Duitse toerist moet zijn penis laten amputeren na seksmarathon van 24 uur

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als ik het verhaal zo lees van TS heeft hij een sepsis gekregen en daardoor zijn vingers, tenen en penis kwijtgeraakt. Dat hij 24 uur lang seks heeft gehad maakt het smeuïg, maar hoeft geen verband te hebben met zijn ziekte.

Het is een bekende en treurige complicatie van sepsis. Als je zeer ernstig ziek bent kan de doorbloeding van de ledematen, ook je penis, zo slecht worden dat deze afsterven door zuurstoftekort.

Fleur Jong, een bekende Nederlandse Paralympische topsporter heeft dat op 17-jarige leeftijd meegemaakt. Ze raakte 8 van haar vingers kwijt en een deel van haar onderbenen door een sepsis. Iedereen kan het overkomen.
 
Als ik het verhaal zo lees van TS heeft hij een sepsis gekregen en daardoor zijn vingers, tenen en penis kwijtgeraakt. Dat hij 24 uur lang seks heeft gehad maakt het smeuïg, maar hoeft geen verband te hebben met zijn ziekte.

Haal je geen twee verhalen door elkaar ?
Bij die Duitser met de 24 uurs seks marathon in Italie las ik _alleen_ maar over een penis verlies (geen andere ledematen), en blijkbaar vrij kort volgend op de ultra seks-marathon.

Dan gaat mijn speculatie toch wel naar een causaal verbond van priapisme door potentie middelen of andere drugs , en/of door afbinden.

Het artikel over die Brit voor wie een penis-achtig ding gegroeid werd op z'n arm was er (bij het verlies) wel sprake van sepsis in diverse ledematen - maar geen ultra-seks marathon.
(speculatie - 'flesh eating disease', zoek maar niet op plaatjes als je je eet- of andere lust wilt behouden ).

Het is een bekende en treurige complicatie van sepsis. Als je zeer ernstig ziek bent kan de doorbloeding van de ledematen, ook je penis, zo slecht worden dat deze afsterven door zuurstoftekort.

Fleur Jong, een bekende Nederlandse Paralympische topsporter heeft dat op 17-jarige leeftijd meegemaakt. Ze raakte 8 van haar vingers kwijt en een deel van haar onderbenen door een sepsis. Iedereen kan het overkomen.

Er zijn inderdaad (ook) oorzaken die iedereen kan overkomen, maar overmatig lange erecties creeeren is wel een (eigen) risico op verlies.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan