Dinsdag voor het eerst naar Coco in Duiven geweest. Auto aan de zijkant geparkeerd en aangebeld bij de voordeur. Binnen werd ik ontvangen door de gastvrouw die me naar de wachtkamer begeleide. Ik kreeg een drankje en na betaling werd Emma erbij gehaald en ik was op basis van sommige comments een beetje bang dat het tegen zou gaan vallen, maar dat was zeker niet het geval.
In de deuropening stond een prachtige jonge vrouw met een vriendelijke glimlach mij op te wachten. Samen gingen we naar boven naar de kamer.
Daar even rustig kennisgemaakt. De foto's kloppen helemaal en zijn echt van haar en ze is niet alleen erg knap, maar ook spontaan en ontspannen. Het klikte meteen.
Ze heeft twee opties beffen en tongzoenen elk 50 euro. Ik heb voor tongzoenen gekozen welliswaar wat duur maar heb ik geen spijt van gehad. Dat doet ze echt met volle overgave.
We begonnen rustig elkaars lichaam te verkennen en langzaam kleden we elkaar al zoenend uit. Daarna begon ze me te pijpen (met condoom) en met het uitzicht op haar naakte lichaam hield ik het helaas niet lang vol.
Vervolgens heb ik haar gevingerd wat heerlijk was om te doen en ze kwam al schokkend klaar. Super opwindend om te zien. Na wat kletsen langzaam begonnen aan de tweede ronde. Was blij dat ik een uurtje had geboekt. Weer begonnen met (lekker diep) pijpen en daarna haar in meerdere standjes geneukt. Op het laatst doggy en dan zijn de spiegels wel leuk
Het was echt een super ervaring dus en ik hoop haar binnenkort nog een keer te kunnen bezoeken!