Algemeen Duisburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ben benieuwd, zou wel weer niet veel soeps wezen
het is elk jaar hetzelfde liedje rond deze periode
Ik was er gisteren rond 17.00. Alleen in haus 17/19 geweest. Was inderdaad niet veel te beleven maar heb me daar toch een super sessie gehad met Eva. Eén van de beste ever in Duisburg. Schrijf er wel even een berichtje over
 
Ooh dan is het een andere dame, is Eva Albanees? En heeft ze een dikke kont? Kamer 603 kan ik wel herinneren dat er een Albanese dame stond soms met een grijze strakke pak, maar ik kan mij ook vergissen met kamer nummer.
Denk idd dat je je vergist. In iedergeval gisteren was Eva in 603. Frans naar eigen zeggen maar gezien haar accent grote twijfel. Mooi slank kontje…..
 
Denk idd dat je je vergist. In iedergeval gisteren was Eva in 603. Frans naar eigen zeggen maar gezien haar accent grote twijfel. Mooi slank kontje…..
Hmm ik heb eerder iets gelezen over Eva en dat ze beweert dat ze Frans is maar zij was de buurvrouw van Maggy, kamer 610 precies tegenover K603. Het kan zijn dat ze wellicht regelmatig van kamer wisselt? Ooit ook een Eva gesproken bij kamer 610 en zij dat ze Frans is, vriendelijke knappe dame maar niet naar binnen geweest.
 
Vrijdagavond was het redelijk bezet hoor, niet overdreven maar schat in dat toch wel zo'n 6 van de 10 kamer een dame aanwezig was. Doordat er ook niet teveel mannelijk volk rondliep was er zeker voldoende keuze
de bezetting klinkt nog wel redelijk oke, wel apart dat er tegenwoordig niet meer zoveel bezoekers zijn op vrijdag avond/nacht, vroeger stikte het er echt van de bezoekers en was het altijd mega druk met rondwandelend volk op vrijdag en zaterdag avond
 
Hmm ik heb eerder iets gelezen over Eva en dat ze beweert dat ze Frans is maar zij was de buurvrouw van Maggy, kamer 610 precies tegenover K603. Het kan zijn dat ze wellicht regelmatig van kamer wisselt? Ooit ook een Eva gesproken bij kamer 610 en zij dat ze Frans is, vriendelijke knappe dame maar niet naar binnen geweest.
Eva zat voor haar recente vakantie inderdaad op 610, en sinds vorige week op 603. Ze wil graag weer terug naar da kant met ramen. Tegen mij zegt ze ook Frans te zijn. Dat spreekt ze vloeiend. Ze is een intelligente dame, dat is een leuk spel. En ja, girlfriend-experience, geen haast of tijdsdruk. Veel lachen, ik moet uitkijken om niet teveel bij haar te komen.
 
Eva zat voor haar recente vakantie inderdaad op 610, en sinds vorige week op 603. Ze wil graag weer terug naar da kant met ramen. Tegen mij zegt ze ook Frans te zijn. Dat spreekt ze vloeiend. Ze is een intelligente dame, dat is een leuk spel. En ja, girlfriend-experience, geen haast of tijdsdruk. Veel lachen, ik moet uitkijken om niet teveel bij haar te komen.
Ja ik dacht al dat het die dame was, ik denk dat ik haar eerst binnenkort maar ga bezoeken inplaats van Maggy, want zij stond ook op mijn lijst.
 
Ik was er gisteren en ik was met Maggy in gesprek in H17-19 kamer 611, ik heb echt mijn twijfels over haar service enz.
Ik vroeg voor zoenen, maar zij zegt dat ze dat niet doet ook niet voor extra betaling enz, ik kon merken dat ze gewoon loog. Dus ik had haar niet bezocht en ik had verder ook geen andere dame bezocht, ik denk dat ik vanavond weer ga.
 
Ik was er net weer, maar de bezetting is slecht en je merkt dat de dames elke voorbijganger naar binnen probeert te ronselen.

En ik heb wat geks meegemaakt, onderweg naar huis liep ik via CharlottonstraBe en daar kwam ik een jongen met een glimmende jas en muts op en ergens in de 20 geloof ik tegen, die ik afgelopen avond al een paar keer had zien rondlopen en mij ook steeds stond aan te kijken. Toen ik zag dat hij mij tegemoet wou lopen, stak ik de andere kant over omdat ik al een slecht voorgevoel had en hij loopt weer mijn kant op en vraagt of ik Engels spreek en ik zeg 'ja' en hij liet mij zijn telefoon zien en stond er op Google translate in het Engels van iets met elkaar in de kont neuken en dat hij mij €20 zou geven, ik liep meteen weg en zei tegen hem you are crazy! Dit is mij nog nooit overkomen, ik ben er nog steeds van geschrokken en ik wil er ook helemaal niet over nadenken, maar die viespeuk was blijkbaar gewoon bezig in de buurt om random jongens aan te spreken om seks met hem te hebben en hij zal je dan gewoon betalen.
 
Ik was er net weer, maar de bezetting is slecht en je merkt dat de dames elke voorbijganger naar binnen probeert te ronselen.

En ik heb wat geks meegemaakt, onderweg naar huis liep ik via CharlottonstraBe en daar kwam ik een jongen met een glimmende jas en muts op en ergens in de 20 geloof ik tegen, die ik afgelopen avond al een paar keer had zien rondlopen en mij ook steeds stond aan te kijken. Toen ik zag dat hij mij tegemoet wou lopen, stak ik de andere kant over omdat ik al een slecht voorgevoel had en hij loopt weer mijn kant op en vraagt of ik Engels spreek en ik zeg 'ja' en hij liet mij zijn telefoon zien en stond er op Google translate in het Engels van iets met elkaar in de kont neuken en dat hij mij €20 zou geven, ik liep meteen weg en zei tegen hem you are crazy! Dit is mij nog nooit overkomen, ik ben er nog steeds van geschrokken en ik wil er ook helemaal niet over nadenken, maar die viespeuk was blijkbaar gewoon bezig in de buurt om random jongens aan te spreken om seks met hem te hebben en hij zal je dan gewoon betalen.
Ben er gister ook nog geweest, was inderdaad niks te doen. Moet niet gekker worden daar op de vulkaan vond de sfeer gister ook niet prettig veel groepjes
 
We zijn nu net voorbij half februari en ik moet zeggen dat ik een maand geleden ook wat teleurgesteld over de bezetting was. Maar dat is altijd zo in deze maanden.

Ik lees nu op diverse forums dat het aanbod van dames weer aantrekt. Ik zag afgelopen woensdag best wel een aantal aantrekkelijke dames. In Eros26 zie je altijd wel knappe dames maar ook in het Vulkanhaus 17-19 zag ik afgelopen woensdag vooral op de eerste verdieping een flink aantal lekkere meiden.

Daarbij helpt ook de terugkeer van Celesta en Alice op de eerste verdieping. Ook zag ik hier Elis, een dame waarover ook goede recensies leesbaar zijn op het internet.

Mocht je van iets meer dirty sex houden, van iets gekker dan normaal dan zijn Claudia (VH17-19) en Maria (H21) een goede keuze. Mijn smaak is het absoluut niet, ik kan er persoonlijk niet over oordelen, maar er zijn veel goede recensies over deze dames te vinden.

Nog een aantal weken verder en dan gaat de klok weer vooruit, zijn de temperaturen weer aangenamer en kan Duisburg zomaar weer een Red Light District zijn waar je voor een paar tientjes een hele aantrekkelijke dame kunt vinden.

Positief blijven, na regen komt zonneschijn !
 
Laatst bewerkt:
Meestal inderdaad na 7 uur in de avond. De meeste dames zijn dan in de stad geweest met collega vriendinnen en begin van de avond even een relax momentje waarna zij dan zich gaan opmaken. Een man weet dat het opmaken best lang kan gaan duren.
 
Gisteravond een redelijk aantal lekkere meiden gezien, vooral in de huizen VH 17-19 en Eros26. Wat me echt opviel was het lage aantal mannelijke bezoekers. Dat zal met de ramadan te maken hebben neem ik aan. Ik vond het wel prettig, veel aandacht van de vrouwen en ik kon op mijn gemak rondwandelen. Er waren ook genoeg parkeerplekken beschikbaar.
Zijn er zoveel dames nog aanwezig tijdens de ramadan? Was er vorig jaar geweest en de bezetting viel tegen toen,de meeste zijn ook terug naar albanie etc...
Na de ramadan Ben ik er terug present
 
Wat zijn de prijzen tegenwoordig in het Duisburgse. Voor corona betaalde ik 50 euro voor een half uur en 100 voor een heel uur. Is dat nog steeds zo? Ben we sinds corona niet meer geweest.
 
Wat zijn de prijzen tegenwoordig in het Duisburgse. Voor corona betaalde ik 50 euro voor een half uur en 100 voor een heel uur. Is dat nog steeds zo? Ben we sinds corona niet meer geweest.
Voor de corona was een vluggertje overal €.30 en nu is het €.40 of bij de mooiere vrouwen €.50.
Voor langere periode bij een vrouw weet ik de prijs niet.
 
De mooiere aantrekkelijke dames (Vulkanhaus 17-19 en Eros 26) vragen 50 voor 20 minuten. Een extraatje kost 20 meer, bijvoorbeeld voor beffen. Verder kun je jouw speciale wensen het beste met de dame zelf bespreken. Zij bepaald dan de prijs die daarvoor staat. Doe dit voor de deur en niet op de kamer. Eenmaal op de kamer heeft ze de vis al gevangen en kun je moeilijk nog terug.

In de overige huizen hoor ik steeds vaker de prijs van 40, sommige vragen nog altijd 30. Vaak iets minder aantrekkelijke dames, maar over smaak valt niet te twisten.
 
Laatst bewerkt:
Kijk, niemand wil een kogel in zijn lijf hebben.
Maar ik heb nu al heel wat keren (jaren) Duisburg bewandeld, en nooit, nooit enige last van criminele dreiging gehad. Maar na middernacht ben ik dan ook altijd wel weer weg. Gisteren om exact 23:58 uur.
Ik heb er een schietpartij zien gebeuren. 2 x iemand total loss geslagen zien worden.
En zelf poging beroving door 3 personen met een mes om half 4 snachts meegemaakt
 
Terug
Bovenaan Onderaan