DVP met lange tong

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het is een zoekplaatje, maar er was anderhalf jaar terug een Alice in oa Zwolle, Thaise dame, die echt een heel lange tong had. Die was een soort van berucht. Ze is later van naam veranderd. Misschien dat er iemand weet wie ik bedoel?

Hier nog een stukje tekst dat ik ergens heb gevonden:
Thais energiek dametje, houd van veel praten. Tongt alleen heel apart, door haar hele tong je keel in te douwen... niet bepaald opwindend. Mooi lichaam, maar het is niet zoals op de foto's en heeft ook een beugel. Ook een aardig bosje.. geen fan, dus daar maar niet geweest...

https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/lelystad/7096437-nina
Deze advertentie is offline.

Even voor de duidelijkheid: ik ben er zelf nooit geweest. De tekst is van een andere wandelaar, geen idee meer wie.
Dus allemaal voor wat het waard is.
 
Laatst bewerkt:
Het is een zoekplaatje, maar er was anderhalf jaar terug een Alice in oa Zwolle, Thaise dame, die echt een heel lange tong had. Die was een soort van berucht. Ze is later van naam veranderd. Misschien dat er iemand weet wie ik bedoel?

Hier nog een stukje tekst dat ik ergens heb gevonden:
Thais energiek dametje, houd van veel praten. Tongt alleen heel apart, door haar hele tong je keel in te douwen... niet bepaald opwindend. Mooi lichaam, maar het is niet zoals op de foto's en heeft ook een beugel. Ook een aardig bosje.. geen fan, dus daar maar niet geweest...

https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/lelystad/7096437-nina
Deze advertentie is offline.

Even voor de duidelijkheid: ik ben er zelf nooit geweest. De tekst is van een andere wandelaar, geen idee meer wie.
Dus allemaal voor wat het waard is.
Thanks voor het speurwerk. De omschrijving van Alice/Nina is precies wat ik zoek. Is er misschien iets bekend over haar leeftijd, uiterlijke kenmerken etc?
 
Het is een zoekplaatje, maar er was anderhalf jaar terug een Alice in oa Zwolle, Thaise dame, die echt een heel lange tong had. Die was een soort van berucht. Ze is later van naam veranderd. Misschien dat er iemand weet wie ik bedoel?
Ze staat af en toe op kinky en de laatste keer heette ze volgens mij Alice.

Ik heb haar ook bezocht en zeker een topper. Ik 'mocht' eerst opfrissen onder de douche. Zij waste mij en halverwege begon ze me al te pijpen. Echt heerlijk van haar.

Neuken was top. Ze was lekker actief en veel standjes. Ze adverteerde ook met massages maar dat was niet zo bijzonder. Achteraf nog heel relaxt wat nagepraat. Alles bij elkaar maakte ze er een hele goede ervaring van. Zeker de moeite waard om nog eens te bezoeken.
 
Ze staat af en toe op kinky en de laatste keer heette ze volgens mij Alice.

Ik heb haar ook bezocht en zeker een topper. Ik 'mocht' eerst opfrissen onder de douche. Zij waste mij en halverwege begon ze me al te pijpen. Echt heerlijk van haar.

Neuken was top. Ze was lekker actief en veel standjes. Ze adverteerde ook met massages maar dat was niet zo bijzonder. Achteraf nog heel relaxt wat nagepraat. Alles bij elkaar maakte ze er een hele goede ervaring van. Zeker de moeite waard om nog eens te bezoeken.
Ben echt ontzettend benieuwd naar deze dame. Kan je enige uiterlijke kenmerken noemen? Tattoo's, leeftijd, soort haar. Of iets uit de advertentie waardoor ik haar of haar advertentie zou kunnen herkennen? Dus prijs, mogelijkheden, tekst etc.
 
Ben echt ontzettend benieuwd naar deze dame. Kan je enige uiterlijke kenmerken noemen? Tattoo's, leeftijd, soort haar. Of iets uit de advertentie waardoor ik haar of haar advertentie zou kunnen herkennen? Dus prijs, mogelijkheden, tekst etc.
Ze had een flinke tattoo op haar been. Ik weet niet meer zeker of die op de foto's staan. Ze heeft ook best grote borsten. En haar foto viel wel wat op. Die was duidelijk bewerkt. Niet zoals gebruikelijk om haar mooier te maken maar een beetje cartoonachtig met wat grotere ogen en zo. Ik heb nog iets voor je maar dat stuur ik in een privebericht.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan