Algemeen Duisburg Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
abnormaal veel auto's….nog nooit zoveel gezien hier, je zou bijna wat anders verwachten, gast ligt als een wijf te janken op de stoep….we gaan t horen.

Eros loopt leeg…ik zie de meiden één voor één vertrekken. Had een filmpje gestuurd naar mijn vaste chick….ze was aan het mopperen dat het niet zo druk was voor een zaterdag en nu weet ze waarom heeft ze t filmpje met heel Eros gedeeld, dat was ook niet mijn bedoeling…sjiit 🤫

Als ik dit zo lees is het toch allemaal niet zo erg. Ik begrijp dat ze het vooral voorzien hebben op de uitbaters en niet op de bezoekers. Het zal wel... het oudste beroep ter wereld is niet zomaar uit te roeien vrees ik, hoop ik.

Dit soort algemene controles zijn minimaal 1x per jaar vaste prik in iedere RLD zone in Duitsland heb het ook paar keer meegemaakt in Aachen.
Alleen lullig als ze voor de dames de drukste dag de zaterdagavond net kiezen die lopen flinke omzet mis.

Heb het ook al meegemaakt in zowel Duitse als Nederlandse saunaclubs nou dan is de sfeer ook meteen weg en de dames ook een paar uur, en kun je net zo goed naar huis gaan.
Maar nogmaals niks bijzonders dit zal ieder jaar minimaal 1X gebeuren in iedere grote raamzone of club.
In dit geval kijken ze wel nog wat overige randzaken extra goed na op ondermijning.
Maar ga er maar vanuit als hier een controle is in een saunaclub de portiers ook even naar een geldige beveiligingspas gevraagd worden.

Klopt bezoekers werden met rust gelaten. Het was alleen huis 11-13-15.
Allemaal dus weer niet zo boeiend dus.
Zo'n gast die eerst ook hier actief was loopt op een collega forum weer een hoop stampij hierover te maken.
Vandaag is het weer business as usual op de Vulkan.
Het oudste beroep ter wereld valt niet uit te roeien.
Het Duisburgse red light heeft al heel wat mee moeten maken de afgelopen 20 jaar. Maar het bestaat nog steeds en niet alleen dat. Het is in die jaren ook nog eens enorm gegroeid. Volgens mij gaan de zaken daar best goed.

Allemaal dus weer niet zo boeiend dus.
Zo'n gast die eerst ook hier actief was loopt op een collega forum weer een hoop stampij hierover te maken.
Vandaag is het weer business as usual op de Vulkan.
Het oudste beroep ter wereld valt niet uit te roeien.
Het Duisburgse red light heeft al heel wat mee moeten maken de afgelopen 20 jaar. Maar het bestaat nog steeds en niet alleen dat. Het is in die jaren ook nog eens enorm gegroeid. Volgens mij gaan de zaken daar best goed.
Welk collega forum?

Terug
Bovenaan Onderaan