Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

[USER=20120]@flipflop[/USER]

Niet alle dames in de prostitutiewereld zijn wb. hun persoonlijkheid het meest ontwikkeld en het meest zelfverzekerd. Die zijn er ook, maar waarschijnlijk in de minderheid en eerder te vinden in de groep van amateurs, dus dames die het niet vooral voor het dagelijkse brood moeten doen en dus ook niet over jaren dagelijks doen. Het aantal problematische persoonlijkheden zal in deze professie vast hoger zijn dan in het vrouwelijke gemiddelde. En ik vrees, jouw verhaal lezende, dat jij aan een dame met zo een problematische persoonlijkheid geraakt bent. Ook is er elders op dit forum en diens voorganger al herhaaldelijk beschreven dat relaties tussen DvP en hun klanten gemiddeld moeilijk verlopen en zelden ook op ten duur echt goed gaan.

Dat kan dan misschien ook een troostende gedachte zijn.

De questie van wel of niet 15 € betalen is m.i. niet de cruciale in jouw verhaal. Ik denk dat de dame in questie gewoon zelf niet goed weet wat zij wil en waar zij goed aan doet, terwijl zij wel ook een zekere behoefde heeft aan een relatie.

Ik tip maar dat je niet het laaste "slachtoffer" van de ambivalentie van deze dame bent.

196 Woorden

Terug
Bovenaan Onderaan