslaagd. Vriendelijkere/attentvollere dames en goedkoper, leek alsof ze er meer zin in hadden.

Uiteindelijk neergestreken bij een Italiaanse dame voor 40 minuten, 2 hoogtepunten, 80 euro. Beffen was 30 Xtra, ergens achteraf zonde voor die 2 minuten 69 maar goed, het was weer een goede grip duisburg sinds lange tijd.

Ik was de eerste van de dag, maar na 35/40 minuten stond er een vaste klant voor de deur van de Italiaanse schoonheid te wachten. Was ik net op tijd geweest.

Broodje bratwurst op de terugweg langs de pomp en weer blut thuis.


Duisburg, bedankt en aju.
 
Mit zahlreichen Einsatzkräften rückte die Polizei am Donnerstagvormittag im Duisburger Rotlichtviertel an.

Ein 47-Jähriger soll vor allem Frauen aus Osteuropa mit falschen Mietverträgen abgezockt haben.
Bei den Durchsuchungen an der Charlottenstraße trafen die Polizisten auch auf eine 31-Jährige, bei der der Verdacht besteht, dass sie sich illegal in Deutschland aufhält. Die Frau wurde vorläufig festgenommen.

 
Na corona niet meer geweest daar. Nu zou je ook nog elke keer entree moeten betalen aan die poortjes? Dan is de fun van het wandelen er ook wel af.
Zal niet snel geneigd zijn hier nog heen tegaan en kwam er toch regelmatig.
 
Ik ben hier donderdag geweest en heb een leuke middag gehad. Die twee euro die je bij sommige laufhausen (niet allemaal) moet betalen doet niets af aan de lol voor mij. Je rijdt helemaal naar Duisburg en gaat tientallen euros uitgeven aan een dame, dan is een tientje extra rekenen voor entree toch ook wel op te hoesten?

Ik heb drie dames gehad. Eerst eentje die me naar binnen lokte voor €30, dat is bij de meeste dames wel te onderhandelen. De mooiste jonge meiden houden vast aan €50. Deze dame was spraakzaam en energiek, dat vind ik leuk. Ze zei "Blasen und ficken für dreizig" waarop ik mee naar binnen ging maar aangaf aan 'blasen' wilde, of dat dan zonder kon. Dat was okay, maar niet in het mondje komen. Ze heeft me een minuutje gepijpt en daarna getrokken. Pijpen was klaar... You pay little, you get little. Touché, opzich waaraar voelde me wel wat afgezet. De zin zakte heel hard weg ... Met een beetje overtuiging heeft deze nog een paar slobbertjes gegeven maar daar bleef het bij. Aftrekken was alleen nog mogelijk maar ze zei geen glijmiddel te hebben, wel shampoo. Ik was er wel klaar mee en ben gegaan.

Terug naar huis gegaan en wat lekkers genomen waar ik vier uurtjes goed hard van ging, daarna terug naar Vulkanstrasse. Een heel schattig petite meisje gevonden maar tegelijk met mij zag een grote oude wandelaar haar ook en was iets eerder aan haar deur. Ik ben doorgelopen maar wilde haar. Een paar minuten later stond hij nog te praten en toen ik weer even later terug kwam nog steeds! Ze herkende mij inmiddels en lachte steeds lief en maakte meer contact met me. Dus toen ik nóg een moment later weer langskwam en zei geen oude man meer voor zich had liep ik meteen naar binnen met haar. Wat een prachtig klein lijfje! Lief koppie en vrolijk. Ze kreeg van die andere wandelaar veelste veel vragen over dingen die ze niet wilde doen en was blij dat ik er nu was. Ik was verre van nuchter en heb haar heerlijk lijfje goed gevoeld en me heerlijk laten pijpen. Ze ging er vol voor en liet me haar hoofd voorzichtig diep over mn lul drukken. Haar heerlijk geneukt en vol tevredenheid het rubbertje volgespoten. Ik voelde me even naar de maan geschoten 😅

Hoewel het een heerlijk nummertje was met haar, was mijn wens voor deze trip nog niet helemaal uitgekomen en dat was een pijpbeurt, diep en nat met klaarkomen in mond. Dus ik wandelde door en ging aan de overkant bij Eros naar binnen. CIM is een no-go voor sommigen en eentje vroeg er €100 extra voor. Dat vond ik het niet waard. Uiteindelijk bij een Latina aangeklopt. Pijpen zonder geen probleem en CIM was okay. Dus stapte ik naar binnen en gaf haar €50 waarna we uitkleden en ze begon over extra geld voor een heel uur... Het koste wat moeite om haar daar over te laten stoppen maar ze ging akkoord. Er volgde daarna een ritueel van haar dat bijna tien minuten duurde en daarbij lul zo grondig schoongemaakt werd dat heb ik nog nooit meegemaakt. Ook het hele gebied er omheen werd schoongemaakt, een goed teken wat mij betreft. Het bed werd nog even extra opgemaakt en ze ruimde mijn kleren op die ik niet aan het haakje had gehangen. Ze heeft me lul hard gemaakt met haar mond maar het pijpen was heel oppervlakkig en gevoelloos. Ik had het vermoeden dat ze wel degelijk een condoom in haar mond had. Na een tijdje was zij er klaar mee en wilde neuken, ik kwam daar niet voor en dus begon een onderhandeling over verder pijpen. Ze was geïrriteerd en liet dat duidelik merken. Ik wilde weg maar ze liet me niet gaan, ze bleef trekken en legde haar lijf over het mijne. Dit voelde niet fijn. Ik wilde niet meer. Ik wilde weg. Maar kon/mocht niet...
Boos ging ze me weer pijpen. Ik accepteerde het maar en hoopte dat het beter werd maar dat werd het niet. Het werd een soort spelletje waarbij zij almaar harder ging trekken en bleef roepen dat ze sperma wilde. Ik bleef roepen dat het niet meer ging maar zijn ging steeds harder elke keer dat ik wilde stoppen. Het ging zo steeds verder en het werd uiteindelijk van komische proporties, ik moest lachen om haar bijna onrealistische verlangen om mij te laten komen. Maar het ging echt niet meer. Uiteindelijk een half uur binnen geweest maar niet gekomen. Een heel rare ervaring maar hiermee klaar om naar mn appartementje te gaan.
 
Laatst bewerkt:
Voor de rest was Eros aardig leeg en waren de dames niet echt geïnteresseerd..

Door het gebrek aan interesse vanuit Eros wou ik eigenlijk weer terug naar huis maar toch nog even bij de overburen gekeken, had tenslotte toch 2 euro muntjes wisselgeld ontvangen.

Daarna tegenover bij die andere toko met de 2 euro entree wel geslaagd. Vriendelijkere/attentvollere dames en goedkoper, leek alsof ze er meer zin in hadden.
Bij E26 vind ik de meeste dames in de middelste gang en rechter gang en de bovenste etage meestal ongeïnteresseerd en sommigen arrogant overkomen, ze maken helemaal geen contact met de wandelaars (zulke dames vermijd ik altijd).
Dames die in de linker gang pad werken zijn nog wel vriendelijk/attentvol en geïnteresseerd.

Aan de overkant bij H17-19 zijn de dames idd vriendelijker/attentvoller en goedkoper en maken gelijk contact met jou als ze jou zien. En ze zijn daar ook gewoon knap.

Ik zou ook eerder naar H17-19 gaan, E26 kom ik niet altijd omdat ik geen zin hebt in dat ongeïnteresseerde arrogante gedrag van de dames.
 
Hee ik ben wel nieuwsgierig om is in Duisburg te gaan kijken. Maakt het nog uit welke dag of avond je gaat? Welke avonden is het best bezet kwa dames?
Danku alvast!
Ik was er vorige zondag, zowel in de middag als in de avond, en kan je vertellen dat het een dode dag is.
Ook in de betalende Eros 26.
's avonds iets drukker qua dames, maar nog steeds niet te vergelijken met zaterdagavond.
 
Bij E26 vind ik de meeste dames in de middelste gang en rechter gang en de bovenste etage meestal ongeïnteresseerd en sommigen arrogant overkomen, ze maken helemaal geen contact met de wandelaars (zulke dames vermijd ik altijd).
Dames die in de linker gang pad werken zijn nog wel vriendelijk/attentvol en geïnteresseerd.

Aan de overkant bij H17-19 zijn de dames idd vriendelijker/attentvoller en goedkoper en maken gelijk contact met jou als ze jou zien. En ze zijn daar ook gewoon knap.

Ik zou ook eerder naar H17-19 gaan, E26 kom ik niet altijd omdat ik geen zin hebt in dat ongeïnteresseerde arrogante gedrag van de dames.
Dan toch maar eens naar H17-19 gaan, precies. Vond het in Eros op zich goed meevallen. Je hebt wel in die middelste gang die hele luide Zuid-Amerikaanse op het einde links. Zitten zingen en roepen en met haar overbuurvrouw lachen met de mannen (zo voelt het toch). Wel een lekker wijf, maar laat maar zitten.
 
Sommige dames bij Haus V 11 en 13-15 zijn echt slecht van aard zeg, totaal geen respect en discrimineerd en ondankbaar en valse beloftes geven alleen om je naar binnen te krijgen en als je binnen bent de extra's proberen niet na te komen. Ook proberen om je zo snel mogelijk af te werken en de heletijd 'finish' 'cum' zeggen.

Bij Haus V 13-15 dame bij kamer 09 (zie foto) wat is dat een k….hoer zeg, ik sprak de dame aan bij kamer 10 en zij gaat zomaar in ons gesprek mengen en zegt allemaal rare dingen en loopt mij te discrimineren. Ik benader haar niet eens en ze gaat zomaar erin mengen en gaat ze voor de dame praten die ik aansprak wat een hysterische k…hoer is dat zeg, helemaal druk doen en onrustig gedragen.

Colombiaanse dame bij kamer 02 (zie foto) is ook ondankbaar en respectloos en dom.

Het zijn gewoon hele domme dames, je kan echt beter naar de laufhausen gaan waar je entree moet betalen. Daar kunnen de dames nog Engels spreken en zijn niet zo dom als die dames bij V 11 en 13-15 en ze zijn nog veel knapper.

Ze weten niet wat hun te wachten staat, ze zullen de prijs moeten betalen voor hun slechte aard en daden.
 

Bijlagen

  • 0DF88029-8416-44B6-BEB2-13179771FE8D.jpeg
    0DF88029-8416-44B6-BEB2-13179771FE8D.jpeg
    257 KB · Weergaven: 32
Ik ben zojuist geregistreerd. vroeger zat ik op Hookers.nl
Even een vraagje: Ik ben na de corona niet meer in de Duitse steden geweest.
Zitten er in Duisburg veel meiden met grote tieten? De laatste jaren kom ik alleen nog in Antwerpen en heel soms in Den Haag. Als het er veel zijn in Duisburg dan vindt ik het wel weer de moeite om er ook naartoe te gaan. Jaren geleden kwam ik er best vaak
 
Ik ben zojuist geregistreerd. vroeger zat ik op Hookers.nl
Even een vraagje: Ik ben na de corona niet meer in de Duitse steden geweest.
Zitten er in Duisburg veel meiden met grote tieten? De laatste jaren kom ik alleen nog in Antwerpen en heel soms in Den Haag. Als het er veel zijn in Duisburg dan vindt ik het wel weer de moeite om er ook naartoe te gaan. Jaren geleden kwam ik er best vaak
Hoi en welkom,

in Duisburg vind je hooguit 2 of 3 dames met een E/F cup. Groter dan dat zul je er niet vinden (Wel prive op ladies.de).
 
Hoi en welkom,

in Duisburg vind je hooguit 2 of 3 dames met een E/F cup. Groter dan dat zul je er niet vinden (Wel prive op ladies.de).
Ik zie wel veel knappe dames op de site, ik zie alleen geen prijzen staan net zoals bij kinky, is het wel goedkoper in Duitsland? Ik ben niet echt bekend in Duitsland met prive ontvangsten, is het betrouwbaar?
 
Ik zie wel veel knappe dames op de site, ik zie alleen geen prijzen staan net zoals bij kinky, is het wel goedkoper in Duitsland? Ik ben niet echt bekend in Duitsland met prive ontvangsten, is het betrouwbaar?
Dat is niet anders dan in Nederland of welk land dan ook, sommige zijn niet betrouwbaar anderen wel.. stuur ze een appje of bel eerst dan geven ze je ook een prijs.
 
Terug
Bovenaan Onderaan