DVP’s die klaarkomen ?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
En ik geen dames die het niks kan schelen, hoewel ik direct zal toegeven dat ik in goed toneelspel zal trappen en nooit zal beweren dat ik het altijd zeker weet of de dame echt kwam of niet.

Doet er ook niet toe. Een hele goede illusie ben ik ook blij mee. Maar niets is zo lekker als de dame met volle teugen te zien genieten, zichzelf ook een beetje te verliezen in het spel en in vervoering de hand aan zichzelf slaat.

Ik vind het iig heerlijk om te zien hoe een vrouw zichzelf klaar masturbeert. Dat heeft iets heel persoonlijks, omdat ze dan precies laat zien hoe ze het handwerk lekker vindt. Dus op dat moment goed opletten heren. 😉
Bedankt voor de tip 🤣🤣
 
Ik vraag altijd of ik de dame mag vingeren. Je moet even geduld hebben want vrouwen komen minder snel klaar dan mannen. Als je dat goed doet dus met 2 vingers en het kom hier gebaar en tegelijk de clitorus stimuleren komen ze na enige minuten vrijwel altijd klaar. Als dat gefaket wordt is me dat al snel duidelijk. De spieren rond de vagina trekken samen en dat is moeilijk te faken. Ik word hier bloedgeil van. Helaas staan niet alle meiden vingeren toe en dat is voor mij dan ook een groot minpunt.
 
Nee daar spreekt ze niet voor🫡😅

Ik kom bij elke klant klaar 🙈, meestal door orale en hand dienst en daarna nog een keer in missionaris.
En anders doe ik het zelf terwijl ik hem pijp of hij met zichzelf speelt.

Zeker 6 tot max 13 keer per dag bij een volgeboekte agenda. En ik geef ook van te voren aan, dat ik zelf ook wil klaar komen tijdens onze date.
Ik doe geen klanten die dat niks kan schelen ✌🏽
Super!
 
Je bent tenminste eerlijk ;)

Weet heus wel hoe een dame te plezieren, maar het is gewoon lastig.

Elke vrouw is weer anders, soms is de clit duidelijk vindbaar de ander moet je een kaart van Columbus bij hebben.

Alsnog wel vrouwen kunnen laten klaar komen, vrijwel elke DVP lukt dat niet bij. Ook wel redelijk wat complimenten gehad over mijn manier van bevredigen, zijn ze daarbij klaar gekomen? Nee.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Weet heus wel hoe een dame te plezieren, maar het is gewoon lastig.

Elke vrouw is weer anders, soms is de clit duidelijk vindbaar de ander moet je een kaart van Columbus bij hebben.

Alsnog wel vrouwen laten klaar komen, vrijwel elke DVP lukt dat niet bij. Ook wel redelijk wat complimenten gehad over mijn manier van bevredigen, zijn ze daarbij klaar gekomen? Nee.

Ik bekijk het maar van de kant van een dvp: als zij jou de illusie kan meegeven dat jij een geweldige lover bent, zal je eerder bereid zijn om haar weer te bezoeken. Goed voor haar business. Niets meer en niets minder.
 
Ik bekijk het maar van de kant van een dvp: als zij jou de illusie kan meegeven dat jij een geweldige lover bent, zal je eerder bereid zijn om haar weer te bezoeken. Goed voor haar business. Niets meer en niets minder.

Precies, ik geloof het ook altijd maar half. Heb nu 3x mee gemaakt dat de dame het zei en ik ook zeker wel geloofde dat het echt was, de rest is allemaal gewoon 50/50 gedachte.

Bij normale dames lukt het wel vaker en weet van hun ook wel dat ze het niet faken, althans dat mag ik ook graag geloven. 😂
 
Precies, ik geloof het ook altijd maar half. Heb nu 3x mee gemaakt dat de dame het zei en ik ook zeker wel geloofde dat het echt was, de rest is allemaal gewoon 50/50 gedachte.

Bij normale dames lukt het wel vaker en weet van hun ook wel dat ze het niet faken, althans dat mag ik ook graag geloven. 😂

Juist! Je hebt een vergelijk tussen een wel- en een niet-betaalde vrouw. Dan zie je pas echt wat fake en echt is.

Met tussenpozen wandel ik nu alweer 40 jaar en ik kan me werkelijk geen enkele dvp herinneren die echt klaar is gekomen. Even de benen samenknijpen en wat omhoog trekken is gewoon zo fake als wat. Tegelijkertijd flink kreunen maakt de show compleet ;)
 
Weet heus wel hoe een dame te plezieren, maar het is gewoon lastig.

Elke vrouw is weer anders, soms is de clit duidelijk vindbaar de ander moet je een kaart van Columbus bij hebben.

Alsnog wel vrouwen laten klaar komen, vrijwel elke DVP lukt dat niet bij. Ook wel redelijk wat complimenten gehad over mijn manier van bevredigen, zijn ze daarbij klaar gekomen? Nee.
Kaart van Columbus stuk🤣🤣✌🏽❤️

Maar ik snap je wel. Ik "doe" ook vrouwen en sommige hebben echt een kleine clit inderdaad.

Scheelt wel als een vrouw zichzelf vingert dan is de clit sowieso al gezwollen..
 
Tegelijkertijd flink kreunen maakt de show compleet ;)

Precies, het hele spel er omheen is bijna al wel een tell-tale sign dat het fake is.

Bij die 3x die ik meegemaakt heb begon ze ineens uit het niks toen ze zelf aan het rijden/ondertussen haar clit bewerkte te schokken. Achteraf nog even lief gevraagd; kwam je nou net klaar? Waarop ik gelijk of een kus kreeg of dat ze een beetje verlegen werd.

Geloof vrijwel zeker dat het bij hun wel gelukt is, de andere keren zijn gewoon in mijn ogen allemaal fake.
 
Juist! Je hebt een vergelijk tussen een wel- en een niet-betaalde vrouw. Dan zie je pas echt wat fake en echt is.

Met tussenpozen wandel ik nu alweer 40 jaar en ik kan me werkelijk geen enkele dvp herinneren die echt klaar is gekomen. Even de benen samenknijpen en wat omhoog trekken is gewoon zo fake als wat. Tegelijkertijd flink kreunen maakt de show compleet ;)
Gister ook weer zo n vrouw ontmoet.Kwam vrijwel direct klaar toen ze op pik ging zitten. Dat lag niet aan mij hoor , ik ben niet zo'n geweldige lover. Ze zei ook dat ik qua uiterlijk niet haar type was , maar dat ik haar wel kon bevredigen.
Ze had domweg al een tijd geen sex gehad , en van nature geil.
Dat zal je met een DVP niet hebben dat ze zo snel komen. 5 minuten later wou ze al weer erop maar in de auto is sex toch meer gebaseerd meer op pijpen en vrijen .
Toch nog gedaan .De geplande date van een uur werd dus halfuurtje.
Bedrag terug gedaan van 120 naar 70 , stelde ze zelf voor.
Wel met de afspraak nog eens te doen .
Maar dat weet je met die amateur dames nooit , kan zo afgelopen.
Ik hoop het wel, mooie lange (1m83) vrouw van 33 jaar , Nederlands.
Ik vrees dat ze weer zo geil is dan en weer direct klaar.

(Voor wie denkt dat ik rijke fantasie heb en verhalen vertel , dat is niet zo , is allemaal waar gebeurd)
 
Ik geloof je, ik heb genoeg ervaring met vrouwen om te weten dat je een realistisch verhaal vertelt.
Wat ik me wel afvraag is: je hebt haar betaald: dat betekent volgens mij dat ze een DvP is en geen amateur?

Amateur dames via een advertentie die je zelf hebt neer gezet.
Alles onder amateur versta ik; geen betaalde sex of een vrouw die niet zelf adverteert.
 
Ik geloof je, ik heb genoeg ervaring met vrouwen om te weten dat je een realistisch verhaal vertelt.
Wat ik me wel afvraag is: je hebt haar betaald: dat betekent volgens mij dat ze een DvP is en geen amateur?
Ja wanneer is een vrouw amateur, en wanneer een DVP? Ze vinden ook leuk om wat te krijgen , geeft een extra kick .
Maar ik beschouw wel als betaalde sex. Daar heb ik ook voorkeur voor.
 
Een dvp huur je voor een bepaalde periode, betaal je niet dan heeft de dvp geen interesse.

Een vriendin/vrouw zal je tevreden moeten houden in haar levensonderhoud, attenties, doe je dat niet dan begint ze te mekkeren.

Zo globaal het idee.
Duidelijk wat je bedoelt nu. Mijn ex zorgde voor haar eigen levensonderhoud. Was wel gesteld op attenties (die vaak van niet-materiële aard waren). Mekkerde alleen als ik me schaapachtig gedroeg. Misschien schuilt er in mij een HvP?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan