Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ik heb een soort gelijke ervaring gehad met een dame uit de doubletstraat in den haag. Ze werdt erg vriendelijk en deed haar best om het over te laten komen dat er een klik was. Wat mij betreft was die er ook. Na de daad aardig wat gekletst over van alles en nog wat. Familie vrienden haar kids toekomst plannen etc. Ik heb echter altijd de boot afgehouden om verder te gaan dan afspreken in de straat ook al wilde ze wel meer.

Een paar maanden later was ze er opeens niet meer en las ik op dit forum dat ze gestopt is en bij iemand is ingetrokken. Vreemd genoeg heeft de beste man en vermoed klant dit allemaal uitgelegd op dit forum en gemeld dat ze voor goed gestopt is. Moraal van mijn verhaal denk niet dat je de enige bent waar ze een klik mee heeft.

Andere dame van plezier had ik leuk contact mee. Op een avond kreeg ik een bericht dat ze geil was en in de auto wilde afspreken. Allemaal reuze spannend en dacht een fuck buddy te hebben gescoord. Helaas niet na de daad vroeg ze gewoon om een vergoeding. Tjah het was ook te mooi om waar te zijn.

206 Woorden

Terug
Bovenaan Onderaan