WHEM Dunya Amersfoort Privé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Waanzinnig knappe verschijning! Spreekt helaas erg slecht engels dus communiceren is lastig. Mooie koplampen, net nieuw van de dokter. Helaas wel meerprijs voor erg standaard dingen. Haar ogen en glimlach waren wel 100% mijn type dus zeker herhalingsgevaar!
 
beffen 50 eur dacht ik, zoenen 30 eur, vingeren 30 eur. Ik vond haar wel sprankelender dan op de foto's, daar komt ze vrij kil over.
 
Ok, nou vond de fotos al top.
Maar die meerprijzen... Betalen om haar te mogen heffen 😅

Doet ze pzc, of is dat ook 50(+)? Of geen idee.

Al met al een flink prijskaartje dus. Snap dat de dames het van de extras moeten hebben, maar das mij te gortig. Wel jammer!
 
Onlangs met haar afgesproken. Mooie dame! Was prima ook, verschillende standjes en uiteindelijk met haar boven gefinisht.
Prima voor 80 euro.
Extras vraagt ze wel naar maar geen gebruik van gemaakt. Geen probleem ook.
 
Ik vond het een rare meid. AAnraken van het kutje? Mag niet. Doer je dat nog een keer, dan gaat ze echt te keer, in het Turks. Dat doet ze nog een paar keer. En .. die neptieten, dat is niks voor mij.
Mooie meid, maar zeker geen herhaling.
 
Mooie dame maar ze geniet zelf totaal niet van seks. Erg nep wat betreft kreunen en andere geluiden echt Cringe!
Hard neuken kan ze ook niet goed tegen, ook al is haar kutje niet superstrak meer.
Krijg ook het idee dat ze misschien aan de verdovende middelen zit getuige het feit dat ze constant hardop turks in zichzelf loopt te lullen.
Ook loopt ze je na 10 minuten al te pushen om klaar te komen. (Terwijl je voor 30 min. betaald)
Toen ik haar tepel streelde zei ze ' dont touch u are not my boyfriend'
Maar je mag wel overal aanzitten als je er apart extra voor betaald haha.
Nu hoor ik jullie denken dat ik vast wel een vieze ouwe lelijke man ben waar ze niks van moest hebben En dat het bij jullie misschien anders zou gaan.
Ik heb nieuws voor jullie, zo is het niet.
Ik ben een knappe verzorgde Nederlandse jongeman van 2.01 met een afgetraind lichaam bruin haar en mooie blauwe ogen. Maar dat maakt haar blijkbaar weinig uit. Alleen voor het geld. Zsm
Ze is trouwens half Roemeens/Turks.
Ik denk dat dit veruit mijn slechtste ervaring ooit was met een sekswerker.
 
Ik twijfelde naar Dunya te gaan. Bang dat ze afstandelijk zou zijn. Verder schept het ook afstand om eerst alle tarieven voor de extra's te bespreken.

Bij de voorstelronde vind ik haar wel de aller mooiste. Ze kwam mij halen en keek mij vriendelijk lachend aan. Ik verdween al in haar grijze ogen (lenzen?) en genoot van haar prachtige rij tanden. Op de trap zag ik hoe petite ze is en keek tegen haar ranke benen en ronde kontje aan. Op de kamer kwam ze met haar prijzen. Ik besloot 50 extra voor pijpen zonder. Zij vroeg mij om eerst te douchen. Daar was ik wel blij mee. Fris en fruitig nam ze mijn pik lekker diep in de mond, afgewisseld met gevoelig lik en kus werk. Daarna ging het condoom erom. Wat een heerlijk uitzicht om mijn pik bij zo'n klein meisje naar binnen te zien glijden. Voor alles namen we ruim de tijd. In missio nam ik haar met gevoel maar voerde zonder hardhandig te worden het tempo op. Ze kreunde en gaf zich aan mij over. Haar Engels en Nederlands is matig, maar er ontstond na afloop toch een gesprek over haar extensions. Gewoon gezellig nakeuvelen. Voor de volgende keer een ander type extra afgesproken, maar daar mag ik niks over in de review zetten. Ik kom terug Wat een lekker meisje is dit. Wat een sprankelende beauty.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan