Algemeen Duisburg Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoi allemaal,

Ik ben van plan binnenkort een bezoek te brengen aan de Vulcanstraße in Duisburg en vroeg me af of iemand weet op welke tijdstippen er doorgaans de meeste dames aanwezig zijn?

Ik ben op zoek naar een moment waarop er voldoende keuze. Zijn er bepaalde dagen of uren (bijvoorbeeld in de avond of juist overdag) die over het algemeen aan te raden zijn?

Alle tips of ervaringen zijn welkom – alvast bedankt!

Doordeweeks is het rustiger dan in het weekend, dit geldt zowel voor aantal dames als het aantal bezoekers. Vanaf 6 uur 's avonds komt het spel op gang, maar als je echt wilt scoren is tussen 8 en 10 het beste, alhoewel je dan ook soms snel moet zijn bij de populaire dames omdat er dan meer spelers op het veld zijn.

Kan iemand vertellen welke dames op de Vulkan tongzoenen?
weet je wat het probleem met deze vraag is, sommige dames zullen met de een wel zoenen en de ander niet, alles te maken met persoonlijke hygiëne, hoe knap of lelijk je bent en of je regelmatig haar bezoekt of eens eenmalig komt kijken.

Laat ik mijn vraag dan aanpassen… welke dames doen het niet standard niet?

Ik begrijp best wat jullie bedoelen. Alleen heb ik niets aan zulke antwoorden. En er zijn er vast meer die graag zouden weten, bij welke dames het zinvol is naar tongzoenen te vragen.

Ik ga er bijvoorbeeld van uit dat ik in 26 niet veel vrouwen vind die het overwegen of alleen voor een vette meerprijs.

Laatst bewerkt:
En toch doen dames bij Saunaclubs en veel bij thuisonvangst het standard wel. Dat is toch raar?
Dat is gewoon inherent aan raamseks. Het is niet gericht op intimiteit / een GFE, maar op zaadlozing. Oók als je voor longer dan de standaard hoeveelheid tijd (20 minuten) boekt, hoewel er natuurlijk altijd uitzonderingen zijn.

Veel vrouwen doen het uit principe niet, omdat ze een vriendje hebben en / of het gewoon te 'intiem' voelt.

Andere vrouwen doen het eigenlijk ook liever niet, maar zullen zich laten overhalen door een meerprijs. Dat moet je eigenlijk niet willen, want (terughoudend) zoenen met tegenzin is niet bepaald leuk.

Sommige vrouwen zullen het alleen doen met (vaste) klanten waarmee ze een klik hebben / die ze enigszins aantrekkelijk vinden.

Terug
Bovenaan Onderaan