DVP’s die klaarkomen ?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Met andere woorden...dus toch gewoon zeik.Heb je ook een verklaring van voorvocht van een man..sommige hebben veel andere weinig tot niks..bij mij staat de kraan stukje open.
Voorvocht is een beetje te vergelijken met het geil-vocht van een vrouw. En zoals de ene vrouw een stuk natter wordt dan de andere, zo is dat ook bij mannen.
Bij mannen: klieren van Cowper
Bij vrouwen: klieren van Bartholin
 
Ik houd me er helemaal niet mee bezig of de DVP klaarkomt al dan niet. Daarnaast vind ik het alleen maar storend wanneer ze gaat kreunen en steunen en doen alsof ze klaarkomt. Feitelijk bezien neem ik een dienst van haar af; wees knap, verleidelijk, lief en zorg dat ik klaarkom. En wanneer ik daarbij kan beffen, doe ik dat alleen omdat ik dat zerf erg geil vind om te doen. (Al zullen er best klanten zijn die het geil vinden als de DVP klaarkomt)
Bij de kapper ga ik als klant ook niet zijn haren knippen.
 
Ik houd me er helemaal niet mee bezig of de DVP klaarkomt al dan niet. Daarnaast vind ik het alleen maar storend wanneer ze gaat kreunen en steunen en doen alsof ze klaarkomt. Feitelijk bezien neem ik een dienst van haar af; wees knap, verleidelijk, lief en zorg dat ik klaarkom. En wanneer ik daarbij kan beffen, doe ik dat alleen omdat ik dat zerf erg geil vind om te doen. (Al zullen er best klanten zijn die het geil vinden als de DVP klaarkomt)
Bij de kapper ga ik als klant ook niet zijn haren knippen.
@Lek.Gherkin At the end of the day heb jij natuurlijk gelijk. Ik kom daar, trek me portemonnee open en daarna wil ik me zak legen op zo'n prettig mogelijke manier. Maar toch moet ik bekennen: als ik (in ieder geval het idee heb) een jonge meid lekker kan laten kronkelen van genot dan voel ik me een hele bink. En de DVP's weten dat en spelen het spelletje. Dat maakt het vervelend. Inderdaad, soms ligt het dik erbovenop maar der zijn der die echt enorm kunnen faken. Maar in het Tinder-leventje geniet ik er altijd extra van als ik merk dat de andere kant ook geniet. Zo zit ik gewoon in elkaar en ik denk dat ik niet de enigste ben.

En over klaarkomen, ik heb echt bewondering voor de geleerde staatjes van @Krolse Kater maar ik heb echt het gevoel dat in het algemeen een vrouw het zelf echt moet willen om klaar te kunnen komen. Wij moeten ons best doen en wij kunnen ons ontzettend uitsloven, maar als zij er niet in voor is, speel je volgens mij weinig klaar. Het is niet altijd onze schuld.
 
Precies,al dat nep kreunen,en fake geluiden. Ik had samen met een vriend 2 dames geregeld,en deze meegenomen naar een prive wellness.Na uitgebreid,met zijn vieren in een bubbelbad gezeten te hebben,zijn we beland op een groot rond bed,voorzien van de nodige spiegels,rondom en aan het plafond.
Nu moet je weten dat die vriend een pik heeft,maatje kleuter,dus klein en zeker niet dik,Toen hij hem erin stak bij die griet,gilde ze als een speenvarken dat geslacht werd,terwijl hij met zijn kinderpik,nog geen kanten raakt.Zo fake..dat ik maar weer samen met de andere griet zijn gaan bubbelen.
 
Laatst bewerkt:
Precies,al dat nep kreunen,en fake geluiden. Ik had samen met een vriend 2 dames geregeld,en deze meegenomen naar een prive wellness.Na uitgebreid,met zijn vieren in een bubbelbad gezeten te hebben,zijn we beland op een groot rond bed,voorzien van de nodige spiegels,rondom en aan het plafond.
Nu moet je weten dat die vriend een pik heeft,maatje kleuter,dus klein en zeker niet dik,Toen hij hem erin stak bij die griet,gilde ze als een speenvarken,terwijl hij met zijn kinderpik,nog geen kanten raakt.Zo fake..dat ik maar weer samen met de andere griet zijn gaan bubbelen.
Ik was een keer bij de bekende Chinese massagesalon in R'dam (die ook in Opsporing Verzocht is geweest) en toen ik daar eenmaal lag begon die masseuse lyrisch te doen over dat ik zo'n mooie kont had. Ik dacht toen echt: Zit niet zo stom te lullen, w***

Ze snappen het ook niet: als ze zo fake doen is dat een geweldige turn-off en het ligt er zoooo dik bovenop.
 
Nu moet je weten dat die vriend een pik heeft,maatje kleuter,dus klein en zeker niet dik,Toen hij hem erin stak bij die griet,gilde ze als een speenvarken dat geslacht werd,terwijl hij met zijn kinderpik,nog geen kanten raakt.Zo fake..
Mijn penis heeft ook maatje XS. Dat is dus bij mij ook de reden dat bij mij het gekreun, het fake klaarkomen en dergelijke soms storend werkt en een enkele keer moet ik er zelfs om lachen.
 
Kan me zelden herinneren dat ik een dame klaar heb laten komen tijdens mijn wandeltijd, wat ik overigens prima vind. Ik ben ook niet van het beffen tenzij het in the moment gebeurt of de dame zelf ineens haar poes op mn gezicht drukt. Wel één keer een dame flink laten squirten maar als ik haar naam hier noem dan denk ik dat elke bezoeker bij haar dat voor elkaar heeft gekregen.
 
Bij een studie met 645 vrouwen uit 20 landen kwam er een gemiddelde tijd tot orgasme uit van 13,41 minuten. Maar ja, gemiddeld, kan bij de ene 30 seconden zijn en de ander 30 minuten en sommige misschien nooit. Slechts 20 a 30% kan klaar komen door penetratie. De meesten hebben andere stimulatie nodig.

Goed, waarom deze technische verhandeling? Wel, stel dat een DVP zou willen klaarkomen, dan is dat met afspraak van een half uur al vrijwel onrealistisch en evenzo bij afspraken waar de klant vooral van het doorpompen is. Dus valt er al een hoop af en dan ga je er van uit dat ze wil klaarkomen.

Als man zou ik best een keer of vijf op een dag klaar kunnen komen, alleen kun je me dan aan het einde van die dag ook wel wegdragen. Laat staan dat je het meerdere dagen achter elkaar moet doen. Ik zou het niet overleven. Voor een vrouw is dat vast anders, omdat een vrouw meerdere soorten orgasmen kent en ook meerdere kan hebben tijdens de seks. Toch lijkt me het ook voor hen een uitputtingsslag.

Wat wil ik daar mee zeggen? Welnu, verreweg de meeste DVPs zullen niet echt klaarkomen of hooguit bij 1 klant op een dag om te ontladen. Het is niet te doen om telkens klaar te komen, al zou je willen. Daarnaast ben je maar een klant, de klik of tijd is er niet, of je bent niet handig, of ze wil het simpelweg niet, of of of. Dus reken er maar niet op dat ze echt klaarkomt, hoe zeer ze ook beweert van wel.

De drogreden die ik voor mezelf zojuist bedacht heb voor dames waar je het meeste kans hebt zijn de wat oudere dames die maar 1 of 2 dagen in de week het werk doen en meer de "hobbyisten" zijn onder de DVPs van een privehuis. Maar ik besef dat dat waarschijnlijk ook nergens op slaat.

Het enige wat ik er tegenin kan brengen is dat ik als man bij voldoende juiste stimulatie het niet kan tegenhouden, al zou ik het willen. Ik weet niet of er bij dames ook zo'n point of no return is, of dat ze het makkelijker tegen kunnen houden. Misschien kunnen andere mannen dat ook wel. Weet ik veel. Genoeg gezever van mij.
Ik vraag mij eigenlijk af hoeveel % van de mannen de vrouw echt willen plezieren of eerder hunzelf. Hangt waarschijnlijk ook van de tijd en het bedrag af.
 
Ik vraag mij eigenlijk af hoeveel % van de mannen de vrouw echt willen plezieren of eerder hunzelf. Hangt waarschijnlijk ook van de tijd en het bedrag af.
Waarom zou het OF zijn, niet EN? Beiden kan toch? Al is het maar fantasie, waarom zou je niet de dame proberen te plezieren en tegelijkertijd jezelf ook daarmee?

Volgens mij werkt dat altijd wel zo. Doe je vrijwilligerswerk, dan doe je de ander een plezier met je gratis inzet, maar voel je je vaak zelf ook goed dat je zoiets doet. Geef je een kado, dan is de ander blij met het kado en als gever ben je blij dat je iemand een plezier met het kado kon doen.

Ik geloof niet zo in OF, volgens mij is het heel vaak EN.
 
Waarom zou het OF zijn, niet EN? Beiden kan toch? Al is het maar fantasie, waarom zou je niet de dame proberen te plezieren en tegelijkertijd jezelf ook daarmee?

Volgens mij werkt dat altijd wel zo. Doe je vrijwilligerswerk, dan doe je de ander een plezier met je gratis inzet, maar voel je je vaak zelf ook goed dat je zoiets doet. Geef je een kado, dan is de ander blij met het kado en als gever ben je blij dat je iemand een plezier met het kado kon doen.

Ik geloof niet zo in OF, volgens mij is het heel vaak EN.
Een nobele gedachte. Als je een kwartiertje neemt zal EN toch moeilijk zijn. En dan maak je een keuze. Nuja zo gaat dat bij de meeste denk ik.
 
Ik was een keer bij de bekende Chinese massagesalon in R'dam (die ook in Opsporing Verzocht is geweest) en toen ik daar eenmaal lag begon die masseuse lyrisch te doen over dat ik zo'n mooie kont had. Ik dacht toen echt: Zit niet zo stom te lullen, w***

Ze snappen het ook niet: als ze zo fake doen is dat een geweldige turn-off en het ligt er zoooo dik bovenop.
Misschien zijn er wel mannen die dat wel leuk vinden.
 
Naar mijn mening is het niet zozeer een kunst , maar een combinatie van inzet en bij elkaar passen. En het geluk dat ze het nog kan na al die andere mannen.
vrouwen zijn overigens minder visueel maar ook niet blind.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan