Dvp bezoeken als je thuis ook seks hebt?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Zou je dvp’s blijven bezoeken bij min. 1x pweek seks met je partner?

• Totaal aantal stemmers
    51
Anaal is dan ook een heel breed begrip. Anaal neuken vind ik persoonlijk een risico op pijn voor de dame, en dat is niet mijn ding, maar de anus is een centrumpunt waar heel veel zenuwuiteinden samen komen, en dat is dus bij heel veel mensen (ook mannen) heel erg gevoelig voor genotsaanrakingen, strelingen, enz.

Ook in het hoofd speelt het denkelijk wel mee, dat het 'het verkeerde gaatje' is, en dat zorgt voor extra opwinding bij veel mensen.

Ja dat is ook mijn ervaring maar toch, het voelt toch mentaal alsof je je pik in de wc stopt nadat er gepoept is ofzo, ik weet niet: ik word zelf niet echt opgewonden van anaal maar heb het ook wel een aantal keer (safe) gedaan bij een dame en idd die genoten er enorm van. Maar goed, de topic inzichten zijn best interessant: ongeveer 40% zou stoppen met dvp bezoeken als er dus thuis minimaal 1x per week geneukt zou worden :O wat is dat toch met de getrouwde vrouwen? Ik ben zelf single en had dit niet verwacht want heb altijd seks gehad in mijn relaties mja miss verandert er iets als je getrouwd bent ofzo? Ligt het wellicht aan de trouwring?

Ik ook niet. Maar bv de dag nadien kan een dvp dan wel opnieuw een leuke afwisseling zijn. :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
Mijn oude werkgever die zei altijd : tis niet omdat je alle dagen kaviaar eet ,dat je op zijn tijd es geen hamburger van de Mac Donalds mag bestellen.
Ik ook niet. Maar bv de dag nadien kan een dvp dan wel opnieuw een leuke afwisseling zijn. :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
Mijn oude werkgever die zei altijd : tis niet omdat je alle dagen kaviaar eet ,dat je op zijn tijd es geen hamburger van de Mac Donalds mag bestellen.

Ja verandering van spijs doet eten! Alhoewel ik nog nooit kaviaar heb gegeten, dat is echt alleen iets wat de rijke lui vreten. Doe mij maar gewoon BBQ vlees :love:

Ik ging sowieso al geen relatie aan met een vrouw waar niet veel actie van te verwachten valt. Dat gaat snel wreken.
En heb je dan een vrouw waar alles bij klopt zou ik geen behoefte hebben in dvp,s. Temeer om je lief te beschermen tegen onwenselijke soa,s , relatie problemen en al wat daar aan vast hangt.
Komt de klad er later toch in door uiteenlopende omstandigheden volgt;

Veel mannen gaan dan die sleur uit de weg of dure scheidingen door naar DVP,s te gaan.

En heb je dan een vrouw waar alles bij klopt zou ik geen behoefte hebben in dvp,s.
Degenen die dit zeggen zijn meestal degenen die denken dat een relatie gewoon een vaste dvp is die men niet moet betalen. Het merendeel van dvp-klanten zit in een of andere relatie.
Temeer om je lief te beschermen tegen onwenselijke soa,s , relatie problemen en al wat daar aan vast hangt.
Vreemde uitspraak... Dus als je géén lief hebt, kan je er vrolijk risicovol op los neuken en deren al je soa's je niet?

Ja idd vreemde theorie, je moet gewoon altijd een condoom gebruiken. Ik neuk al jaren met condoom en nog nooit een soa gehad en laat me ook nooit zonder condoom pijpen.
Goh, ik en mijn vrouw swingen 30 jaar en oraal is altijd zonder condoom ,neuken steeds met condoom en op al die jaren slechts 2 x een soa gehad . Dat valt toch goed mee als je weet dat we met een ratio van gemiddeld 6 vrouwen/mannen op 2 weken zitten en dat al 30 jaar lang .

Dat klopt zeker! Ik ben het met je eens, want in een vaste relatie is het natuurlijk anders. Maar met de dunne condooms die tegenwoordig beschikbaar zijn, kun je echt nog steeds veel voelen en tegelijkertijd veilig blijven. Dat geldt vooral als je met anderen te maken hebt, maar dat is meer iets persoonlijks voor mij. Ik begrijp jullie situatie en het klinkt alsof jullie er goed over hebben nagedacht.

Dat klopt zeker! Ik ben het met je eens, want in een vaste relatie is het natuurlijk anders. Maar met de dunne condooms die tegenwoordig beschikbaar zijn, kun je echt nog steeds veel voelen en tegelijkertijd veilig blijven. Dat geldt vooral als je met anderen te maken hebt, maar dat is meer iets persoonlijks voor mij. Ik begrijp jullie situatie en het klinkt alsof jullie er goed over hebben nagedacht.
Ja, dat hadden we helemaal uitgedokterd toen we begonnen , je leert met vallen en opstaan hoe het o.a. veilig en toch plezant blijft .
Onze eerste date was met een stel dat 25 jaar ouder was dan ons . Heel tof en sportief stel waar we lange tijd verschillende dates mee hadden . Die hebben ons heel veel bijgebracht over hoe je veilig swingt, welke ongeschreven regels er zijn in die wereld , hoe moet je omgaan met jaloezie enz enz
We zijn hen daar nog steeds heel dankbaar voor .

Ja, dat hadden we helemaal uitgedokterd toen we begonnen , je leert met vallen en opstaan hoe het o.a. veilig en toch plezant blijft .
Onze eerste date was met een stel dat 25 jaar ouder was dan ons . Heel tof en sportief stel waar we lange tijd verschillende dates mee hadden . Die hebben ons heel veel bijgebracht over hoe je veilig swingt, welke ongeschreven regels er zijn in die wereld , hoe moet je omgaan met jaloezie enz enz
We zijn hen daar nog steeds heel dankbaar voor .
Nu zijn jullie wellicht zo'n stel voor andere beginners!! Waardevol!

Terug
Bovenaan Onderaan