DVP’s die klaarkomen ?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik weet dat niet elke DVP klaar komt, vaak is het toneel spelen om je ego een boost te geven.
Wat ook wel begrijpelijk is. Maar het geeft wel een kick als wel lukt.

Een DVP waar ik jaren geleden mee had afgesproken was dan ook echt enorm dankbaar omdat ik elke keer de moeite nam om haar klaar te laten komen. Wat voor haar blijkbaar niet gebruikelijk was. Ze was een oudere latina niet de knapste maar ze had wel mooie rondingen, enorme borsten en een heel lief karakter.
Ze was zo dankbaar merkte ik omdat ze elke keer daarop niet eens mijn geld wou aannemen. Helaas was ze op een gegeven moment niet meer werkzaam anders had ik waarschijnlijk nog jaren met haar afgesproken.
Baal daar nog steeds van.
 
Een tiental jaar geleden afgesproken met een jong Antwerps meisje voor een sexdate. Heb haar toen op een bepaalde plaats opgehaald, en gaan "kameren" in Dreamotel te Wommelgem. Was niet slecht, maar zeker niet super.
2 jaar geleden krijg ik een mailtje van haar. Beetje small talk, maar zij wil weten of ik nog eens wil afspreken. Ik had op haar een positieve indruk gemaakt omdat ik heel rustig overkwam, en haar niet "gebruikt" had, maar eerder "lief gehad". Zij was op onze date voor de eerste keer vaginaal klaargekomen, wat ik toen eigenlijk niet gemerkt had.
De afspraak is er gekomen. Meisje is ondertussen wel iets ouder, meer mature, en de date is top. Zij neukt zichzelf klaar in cowgirl, waarna ik haar kan neuken.
Een half jaar later op haar vraag een nieuwe afspraak, met hetzelfde scenario. Dit telkens voor 250e voor ongeveer 3 uur, plus de kamer.
Ik ben er vrijwel zeker van dat zij slechts met enkele mannen van in haar beginperiode nog afspreekt. Waarschijnlijk allemaal 55+ omdat ze daarop valt.
Zij zorgt altijd dat zij klaarkomt, daarna ben ik aan de beurt. Onnodig te vragen naar contactgegevens, want zij wil niemand anders meer.
 
Een tiental jaar geleden afgesproken met een jong Antwerps meisje voor een sexdate. Heb haar toen op een bepaalde plaats opgehaald, en gaan "kameren" in Dreamotel te Wommelgem. Was niet slecht, maar zeker niet super.
2 jaar geleden krijg ik een mailtje van haar. Beetje small talk, maar zij wil weten of ik nog eens wil afspreken. Ik had op haar een positieve indruk gemaakt omdat ik heel rustig overkwam, en haar niet "gebruikt" had, maar eerder "lief gehad". Zij was op onze date voor de eerste keer vaginaal klaargekomen, wat ik toen eigenlijk niet gemerkt had.
De afspraak is er gekomen. Meisje is ondertussen wel iets ouder, meer mature, en de date is top. Zij neukt zichzelf klaar in cowgirl, waarna ik haar kan neuken.
Een half jaar later op haar vraag een nieuwe afspraak, met hetzelfde scenario. Dit telkens voor 250e voor ongeveer 3 uur, plus de kamer.
Ik ben er vrijwel zeker van dat zij slechts met enkele mannen van in haar beginperiode nog afspreekt. Waarschijnlijk allemaal 55+ omdat ze daarop valt.
Zij zorgt altijd dat zij klaarkomt, daarna ben ik aan de beurt. Onnodig te vragen naar contactgegevens, want zij wil niemand anders meer.

Vaginaal klaarkomen? Kan je dat even uitleggen ;)
 
Ik laat zelfs een love doll klaarkomen. Bijna altijd bef ik haar tot ze helemaal nat is. Natuurlijk IMAGINE en niet echt. Zelfde bij dvp. Als je er toch van geniet en jezelf laat geloven dat ze dankzij jou is klaargekomen kan je weer voldaan naar huis. Een enkele keer zal een dvp uit haar rol vallen en tegen haar zin echt zijn klaargekomen. Zoals hier al beschreven, dan is ze extra gevoelig. Ja dit heb ik al 1 keer meegemaakt. Ik mocht toen nergens meer aankomen, ze was te gevoelig zegde ze. Haar blauwe ogen straalde dubbel gevoel uit. Enerzijds genot anderzijds wilde ze zo snel mogelijk weer professioneel zijn.
 
Een dvp huur je voor een bepaalde periode, betaal je niet dan heeft de dvp geen interesse.

Een vriendin/vrouw zal je tevreden moeten houden in haar levensonderhoud, attenties, doe je dat niet dan begint ze te mekkeren.

Zo globaal het idee.
Ook enorm ouderwets zeg in het levensonderhoud voorzien van je partner/geliefde...

Zijn mannen die onderhouden worden door hun ouders of partners dan ook stiekem hoeren?
*asking for a friend*
 
@Walker2
Nogal ouderwetse gedachte niet? De meeste vrouwen kunnen tegenwoordig gelukkig prima hun eigen broek ophouden en uitdoen als het ze blieft.

Attenties lijkt me ook niet aan de vrouw gebonden, die vind ik ook leuk om te krijgen. Hoewel ik in mijn geval me dan vaak geen houding weet te geven en misschien niet het juiste signaal afgeef, maar weet dat ik er serieus blij mee ben.
Oh dat zeg ik ook net 🤣 Once again 2 zielen 1 gedachte
 
Veel DVP's willen inderdaad in controle blijven, en willen dus niet klaarkomen bij een klant... of het kost ze teveel energie... of nog andere redenen... En ja vaak kunnen ze goed acteren, of juist slecht en dat maakt het er niet beter op. Maar er zijn echt wel DVP's die klaarkomen, en sommige waarschijnlijk veel (Lisa, Belle, Layla bijv geloof ik volledig... de toys komen er niet voor niks bij bij Lisa... ). Niet generaliseren is de boodschap ;) En als je zelf een vrouw klaarvingert is een orgasme bijna niet te faken voor haar... als je die samentrekkingen eenmaal ervaren hebt dan is dat heel herkenbaar de volgende keer. Bij puur beffen natuurlijk is het wat anders, want zeker niet elke vrouw komt schokkend klaar, en dan moet je ze maar geloven. Tegelijk, ook al zo orgasmes meegemaakt die zo lichamelijk heftig waren dat ze onmogelijk gefaked waren. Maar hoe verbaler, hoe eerder fake, dat is waarschijnlijk wel waar.
 
Veel DVP's willen inderdaad in controle blijven, en willen dus niet klaarkomen bij een klant... of het kost ze teveel energie... of nog andere redenen... En ja vaak kunnen ze goed acteren, of juist slecht en dat maakt het er niet beter op. Maar er zijn echt wel DVP's die klaarkomen, en sommige waarschijnlijk veel (Lisa, Belle, Layla bijv geloof ik volledig... de toys komen er niet voor niks bij bij Lisa... ). Niet generaliseren is de boodschap ;) En als je zelf een vrouw klaarvingert is een orgasme bijna niet te faken voor haar... als je die samentrekkingen eenmaal ervaren hebt dan is dat heel herkenbaar de volgende keer. Bij puur beffen natuurlijk is het wat anders, want zeker niet elke vrouw komt schokkend klaar, en dan moet je ze maar geloven. Tegelijk, ook al zo orgasmes meegemaakt die zo lichamelijk heftig waren dat ze onmogelijk gefaked waren. Maar hoe verbaler, hoe eerder fake, dat is waarschijnlijk wel waar.
Ik snap niet waarom het voor mijn collega wandelaars zo belangrijk is, of de dvp klaar komt of niet, heb dat niet meer te maken met het strelen van je eigen ego. Het is een professional waarin sex en een ilussie verkopen haar vak is. Je gaat er toch primair voor je eigen gerief naar toe, en dat van haar is dan van ondergeschikt belang.
Je kan het hebben van sex met je partner of vriendin niet vergelijken met een prostituee.

Maar als ik de recensies leest dan zou bijna iedere vrouw meerdere keren per dag klaar moeten komen, en dan met name de mannen die claimen dat ze zo goed kunnen beffen. Is dat geloofwaardig?
Het zal best wel eens voorkomen, maar ik denk dat het eerder goed acteerwerk is, dan dat de dame echt klaar komt. En het in controle zijn, speelt hier zeker in mee.
 
Je kan het hebben van sex met je partner of vriendin niet vergelijken met een prostituee.
Toch ga ik dat even doen. Ik heb 5 relaties gehad, variërend van 5 maanden tot 13 jaar lang en heb met die dames veel seks gehad. Sinds bijna anderhalf jaar doe ik aan betaalde seks. De beste seks tot nu toe heb ik met betaalde dames gehad. Misschien heb ik de verkeerde vrouwen getroffen om een relatie mee te hebben? Met sekswerkers is het meestal vrijer, ongeremder en met minder taboes. Ervaring zal een rol spelen: een vrouw die hooguit 5 of 6 verschillende sekspartners heeft gehad, zal minder goed aanvoelen wat ik in bed prettig vind dan iemand die ervaring heeft met honderden.

Het zal ook uitmaken waar je als wandelaar voor kiest. Ga je voor vluggertjes bij raamdames of voor een GFE van minimaal een uur bij privéhuizen of thuisontvangst? Bij die tweede categorie kom ik dames tegen die oprecht (lijken te) genieten en soms klaarkomen (of misschien goed acteren). Maar ik ben natuurlijk een befkampioen met een gouden pik, dat kan ook het verschil maken 😄.
 
Je gaat er toch primair voor je eigen gerief naar toe, en dat van haar is dan van ondergeschikt belang.
Je kan het hebben van sex met je partner of vriendin niet vergelijken met een prostituee.
Generaliserend?
Of geldt dat voor jou?

Anyway..., ik ga voor haar én mijn plezier, zeker niet primair het mijne, dame niet genieten, ik ook niet, niet echt iig. 🙈
 
Generaliserend?
Of geldt dat voor jou?

Anyway..., ik ga voor haar én mijn plezier, zeker niet primair het mijne, dame niet genieten, ik ook niet, niet echt iig. 🙈
Leuk dat je voor haar plezier gaat, maar ik ga voornamelijk voor mijn eigen plezier.
Dat is nou namelijk net het verschil met sex hebben met je vriendin of partner dan met een betaalde date.
Bovendien moet je maar afwachten of je haar een plezier doet, en of de dame geniet, er is een kans dat ze je wellicht walgelijk vind, maar dat zal ze nooit aan je kenbaar maken. Daar is ze namelijk professional voor.
 
Toch ga ik dat even doen. Ik heb 5 relaties gehad, variërend van 5 maanden tot 13 jaar lang en heb met die dames veel seks gehad. Sinds bijna anderhalf jaar doe ik aan betaalde seks. De beste seks tot nu toe heb ik met betaalde dames gehad. Misschien heb ik de verkeerde vrouwen getroffen om een relatie mee te hebben? Met sekswerkers is het meestal vrijer, ongeremder en met minder taboes. Ervaring zal een rol spelen: een vrouw die hooguit 5 of 6 verschillende sekspartners heeft gehad, zal minder goed aanvoelen wat ik in bed prettig vind dan iemand die ervaring heeft met honderden.

Het zal ook uitmaken waar je als wandelaar voor kiest. Ga je voor vluggertjes bij raamdames of voor een GFE van minimaal een uur bij privéhuizen of thuisontvangst? Bij die tweede categorie kom ik dames tegen die oprecht (lijken te) genieten en soms klaarkomen (of misschien goed acteren). Maar ik ben natuurlijk een befkampioen met een gouden pik, dat kan ook het verschil maken 😄.
Mijn ervaring zijn wel anders, niet dat mijn ervaringen in het betalende circuit niet goed is, maar het voelt toch anders, of iemand uit vrije wil met je de liefde bedrijft of dat ze dat doet vanwege de financiele vergoeding die er tegen over staat,

Maar dit is een persoonlijke mening, ik doe er liever wat moeite voor, dat ik een vrouw moet versieren of veroveren ipv van dat ik wat flappen uit mijn portemonnee haal. Maar dat neemt niet weg dat ik geen gebruik maakt van de dvp. Ik ben er alleen niet trots op. Ik ga liever voor € 250,00 uit eten met een dame, met een kans op sex dan naar een prostituee langs gaan voor € 50,00 waar je gegarandeerd sex hebt. Maar deze gedachten zal velen wel vreemd over komen, maar ik ben nu eenmaal een rare :sneaky:

Maar misschien is mijn prive situatie anders dan voor andere, ik heb namelijk niet uitsluitend sex met dames waar ik voor moet betalen, Gebeurt ook regelmatig dat ik een loge bij mij thuis hebt. Als je misschien alleen afhankelijk bent van betalende liefde, kijk je er misschien ook anders tegen aan, dan dat je andere opties hebt.
 
Leuk dat je voor haar plezier gaat, maar ik ga voornamelijk voor mijn eigen plezier.
Dat is nou namelijk net het verschil met sex hebben met je vriendin of partner dan met een betaalde date.
Bovendien moet je maar afwachten of je haar een plezier doet, en of de dame geniet, er is een kans dat ze je wellicht walgelijk vind, maar dat zal ze nooit aan je kenbaar maken. Daar is ze namelijk professional voor.
En als het mij pleziert dat zij plezier heeft dan ga ik dus nog steeds voor mijn eigen plezier.
Ik vind het gewoon fijn als zij op het moment suprême ook een beetje de weg kwijt is, zal ik maar zeggen.
Zo van, ik blij, zij blij, wij blij.
Maar dat is puur persoonlijk.

Net zo persoonlijk als het voor jou is dat jij het allemaal niet vertrouwt. En dat je bij iedere dvp denkt in een slecht toneelstuk te zitten als ze 'geniet'.
 
Maar deze gedachten zal velen wel vreemd over komen, maar ik ben nu eenmaal een rare :sneaky:
Valt best wel mee, hoor :).

Bij mij is het zo dat de vrouwen die ik echt seksueel aantrekkelijk vind, tussen de 20 en 40 jaar oud zijn. Zelf ben ik 59 en ik schat mijn kansen bij die jonkies slecht in op de reguliere dating- en relatiemarkt, dus betaal ik voorlopig voor fijne seks met jonge schoonheden. En als ik het hun ook een beetje naar de zin kan maken, verhoogt dat mijn plezier. Misschien eindig ik uiteindelijk in een relatie met een lieve "lelijkerd" van in de 50: dat is niet onmogelijk.
 
Bij oudere vrouwen is t lastig meermalig seksueel geïnteresseerd te blijven. Wij wandelaars zijn verpest door jonge knappe meiden. Ik hoor van mijn vrienden ( en ook hun scharrels) , die best openhartig zijn dat ze goed die oudere vrouwen kunnen doen.
Zij zijn denk ik geen wandelaars. Minder kritisch op uiterlijk als het maar gratis kan.
Maar is al weer aardig off topic.
De Dvp hoeven niet klaar te komen bij mij , dat vind ik niet belangrijkste.ik wil wel dat ze het prettig met me vinden.
 
Zij zijn denk ik geen wandelaars. Minder kritisch op uiterlijk als het maar gratis kan.

Precies! Dan kom je uit op tinder of andere site´s om een fuckbuddy te scoren. Ben je elkaar zat dan hop je weer door naar de volgende. Ik heb dat ook een paar jaar gedaan, soms 3 in een weekend. Was ook om een leegte op te vullen. Was zelfs zo erg dat ´s ochtends om 10 uur de ene weg ging en een uurtje later de volgende alweer voor de deur stond. Ondanks dat het gratis was toch een aantal mooie vrouwen in bed gehad, waar anderen wat minder waren, maar wel super lekker waren.
 
Laatst bewerkt:
Ik ga puur heen voor eigen belang, of ze daar bij klaar komt is aan haar zelf hoe erg ze het wilt.

Onder haar eigen plezier valt bij mij gewoon; lachen, kletsen, haar op haar gemak stellen dat ze ook een mens is, dat ze haar zelf kan zijn en het aller belangrijkste; grenzen respecteren.

Of ze daarbij wilt klaarkomen is haar eigen geding, dan moet ze dit communiceren of ik moet het duidelijk aanvoelen.

Doe natuurlijk wel mijn best om de sex zo plezierig mogelijk te maken voor beide partijen, de seks zonder klaarkomen van een van de partijen is meestal daarom ook goedgekeurd.
 
Soms kom je in zo´n situatie terecht door ziekte van je vrouw en de nasleep ervan, waardoor er 1 inkomen deels of geheel wegvalt.
Zo bedoelde ik het niet natuurlijk🤔
Ik bedoelde het zoals het neer was gezet .
Er werd een vergelijking gemaakt van een man die betaald voor een dvp en betaald voor zijn vrouw om haar (in mijn ogen) op die manier aan hem te binden.
En dat is gewoonweg dom om te doen bij een vrouw of vriendin.
iemand afhankelijk houden of maken is namelijk geen liefde✌🏽
Stukje gratis psychologie
Bij mij is het zo dat de vrouwen die ik echt seksueel aantrekkelijk vind, tussen de 20 en 40 jaar oud zijn. Zelf ben ik 59 en ik schat mijn kansen bij die jonkies slecht in op de reguliere dating- en relatiemarkt, dus betaal ik voorlopig voor fijne seks met jonge schoonheden. En als ik het hun ook een beetje naar de zin kan maken, verhoogt dat mijn plezier. Misschien eindig ik uiteindelijk in een relatie met een lieve "lelijkerd" van in de 50: dat is niet onmogelijk.
Ja dag, ik heb al gezegd dat jij dat echt wel kan krijgen. Je bent charmant, teder, ziet er goed uit, je hebt zoveel te bieden.
Daarbij heb je de tijd zoals ik zei om de vrouw tussen de 35 en 40 jaar alle aandacht te geven waar zij naar verlangen.
20 Is waarschijnlijk leuk als toetje en tijdverdrijf en zullen vooral jou zien als sugar daddy. Maar voor echte genegenheid en relatie geluk kan jij 100% iemand vinden tussen de 35 en 40 jaar.

En voor een lelijkerd hoef je al helemaal.niet te gaan met die prachtige lach van je
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan