Vandaag na lange tijd weer eens naar de villa geweest. Bij freiercafe had ik de aanwezigheidslijst bekeken en Michaela, Larissa, Elena en Maria alvast op mijn lijstje gezet vanwege goede ervaringen destijds. Geen files, dus in 40 minuten was ik er, parkeren geen probleem. Bij het afrekenen wierp Michaela me van ver al een hartje toe met haar handen. Leuke binnenkomst, ik had haar al zeker 2 jaar niet gezien. Even de formaliteiten van douchen, omkleden, koffie drinken en de meiden bekijken. Veel lekker dames die ik nog niet gezien had, maar bij Michaela als eerste op de bank gaan zitten. Ze is wat aangekomen in de loop der jaren, van volslank, naar mollig en haar tieten zijn nog groter geworden. Haar gezicht is nog net zo mooi, wat ouder, maar het blijft een hele mooie vrouw. Alles ging als vanouds. Tongzoenen op de bank. pijpen op de bank. Naar boven toe. Eerst wou ze op de bank op de bovenverdieping, wat ik prima vond. Weer heerlijk getongzoend en gepijpt. Toen ik het wat te lekker vond worden en aangaf dat ik haar wilde beffen ging ze toch liever naar een kamer. Zo ken ik haar ook wel een beetje. Op de kamer was het weer tongzoenen en daarna haar heerlijke lichaam verkennen. Tepels lekker stijf gezogen, navel gelikt. Daarnaheb ik haar langdurig gebeft, haar kutje is heerlijk om te likken en ik had het idee dat zij het ook lekker vond. Enfin, op een gegeven moment haar lekker gaan neuken. Erg lekker en ik kwam naar mijn zin veel te snel. De zak zat te vol. Kennelijk moeten de dames het halfuur volmaken, dus daarna nog even fijn gekletst met elkaar in bed. Ze spreekt goed Duits, ik ook. Het was ook een leuk gesprek. Echt een hele leuke vrouw, GFE 100%. Herhalingsgevaar is hier ultra groot. Echt een aanrader wie van Milfs houdt.
Na douchen en even bijkomen was Larissa terug op haar bankje, lonkte naar mij en ik kon die verleiding uiteraard niet weerstaan. Ook weer het vriendelijke verwijt waar ik zo lang gebleven was. Larissa is heel anders dan Michaela. Ze is een superslanke Milf: cupje A met priemende tepels, klein, strak kontje en heel dun. Het was eigenlijk nog te wat vroeg na mijn sessie met Michaela, maar op Larissa haar pijpkunsten en heerlijk konkelend slank lichaam reageerde mijn pik alweer erg snel. Dus ook weer naar een kamer. Haar heerlijk slanke lichaam bemind, haar kutje lekker gebeft en haar daarna heerlijk geneukt, vanuit achteren, maar zo dat ik mijn lul goed in haar kutje kon zien schuiven. Ook via een spiegel. Ik heb nog even getwijfeld om van positie te wisselen, zij bovenop, maar het was lekker genoeg. Een tijdje lekker geneukt in die postie totdat ik dan weer lekker die kut volspuit. Ook met haar is het leuk om achteraf te kletsen. Goed Duits en GFE. Ze gaat trouwens gauw genoeg op vakantie.
Na lange tijd niet meer daar geweest te zijn geweest en met deze twee ultieme klassiekers weer fantastische GFE sex te heb gehad kan ik wel zeggen dat mijn dag geslaagd is. En superslank of volslank, het pijpen, beffen en neuken was net zo lekker bij beide dames. Maar Michaela vind ik nog net iets meer GFE. Ik ga snel terug.