DVP bezoeken als autist

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ga ook gewoon lekker naar dvp's en mijn leeftijd doet er niet toe. Denk zelfs dat de dames liever een 20-30 jarige hebben dan een 85 jarige
Eigenlijk niet nee 😅

mijn eerste keer vroeg ze mijn of ik echt maagd ben omdat ik niet klaar kwam na 5 minuten pijpen, en 5minute cowgirl.
Naar mijn ervaringen komen (oudere) maagden juist moeilijker klaar, die hebben te lang keihard met zichzelf gespeeld...
 
Allen,

Ik denk dat de vraag van topicstarter meer dan goed beantwoord is.
Het lijkt mij niet de bedoeling hier een uiteenlopende discussie te gaan voeren over bijvoorbeeld de definitie van autisme.
Laat een ieder in zijn waarde en gun topicstarter een fijn seksleven al of niet met dvp.
Wat mij betreft discussie gesloten.

Fijne dag verder!
 
Hallo allen,

Ik heb misschien een beetje ongebruikelijke vraag. Ik ben begin 20, nog maagd en wil graag een DVP bezoeken. Alleen is het heel erg spannend voor mij, want het is de eerste keer niet alleen met een DVP maar ook nog de eerste keer seks. En voeg er nog maar aan toe dat ik ook (lichtelijk) autistisch ben.

Mijn vraag is: wat zouden jullie aanraden om mee te beginnen? Een massagesalon of een dame van kinky? Of zijn er andere opties waar ik niet van af weet?

En is het een goed idee, om de DVP te vertellen dat ik autistisch ben, of meer alleen de verschijnselen, (verlegen en moeite met small talk)?
Ik kan je Melissa van Salon261 aanraden. Een schat van een meid. Lief en betrouwbaar. 1000 % zeker dat zij je op weg helpt. Ook als je niet zo op haar figuur valt. Gaan ! Ik weet zeker dat je zeer tevreden de trap afloopt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan