Algemeen Duitsland

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Uniekje

Wandelaar
32
28/07/23
20
2
Ik zit in komende tijd 6u lang in de auto met eindbestemming Stuttgart. Zijn er leuke locaties tussen NL en daar? Iets leuks in Stuttgart?

De prijzen van Berlijn zijn cheap, ik vraag me af hoe dat is in het zuiden van DE?
 
Oberhausen, Duisburg, Frankfurt, Karlsruhe haben alle Laufhauser, die niet al te duur zijn.
Stuttgart kent wat bars/clubs, maar daar is het in de laatste tijd met de kwaliteit bergaf gegaan.

Kijk op ladies_punt_de, lusthaus_punt_cc of andere forums in Duitsland.
 
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik herinner me dat er een jaar of zo geleden in Vlaanderen en Brussel ook heel wat Chinese dames adverteerden. Toen is gebleken dat er eigenlijk een (criminele) organisatie achter zat (mensenhandel en zo) die de Chinese dames via Spanje naar Europa haalden en hier "tewerkstelden". Vaak waren de dames die op de afspraak verschenen niet dezelfden als die in de advertentie stonden en de kwaliteit van de dienstverlening was heel ongelijk. Sommigen rapporteerden leuke ontmoetingen, anderen waren dan weer erg teleurgesteld. Caveat emptor!
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er ondertussen geweest.
Twee massage salons waarvan de laatste echt heel fijn. Ook een Chinese dvp die wel heel erg achteraf ontvangt. In de avond om 23:00 uur een beetje luguber buurt dat je hoopt niet op je kop getikt te worden door een paar gasten.
Nu weet terug in Nederland.
Ik ga wel in juni naar Mönchengladbach nog 😉
 
Ik toevallig ook. Ik zie leuke Chinese dames die adverteren. Iemand ervaring?
Ga nooit af op de foto's bij de advertenties en echt jonge dames zijn eerder schaars (maar kan wel). Ik bezoek af en toe Chinese salons daar en al zeer goede ervaringen gehad maar ook mindere. En wisselen nogal van bezetting en namen dus voortgaan op reviews ook niet altijd makkelijk en snel achterhaald. Maar hou wel van die spanning van "wat gaat er gebeuren "😉
 
Terug
Bovenaan Onderaan