Algemeen Duisburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Probleem is dat in Duisburg veel van die meiden zichzelf beschouwen als een soort "prinsesjes" en als je niet direct binnen komt direct al arrogant beginnen te doen.
Ja dit merk ik heel vaak, 2 maanden geleden toen ik bij H17-19 was, waren 2 Roemeense dames die vroegen of ik een trio wou doen, ik zei dat ik dat niet wou en ze begonnen mij meteen uit te schelden.
Echt rare meiden die daar werken, alsof je verplicht bent om met ze seks te hebben. De meest onprettige ervaringen heb ik altijd met Roemeense dames, van alle Balkan landen.
 
Ik heb van een dame zelf dat het vervelend publiek later op de nacht gewoon komt, hoor. Ondanks die entree. Daarom werkte zij na een bepaald uur niet meer (pakweg 2u s nachts, ik weet 't niet concreet meer)
Precies! Die vervelende gastjes die daar 's nachts rondlopen zitten 's avonds in de straten van Hochfeld en Marxloh drugs te verhandelen. Die hebben dus geld genoeg om op de Vulkan een paar euro in die poortjes te mieteren om binnen te geraken.
Nogmaals, dat hele gedoe met die poortjes dient maar 1 doel. En dat is het witwassen van crimineel geld. Het zoveelste verdienmodel van de Duisburgse onderwereld.
 
Precies! Die vervelende gastjes die daar 's nachts rondlopen zitten 's avonds in de straten van Hochfeld en Marxloh drugs te verhandelen. Die hebben dus geld genoeg om op de Vulkan een paar euro in die poortjes te mieteren om binnen te geraken.
Nogmaals, dat hele gedoe met die poortjes dient maar 1 doel. En dat is het witwassen van crimineel geld. Het zoveelste verdienmodel van de Duisburgse onderwereld.
Exact! Ongelofelijk hoe sommige mensen denken dat dit ter bescherming van de dames is. ALLES op de vulkan is een wit was fabriekje. De kamerverhuur, gokhal, dönerimbiss, bar en het poortjessysteem. Het zal mij niet verbazen als er binnenkort ook een Shishalounge opent op de vulkan ;)
 
Vulkanhaus 17-19 en Eros26 hebben een bar waar je wat kunt drinken. Leuk als je met een paar vrienden komt en even wilt bijkomen van het trappen lopen.
Het is natuurlijk wel de bedoeling dat je daar een flesje champagne gaat nuttigen met de dames die er achter het corona plexi glas zitten.:D
Trouwens, op de hoek van de Charlotten en Heerstrasse heb je nu een soortgelijke bar. Opereren onder de schuilnaam van een vroeger Vulkanhaus hoertje genaamd Humeyra Ophelia lounge maar is in realiteit eigendom van Satudarah.
https://www.tiktok.com/@humeyraophelia.lounge
 
Laatst bewerkt:
Daar heb je Pussyficker weer. Ik vind dat je over het algemeen in al jouw commentaren behoorlijk negatief schrijft. Drink jij iedere ochtend een glaasje azijn ofzo?

Ik ben wel eens met twee vrienden in de Eros26 bar. Wij drinken dan een colaatje, dat kost iets meer dan een blikje onder bij de shoarma tent. Maar dat lijkt me logisch. Je zit lekker warm binnen, ze draaien muziek en er staan een paar goed uitziende dames achter de bar. Je kunt ook nog even naar het toilet en je handen wassen ipv buiten in de struiken te plassen.

Wij drinken geen champagne, dat hoeft ook helemaal niet. Maar als je graag een fles champagne opentrekt dan is die mogelijkheid er wel denk ik.

Maar jij Pussyficker zult wel eerst een blikje drinken halen bij de Aldi om dat dan vervolgens op te drinken op de Vulkan gok ik zo. Is ook veel goedkoper en scheelt jou weer twee euro.
 
Daar heb je Raoul ook weer die nu ff fijn op de man gaat spelen nu dat ie zich persoonlijk aangevallen voelt en in de gaten heeft dat een ander beter op de hoogte is van het reilen en zeilen op de Vulkan dan hij zelf.
Iedereen die ooit eens in 1 van die 2 bars is geweest weet dat de dames binnen 1 minuut beginnen te zeuren om een piccolo of fles champagne. Ontkennen en schrijven dat het daar het plaatselijk buurtcafé is en dat je daar voor een habbekrats wat kan drinken en daarbij de dames met je ogen mag uitkleden heeft geen zin. Dan zet je alleen je zelf te kijk.
En nee, ik haal geen blikjes bij de Aldi. Dat doen de heren Hellsangels echter wel. En daar mag jij dan lekker 5 euro voor aftikken in die fijne Eros bar van je. Inkoop 50 cent, verkoop 5 euro. Tel uit je winst en zie de dikke Maserati buiten waaraan jij een behoorlijke bijdrage leverde:ROFLMAO:.
Opvallend trouwens dat de dames daar nog steeds volledig afgeschermd achter plexiglas hun werk staan te doen alsof we nog midden in het corona tijdperk leven. De heren Hellsangels zullen dan zelf smetvrees hebben aangezien dit hun eigen vriendinnetjes zijn.:D
 
Hell's Angels, Satudarah.... Ik lees hier ook van alles. Misschien zijn sommigen toch niet zo goed geïnformeerd als ze zelf denken....
Hells Angels = Vulkanhaus + Eros
Bandidos = Sexxxpalace en Haus 48
Satudarah = Haus 11 + 13 + 15 + Haus 69 + Humeyra Ophelia Lounge + enkele bars aan de overkant van de brug
Dat is in het kort hoe de Vulkan is opgedeeld.
 
Kun je Albanese dames in Duisburg ook betalen met albaanse lek, aangezien ze toch binnekort teruggaan?
Ben net terug uit Albanië en heb nog iets meer dan 12.000 lek over (120 euro). Naar wisselkantoor rijden schiet voor mij niet op met de afstand.
Best een interessante! Er zijn genoeg dames uit Albanië werkzaam op de vulkaan, alleen zeggen de meeste dat ze uit Griekenland of Italië komen.
 
Tja, maandag... laat dat nou juist de dag zijn dat de kans op een redelijke bezetting gering is... andere weekdagen zijn momenteel nauwelijks beter, alleen zaterdag is het interessantst, maar dat weten anderen ook, dus je moet gewoon een beetje geluk hebben...
Nou, dat kan ik niet bevestigen.
Ik was er gisteren (maandag 20 nov.) en trof er een zeer goede bezetting aan. Ik verbaasde me er zelf ook over want was alweer een tijdje geleden dat ik er was en toen was het zeer magertjes.
Ik zag ook dat er op de hoek van de Julius Weberstrasse en de Charlottenstrasse gewerkt wordt aan een nieuw burger restaurant. Het zal wel weer een nieuw verdienmodel zijn van de lokale maffia daar:D. Ik blijf gewoon lekker naar de Dadaslar gaan. Een prima restaurant in het hart van Hochfeld een klein kilometertje lopen vanaf de Vulkan. Altijd vriendelijk personeel daar en lekker eten voor kleine prijsjes en 24/7 geopend.
Ook zag ik dat het nieuwe vorig jaar geopende laufhaus op de parking achter haus Gabi en Haus 23/25 al weer is gesloten. De ingang is gebarricadeerd door een grote metalen afrastering. Er zijn blijkbaar toch gewoon te weinig dvp om de opening van zo'n groot nieuw laufhaus rendabel te krijgen.
Zelf een heel mooi nieuw pareltje ontdekt. Werkt in kamer 2 op de begane grond van haus 48 genaamd Maria. Precies waar ik op val. Jong, Braziliaans, prachtig figuur met lekker sillicones en gewoon geile uitstraling. Perfekte service gehad voor slechts 3 tientjes. Jaja, het kan dus nog steeds in Duisburg. En waarom zou je 50 euro gaan neerleggen als je in een ander huis bij een minstens zo mooie meid gewoon dezelfde service krijgt, en misschien nog beter zelfs, voor 2 tientjes minder? Van dat geld kan je dan later nog een lekker hapje van eten.
Ik heb dus wel weer genoten gisteravond. Dit smaakt naar meer met zo'n goede bezetting!
Jammer is wel dat de Duisburgse politie nog steeds bezig is met een klopjacht op Nederlandse/buitenlandse wandelaars/Vulkanbezoekers. Het is en blijven gewoon nazi's die Duitse politie hoor. Het wemelt in die buurt letterlijk van de politiewagens die constant heen en weer rijden of ergens beschut staan te posten. Gelukkig hielden ze mij gisteren niet aan. Een andere Nederlander met een VW Golf en een Poolse bezoeker met een BMW 3 serie waren echter wel de klos en werden voor mij staande gehouden op de oprit richting autobahn. Misschien ligt het er ook aan dat ik mijn auto onder de brug parkeerde waar op dat moment veel auto's de parking verlieten want er was net een voorstelling in het theater even verderop afgelopen.
Een tip van mij is dus om je auto niet meer op de Vulkan zelf te parkeren. Doe je dat wel als Nederlander en je rijdt daar weg dan heb je gegarandeerd een politiewagen achter je aan die je op de oprit naar de autobahn inhaalt en je staande houdt. Ik ben momenteel bezig te zoeken naar een alternatieve parkeerplaats niet ver van de Vulkan verwijderd. Denk dat, als je aan de andere kant van de autobahn gaat parkeren je hier geen problemen mee hebt.
In het nieuwe jaar ga ik de Vulkan wel weer eens wat vaker bezoeken. Er stond gisteren veel moois vooral in het Vulkanhaus. En de prijsjes zijn ook daar nog betaalbaar. 40 euro betaal je daar voor standaard service en dat is nog steeds niet verkeerd in vergelijk met wat je in Nederland of België betaalt.
In Eros betaal je 50 euro. Overigens ontdekte ik daar een bloedmooie dvp/domina. Een prachtige Roemeense brunette met een geweldig figuur in strak lak/leder gekleed op kamer 211. Zij vroeg wel stevige prijsjes (50 euro voor öl massage) maar zekers een keer het proberen waard zo'n mooie lady en ze biedt ook gewoon "normale" service.
Kortom, dit bezoek viel zeker niet tegen!
 
De bezetting zou nu weer een beetje aantrekken omdat de feestdagen naderen, en die dagen willen de dames thuis zijn. Met een volle portemonnee. Daar kun je je voordeel mee doen.

cittaat pussyficker:
. Overigens ontdekte ik daar een bloedmooie dvp/domina. Een prachtige Roemeense brunette met een geweldig figuur in strak lak/leder gekleed op kamer 211. Zij vroeg wel stevige prijsjes (50 euro voor öl massage) maar zekers een keer het proberen waard zo'n mooie lady en ze biedt ook gewoon "normale" service.

Dat is Ariana, terug van weggeweest. Afgelopen zomer zat ze in K715, en sinds kort was ze terug in K206. Ze is inderdaad aan de prijs, maar daar kun je best eens een uitzondering voor maken. Ervaringen met haar zijn verschillend, ik doe met haar graag het complete repertoire (!). Ze heeft wel een beetje een "air" over zich, ze weet wat ze waard is.
Maar ook voor haar geldt dat ze lastig verdient wat ze graag zou willen. Kosten zijn hoog, bezoekers onder de maat.
 
Dat is Ariana, terug van weggeweest. Afgelopen zomer zat ze in K715, en sinds kort was ze terug in K206. Ze is inderdaad aan de prijs, maar daar kun je best eens een uitzondering voor maken. Ervaringen met haar zijn verschillend, ik doe met haar graag het complete repertoire (!). Ze heeft wel een beetje een "air" over zich, ze weet wat ze waard is.
Maar ook voor haar geldt dat ze lastig verdient wat ze graag zou willen. Kosten zijn hoog, bezoekers onder de maat.
Ze lijkt mij een topper. En meestal zit ik wel goed zoals met Maria gisteravond.
Feit is wel dat dvp over het algemeen best wel goed zijn in klagen en acteren in de hoop medelijden te wekken naar de klant toe zodat deze nog meer gaat betalen en zij dus meer geld kunnen pakken. Maar vaak hebben ze eigenlijk helemaal niets te klagen. De meesten redden zich nog steeds erg goed. Gisteravond liep ik een rondje door Hochfeld waar veel Vulkan dvp wonen. Daar zag ik opvallend veel peperdure nieuwe SUV's van de bekende premium Duitse merken met Roemeens kenteken. Zo slecht gaat het hen dus blijkbaar niet.
Gemiddelde dvp op de Vulkan hanteert een tarief van 150 euro per uur. Hoeveel wandelaars zouden er op dit forum zitten met een uurloon van 150 euro? Ik weet wel zeker niet heel erg veel.
En ook voor mij geld dat ik lastig kan verdienen wat ik graag zou hebben en ook ik heb flinke maandelijkse lasten. Ook ik zou wel een fijne splinternieuwe Audi RS Q8 onder mijn achterste willen hebben. Maar helaas verdien ik daar niet naar.:cry:
 
Dadaslar is inderdaad een pareltje! Beter dan de twee imbiss bij de Vulkaan zelf. Vind het ook altijd een lekkere wandeling om even weg te zijn van de hectiek op de Vulkaan.

Het kan inderdaad lonen om de 'mindere huizen' mee te pakken. Soms tref je daar leuke meiden met goede service tegen kleine prijzen. Ik vind sowieso dat de dvp's in de Eros soms een bepaalde arrogantie met zich mee brengen. Liever een iets mindere dvp die je dan alle hoeken kan laten zien!
 
Ze lijkt mij een topper. En meestal zit ik wel goed zoals met Maria gisteravond.
Feit is wel dat dvp over het algemeen best wel goed zijn in klagen en acteren in de hoop medelijden te wekken naar de klant toe zodat deze nog meer gaat betalen en zij dus meer geld kunnen pakken. Maar vaak hebben ze eigenlijk helemaal niets te klagen. De meesten redden zich nog steeds erg goed. Gisteravond liep ik een rondje door Hochfeld waar veel Vulkan dvp wonen. Daar zag ik opvallend veel peperdure nieuwe SUV's van de bekende premium Duitse merken met Roemeens kenteken. Zo slecht gaat het hen dus blijkbaar niet.
Gemiddelde dvp op de Vulkan hanteert een tarief van 150 euro per uur. Hoeveel wandelaars zouden er op dit forum zitten met een uurloon van 150 euro? Ik weet wel zeker niet heel erg veel.
En ook voor mij geld dat ik lastig kan verdienen wat ik graag zou hebben en ook ik heb flinke maandelijkse lasten. Ook ik zou wel een fijne splinternieuwe Audi RS Q8 onder mijn achterste willen hebben. Maar helaas verdien ik daar niet naar.:cry:
Het merendeel is van de pooiers trouwens, maar er zijn ook zeker zat zelfstandige dames die een meer als luxe auto rijden meestal werken die echter in (sauna) clubs.
 
Het merendeel is van de pooiers trouwens, maar er zijn ook zeker zat zelfstandige dames die een meer als luxe auto rijden meestal werken die echter in (sauna) clubs.
Ook in de saunaclubs werkt het merendeel van de dames op pooierbasis. Het éne is echt niet beter dan het andere.
Jaren geleden kwam ik nog wel eens regelmatig in saunaclub Magnum in Erkrath.
Als ik daar tegen de avond arriveerde wil je niet weten hoeveel dames er daar afgezet werden in dikke auto's voorzien van een Oostblok kenteken met achter het stuur zo'n getatoeëerd sportschool type. Daar nooit een dame gezien die zelf achter het stuur zat.
Ook daar is het geen zuivere koffie dus!
 
Afgelopen zondag een bezoekje gebracht bij Tiffany, wat een sexbeest is dat! Geniet er optimaal van. Echt een aanrader. Wat mij ook opviel was dat de dame ernaast ook echt een geil ding is, weet zo haar naam niet meer zit helemaal in dat hoekje bij Tiffany. Ze was Russisch dat is wat ik me nog kon herinneren. Iemand enig idee?
 
Afgelopen zondag een bezoekje gebracht bij Tiffany, wat een sexbeest is dat! Geniet er optimaal van. Echt een aanrader. Wat mij ook opviel was dat de dame ernaast ook echt een geil ding is, weet zo haar naam niet meer zit helemaal in dat hoekje bij Tiffany. Ze was Russisch dat is wat ik me nog kon herinneren. Iemand enig idee?
Waar was dit?
 
Terug
Bovenaan Onderaan