Dvp gezocht voor trio (koppel)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

hotties

Newbie
4
25/11/22
1
Ik en mijn vrouw zijn op zoek naar dvp voor een trio.
Helaas is dit moeilijk te vinden want de meeste doen trio's met andere dvp maar niet met vrouw van koppel.
Iemand suggesties ?
 
Het is inderdaad niet simpel, veel dames doen geen koppels, en ..... tja wij hebben ook al verschillende dames geprobeerd en natuurlijk dubbel betaalt en het is 50/50 , sommige beloven veel ,maar stelt niks voor en dan is 300€ toch veel geld om weg te smijten.
 
Goede middag, Wij zijn een koppel dat regelmatig met een dame afspreekt.
Het is niet zo simpel want menig dame doen dit niet . Wat wij doen is gewoon dames op redlights uitkiezen en bellen en met wat geluk doen ze dit , je betaalt dan het dubbele bedrag en voila .
Soms valt het mee , soms slaagt het tegen. Zoals bij elke betaalde date . Gewoon bellen en vragen. Als je bij mijn berichten en recensies gaat kijken kom je de dames tegen waar wij mee gedate hebben.
Succes
 
Ik ken ook nog wel een hele leuke geile dame die 100 % bi is. Regio Mol/Leopoldsburg. Bij interesse ,stuur maar pb want ik plaats de link liever hier niet openbaar. Grtjs
 
Laatst bewerkt:
Wij zijn op zoek naar een betaaldate waar er vooral actie is dames onder elkaar .
Wie weet bij wie we hiervoor te recht kunnen?
Ivy lijkt me te voldoen aan de vraag van jullie allen : hieronder wat "leesvoer" over haar .
Ze heeft advertenties met mooie foto's op kinky en sexjobs. Ze is ook lid op onze site , dus je kan haar ook een pm sturen.....

Ze kan zelfs nog een vriendin meenemen om te " kwartetten " .....






In Haar "solo" topic is voor jullie bijv post 34 interessant .
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan