DVP’s die klaarkomen ?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Juist! Je hebt een vergelijk tussen een wel- en een niet-betaalde vrouw. Dan zie je pas echt wat fake en echt is.

Met tussenpozen wandel ik nu alweer 40 jaar en ik kan me werkelijk geen enkele dvp herinneren die echt klaar is gekomen. Even de benen samenknijpen en wat omhoog trekken is gewoon zo fake als wat. Tegelijkertijd flink kreunen maakt de show compleet ;)
Dan heb jij andere ervaringen dan ik. Ik ken er een achttal waar ik het heel zeker van weet en evenveel die idd deden alsof. En ja dat was vaak heerlijk lang befwerk, soms met een eigen vinger erbij....
 
Juist! Je hebt een vergelijk tussen een wel- en een niet-betaalde vrouw. Dan zie je pas echt wat fake en echt is.

Met tussenpozen wandel ik nu alweer 40 jaar en ik kan me werkelijk geen enkele dvp herinneren die echt klaar is gekomen. Even de benen samenknijpen en wat omhoog trekken is gewoon zo fake als wat. Tegelijkertijd flink kreunen maakt de show compleet ;)
Het valt mij ook wel op dat er toch wel een hoop dvp klaarkomen tijdens de sex. Althans als ik de recensies zou moeten geloven.
 
Ik ging om 10:00 beginnen. Daarna was het 10:02 en nam ik mezelf voor om te starten 11:00. Maar goed, nu zijn we 12:42, ben super geil, nog steeds niet begonnen en ga bijna op straat gaan schooien om een beurt te krijgen. Help.
[Ja, ik moet echt aan dat onderzoek beginnen.]

procrastinatie is het woord.
Heb ik ook als er eigenlijk gestudeerd (oid)moet worden. Merk je eigenlijk niet dat het hoog tijd is om de badkamer eventjes goed schoon te maken voordat je echt echt nu gaat beginnen met leren of zo iets ?
En dan snel even naar de winkel voor iets wat bijna op is ?
En dan nog even wat dingen op forum roepen, en even dat boeiende filmpje op youtube kijken .

Je zit te ver helaas om je geilheid te helpen , ook al zou ik dat graag doen.
 
Ik ging om 10:00 beginnen. Daarna was het 10:02 en nam ik mezelf voor om te starten 11:00. Maar goed, nu zijn we 12:42, ben super geil, nog steeds niet begonnen en ga bijna op straat gaan schooien om een beurt te krijgen. Help.
[Ja, ik moet echt aan dat onderzoek beginnen.]
Had je het eindwerk/onderzoek nu over de psychologie en gedachtengang van de wandelaar had gemaakt, kon je de twee combineren.
Iets als nuttige en aangename combineren ;)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan