Algemeen Duisburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Kan je daar gratis parkeren of ken je sneaky plekken waar het kan? Wat voor afkomsten werken bij schipperskwartier en werken daar ook beauty's? Zijn de dames op Schipperskwartier even aardig en service gericht als in Duisburg?
volgens mij is daar geen gratis parkeren ik kom daar altijd s'nachts dus ik betaal nooit voor parkeren, en de afkomst van de dames zijn merendeels oostblok en een kleine minderheid uit zuid amerika, service en gedrag is vergelijkbaar met de de dames uit duisburg, maar daar heb je wel veel meer stunners tussen het aanbod en de ramen zijn 23 uur per dag open het hele jaar door

Kent iemand de marokkaanse dame genaamd Sarah.
Ze zat altijd in Haus 17-19. Weet niet meer of het de 1ste of 2de etage was, maar haar kamer was aan het einde van de gang.
Op haar deur hing ook altijd een a4'tje met: "sarah maroccan".
Dit was echter tijdens de coronaperiode.
Werkt zij daar nog, weet iemand dit?

volgens mij is daar geen gratis parkeren ik kom daar altijd s'nachts dus ik betaal nooit voor parkeren, en de afkomst van de dames zijn merendeels oostblok en een kleine minderheid uit zuid amerika, service en gedrag is vergelijkbaar met de de dames uit duisburg, maar daar heb je wel veel meer stunners tussen het aanbod en de ramen zijn 23 uur per dag open het hele jaar door
In Antwerpen gratis parkeren vanaf 22.00 uur op de Oudeleeuwenrui/Brouwersvliet (vlak naast het SKW) overdag wel betaald maar goed te doen. Er is ook een parkeergarage op loopafstand.
Zoals overal is ook in het SKW merendeel Oost-Europees, zo'n 250 ramen die vaak goed gevuld zijn.
In mijn ervaring overdag een vele malen beter aanbod dan Duisburg, in de avond vergelijkbaar.

Nog een groot voordeel, het ligt midden in de stad waardoor je volop keuze hebt uit kleine winkels voor een versnapering, en ook diverse kroegen rondom het gebied wat het toch een stuk aantrekkelijker maakt dat het industriegebied waar de Vulkanstrasse zich bevind.

Beste Allen,

ik bezoek duisburg nu frequent sinds 2018. Ik zal snel ter zaken komen. Ik merk dat het ieder jaar meer achteruit gaat.
Meiden zijn minder knap, gezellig. Ik bezoek het 1 tot 2 x per week. Ik kom zelf uit Arnhem dus voor mij is het relatief snel te bereiken.

Maar ik merk dus wat ik hier boven al aangaf het is niet meer wat het was, veel jaloerse meiden , arrogante houdingen als je niet naar binnen wilt enorm veel telefoon gebruik. (zelfs de heren van de eet kraampjes zeggen dit) ik hou van meiden tussen de 20 en de 28 van 45-50kg met een knap koppie en die worden enorm schaars. Ik zie duisburg over 1-2 jaar echt meer als to go spot. Gisteren met een kameraad ook doorgereden naar Bochum maar dat was ook niet best.

Ik ben erg benieuwd of jullie hier ook last van hebben. En wat nou goede alternatieven zijn.

Groetjes,
Ik ben het helemaal met je eens.

En ik kom er sinds 2012 en toen was het echt een paradijs, bijna in alle kamers in de laufhausen stonden er dames. H17-19 was zo wat 90% gevuld en dan met dames uit verschillende landen en ze waren allemaal heel vriendelijk en sociaal en pakken jou altijd vast zodra je voorbij loopt. Nu is de bezetting niets vergeleken met toen.

Ik sprak een keer een dame bij Eros26 kamer 720 1e etage en zij zei tegen mij ook dat alles toen veel beter was.

Ik was maandag in Bochum maar daar was het ook niets, veel dames die ook 50 vragen waarvan ik al een sterk voorgevoel hebt dat de service niets is. Ik ga sws geen 50 betalen voor zo'n ghetto achtige buurt.

Die nieuwe generatie is gewoon verpest.
Ze zat altijd in Haus 17-19. Weet niet meer of het de 1ste of 2de etage was, maar haar kamer was aan het einde van de gang.
Ik weet wie je bedoelt, zij werkt er al lang niet meer. Veel van die knappe dames die voor corona werkten zijn er helaas niet meer.

En ik kom er sinds 2012 en toen was het echt een paradijs, bijna in alle kamers in de laufhausen stonden er dames. H17-19 was zo wat 90% gevuld en dan met dames uit verschillende landen en ze waren allemaal heel vriendelijk en sociaal en pakken jou altijd vast zodra je voorbij loopt. Nu is de bezetting niets vergeleken met toen.

Ik sprak een keer een dame bij Eros26 kamer 720 1e etage en zij zei tegen mij ook dat alles toen veel beter was.

Ik was maandag in Bochum maar daar was het ook niets, veel dames die ook 50 vragen waarvan ik al een sterk voorgevoel hebt dat de service niets is. Ik ga sws geen 50 betalen voor zo'n ghetto achtige buurt.

Ik weet wie je bedoelt, zij werkt er al lang niet meer. Veel van die knappe dames die voor corona werkten zijn er helaas niet meer.
Ja klopt wat je zegt ik ben ook vanaf 2012

Klopt ik merkte vanaf 2016 begon langzaam minder aan het worden, ik kwam in 2012 ik weet de eerst keer schrok warren zo veel vrouwen en super gezellig en vriendelijk, toen ging we bijna elke weekend, maar nu is echt niks veel arrogant dames.ik snap niet hoe dat komt.
Ik wil welke je bedoelt die werkt lang niet meer die zat meestal op de tweede verdieping naast gangetje daar.
Ik kom er net vandaan, ik vind die poortjes met 2 euro entree bij SexxxPalace echt een grote bullshit, je kan dan wel in en uit maar je hebt helemaal geen knappe dames en veel dames vragen ook 50 euro, ze liegen gewoon over de prijs en de service zal waarschijnlijk ook slecht zijn.
Er werken ook grotendeels veel Roemeense dames, die zijn sws vaak hebzuchtig kut volk.
Ik ken een van die gasten die daar werkt en regelmatig bij de poortjes zit en hij zegt dat het normaal 30/40 euro is.

Zelfs bij huis 11-13-15 waar het niveau nog lager is vragen sommige dames 50 euro en ik zag een klant die er gewoon mee akkoord ging.

Ik mis echt die tijden dat je geen entree hoeft te betalen bij Eros26 en H17-19 en de prijzen nog 30 waren voor dames die knap zijn. Dan kon je meerdere keren in de maand neuken, met 50 nu ga je gewoon wat minder.
Die tijdens zijn helaas voorbij maatje je kon ook nog onderhandeld toen 🤣

Laatst bewerkt:
Ik kom er net vandaan, ik vind die poortjes met 2 euro entree bij SexxxPalace echt een grote bullshit, je kan dan wel in en uit maar je hebt helemaal geen knappe dames en veel dames vragen ook 50 euro, ze liegen gewoon over de prijs en de service zal waarschijnlijk ook slecht zijn.
Er werken ook grotendeels veel Roemeense dames, die zijn sws vaak hebzuchtig kut volk.
Ik ken een van die gasten die daar werkt en regelmatig bij de poortjes zit en hij zegt dat het normaal 30/40 euro is.

Zelfs bij huis 11-13-15 waar het niveau nog lager is vragen sommige dames 50 euro en ik zag een klant die er gewoon mee akkoord ging.

Ik mis echt die tijden dat je geen entree hoeft te betalen bij Eros26 en H17-19 en de prijzen nog 30 waren voor dames die knap zijn. Dan kon je meerdere keren in de maand neuken, met 50 nu ga je gewoon wat minder.
Alles wordt minder. Dan moet je eens zien op de Amsterdamse wallen, voorheen altijd €50,- voor topmodellen. Sinds na corona vragen ze nu €200 euro, je hoort het goed €200 euro!! Voor 20 minuten, waarbij ze om de haverklap zal roepen "fast, fast, fast" en "your time, your time" en slechts 1 positie wil doen, waarbij ze als een plastic lijk op haar rug ligt.

Vroeger leuke tijden daar gehad, maar €200 voor iets wat voorheen €50 was? Nee zeker niet!

maar nu is echt niks veel arrogant dames.ik snap niet hoe dat komt.
Ik snap het wel.
Destijds werd de Vulkan namelijk nog gerund door motorbendes zoals Hells Angels, Satudarah, No Surrender en Bandidos.
Die motormuizen hadden het toen voor het zeggen in de huizen op de Vulkan. Die manageden die huizen en bewaakten ze. Ondertussen brachten die motormuizen hun eigen vrouwen mee om een steentje bij te dragen aan de omzet en om als tussenpersoon voor drugs en wapenhandel te fungeren. Je zag toen ook vooral laat op de avond volop drugsrunnertjes met capachons de kamers in en uit lopen. Die kamertjes fungeerden toen tevens als doorgeefluik voor hard en softdrugs en wapenhandel waarmee bizar veel omzet werd gegenereerd. Dat zag je ook terug aan de Bentley's en AMG's die voor de huizen geparkeerd stonden.
Die motormuizen liepen natuurlijk niet met één of andere aftrapte zigeuner uit een achterbuurt in Plodiv. Nee, dat waren vaak bloedmooie Duitse, Poolse en vooral Hongaarse vrouwen. Dat laatste omdat Hells Angels destijds in Hongarije sterk vertegenwoordigd was.
Helaas zijn die motorbendes al lang vertrokken en daarmee dus ook hun mooie dames die hun best deden om omzet te genereren. Ze moesten wel want ze stonden onder druk van die motormuizen/pooiers. Ondertussen kwamen de Vulkan, de motorbendes en vooral hun illegale handel veel te veel onder een vergrootglas te liggen want iedereen kon zien wat daar openlijk gebeurde. Het werd schering en inslag met allerlei invallen en bezettingen van de SEK op de Vulkan en ruzies tussen de motorbendes. Daarom werd de Vulkan voor die motormuizen steeds minder interessant en verplaatsten ze hun handel naar elders. Daarmee verdwenen ook hun bloedmooie Duitse, Hongaarse en Poolse vrouwen en kwamen er zigeuners uit de achterbuurten van Plovdiv en Boekarest voor in de plek. Die laatste zijn nu eenmaal geen schoonheden en al helemaal geen servicekanonnen die aan klantenbinding doen.
Helaas, de goede tijden van 10/15 jaar terug zijn voorbij en zullen ook niet meer terug komen.

Ja klopt wat je zegt ik ben ook vanaf 2012

Klopt ik merkte vanaf 2016 begon langzaam minder aan het worden, ik kwam in 2012 ik weet de eerst keer schrok warren zo veel vrouwen en super gezellig en vriendelijk, toen ging we bijna elke weekend, maar nu is echt niks veel arrogant dames.ik snap niet hoe dat komt.
Die tijdens zijn helaas voorbij maatje je kon ook nog onderhandeld toen 🤣
Bij eros26 vind ik de dames meer arrogant niet allemaal maar een aantal dames, in H17-19 vind ik het wel mee vallen qua arrogantie. Maar dat is gewoon de tijd waarin we nu leven, mensen hadden toen gewoon meer respect voor elkaar, tegenwoordig heeft iedereen grote bek en zijn onbeleefd, geen zelfbeheersing enz. De wereld is echt flink achteruit gegaan.

In 2019 net voor de corona uitbraak en lockdown heb ik Duisburg voor het laatst op zijn best gezien, na die 2 jaar lockdown is het daar begonnen met achteruit gaan en elk jaar steeds slechter. Ze hebben natuurlijk 2 jaar grote inkomsten gemist door die lockdown en hebben toegangspoorten ingevoerd en de prijzen verhoogd naar 50. De dames zijn er zelf ook niet blij mee dat hebben ze mij zelf gezegd, maar ze zeggen dan wij hebben dit niet verzonnen.
Alles wordt minder. Dan moet je eens zien op de Amsterdamse wallen, voorheen altijd €50,- voor topmodellen. Sinds na corona vragen ze nu €200 euro, je hoort het goed €200 euro!! Voor 20 minuten, waarbij ze om de haverklap zal roepen "fast, fast, fast" en "your time, your time" en slechts 1 positie wil doen, waarbij ze als een plastic lijk op haar rug ligt.

Vroeger leuke tijden daar gehad, maar €200 voor iets wat voorheen €50 was? Nee zeker niet!
Ja ik kom oorspronkelijk uit Amsterdam, en ik heb die tijden ook nog meegemaakt dat het nog €50 voor toppers dat waren echt mooie tijden, er is ook een gedeelte helemaal afgesloten en verkocht bij de Wallen.
Ik was denk ik na 2013 4 jaar niet meer geweest toen had ik nog wel een dame voor 50 gepakt en daarna 3/4 jaar niet meer geweest en toen schrok ik dat alles opeens na 100/150 was geworden, nu zijn de prijzen helemaal belachelijk hoog. Heb wel eens 500 en 1000 naar mij toe gekregen, niet normaal.

Vanmiddag op tijd Vulkanstrasse bezocht, ik was er eigenlijk veel te vroeg, het was net 1 uur. In het achterhuis waren toch Roxy, Vivienne en Alesia aanwezig, allemaal toppers, zij hebben ook tijdens Kerstmis gewerkt. Ook Anastasia (kamer 1 voorhuis 17-19) was er al. In de andere huizen ook een paar dames en anderen die kwamen binnenlopen.

Bij Eros 26 was niks te doen, gelukkig was de entree nog gratis. Om 2 uur moest je daar echter al 2 euro betalen, er waren toen 2 dames aanwezig. Ik heb even wat gedronken in de bar. Een meisje begon daar spontaan te dansen, ik heb een briefje van 5 in haar slipje gestopt. Toen ik mijn drankje op had waren er 3 dames, er waren meer wandelaars dan dames.

Langzaam begon het overal wat te lopen. Toen ik om 3 uur weer Eros 26 binnenliep was Kris er ook en nog 2 nieuwe dames. Na een leuk avontuurtje met een van hun vond ik het wel genoeg en ben ik naar huis gegaan, dit was nog voor 4 uur.

Conclusie : ondanks vakanties is er nog wel wat te doen, maar (zoals gebruikelijk) moet je eigenlijk pas wat later komen, wil je een ruimere keuze hebben waarschijnlijk zoals normaal na 6 uur.

Amsterdam is niet vergelijkbaar met Duisburg.

Het opbouwen van een goed klantenbestand hoeft in A'dam ook niet, meer dan de helft van de klanten zijn touristen die toch maar 1x een bezoekje wagen.

In Duisburg daar integen heb ik enkele 'vaste' dames waarvan ik weet dat de service ouderwets goed is, ook de prijs is nog de prijs van 'vroeger'

Destijds werd de Vulkan namelijk nog gerund door motorbendes zoals Hells Angels, Satudarah, No Surrender en Bandidos.
Die motormuizen hadden het toen voor het zeggen in de huizen op de Vulkan. Die manageden die huizen en bewaakten ze. Ondertussen brachten die motormuizen hun eigen vrouwen mee om een steentje bij te dragen
Dit is een hard gegeven maar wel waar.
Ooit een bloedmooie blondine in Hannover bezocht, echt type fotomodel. De laufhauses in Hannover werden toen ook gerund door de Hells Angels. Toen ik op een gegeven moment op zoek ging naar haar op internet kwam ik diverse foto's tegen van haar en een member van de hells angels die op internet graag toonde hoe knap zijn vriendin was.
Mijn gevoel was dubbel. Ik heb mooie ervaringen gehad met een bloedmooie dame waar je ook graag voor betaald, aan de andere kant het gevoel dat ze dus op dit soort criminele types valt (en ze leek zo'n slimme vrouw in onze gesprekken, deed dit werk puur om haar kind een goede toekomst te geven en haar studie)

Laatst bewerkt:
Dat mocht je willen.
150/200 euro is het voor 10 minuutjes sneltreinsex.
Wow, ik ben behoorlijk sprakeloos, wat een enorme inflatie in 5 jaar tijd.

Met die prijzen zou je gewoon spontaan willen stoppen met wandelen. 200 euro voor een kwartiertje plezier is wel erg gortig.

Door de stijgende welvaart in Oost Europa zie je tegenwoordig ook steeds minder Poolse en Hongaarse dames, ook in de Duitse saunaclubs zijn het voornamelijk gipsy's uit Roemenië en Bulgarije, in Spanje hebben ze het geluk dat er nog een hoop vanuit Colombia/Venezuela komen, al moet je bij deze dames ook altijd een beetje geluk hebben.

Het aanbod zal in de toekomst steeds schaarser worden vrees ik, en daardoor ook duurder.

Terug
Bovenaan Onderaan