Dvp's die fameus liegen over leeftijd

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Guys, please stopt hiermee zijn er vrouwen in de wereld die niet liegen over hun leeftijd ?
Dus zou ik zeggen wat geeft nu een leugentje van 5 jaar. Zodoende wie vrij is van zo' kleine leugentjes " Werpe de eerste steen "
In het onderwerp van dit draadje staat "fameus liegen over hun leeftijd" dus niet een jaartje of 5 want dat is standaard te noemen.
Het gaat dus om echt achterlijke pogingen om je echte leeftijd te verbergen (vind ik het onderwerp van dit draadje)
 
Mijn meest bijzondere ervaring was mbt verschil in opgegeven leeftijd versus echte leeftijd enkele jaren geleden. Ik was in een omgeving waar ik niet eerder was geweest.

Een aantal dames had ik gebeld maar waren helaas niet bereikbaar totdat een dame van 55 jaar opnam. Tijd en adres besproken en aangebeld. 55 jaar was eerder 70 jaar.

Aangezien mijn portemonnee niet erg gevuld was en de nood hoog was toch naar binnen gegaan.
Het was een uitstekende ervaring, dame had er zin in en was actief en moest in alle gaatjes gevuld worden.

Als ze eerlijk in de advertentie had gemeld dat ze 70 was, dan had ik nooit gebeld.
 
Het is normaal dat een dame haar leeftijd met een aantal jaren maar wanneer het dat wordt overdreven, vind ik het het best sneu. Je kan je als 50 jarige nu eenmaal niets als twintiger voordoen. Aan de andere kant zijn er een flink aantal dames (vooral Aziatische en Afrikaanse dames) die er nu eenmaal veel jonger uitzien.
Ik vond het grappig dat ik ooit een Afrikaanse dame bezocht die verschillende klanten had wijs gemaakt dat ze 40+ was terwijl ze op dat moment nog niet eens 35 was. Veel van haar oudere klanten vonden anders het leeftijd verschil te groot.
 
Vaak zie je ook aan de foto's dat de leeftijd waarschijnlijk niet klopt, een lichaam evolueert/verandert nu eenmaal ook, of je dat nu leuk vindt of niet.
Mijn ervaring is, als je leeftijd echt belangrijk vindt, dat de categorie begin 40 er nogal eens misbruik van maken. Dan bedoel ik als ze aangeven begin 40 te zijn. Dus begin 50 is dan wel zeker oppassen.
Voor mij speelt de leeftijd niet zo, als ze er maar goed uitzien. Dames die al heel lang in de business zitten willen natuurlijk ook hun levensverhaal en anekdotes kwijt, dat moet je er dan ook wel bijnemen. Dat heb je natuurlijk veel minder of niet bij jongere veulens.
 
Het originele bericht was geen vraag aan wandelaars of ze het erg vinden dat een dvp 5 jaar liegt, want daar kan ik zeker nog inkomen. Het ging erom dat de dame in kwestie zegt 43 te zijn maar de 60 reeds gepasseerd is. Dat is nog wel een groot verschil. Als ik een dame van 40+ wil bezoeken, wil ik geen oma aan de deur zien verschijnen punt uit. Al zullen er dames van die leeftijd zijn die er nog goed uitzien, maar dit terzijde.
 
Bij een auto kan je beter naar de kilometerstand kijken als naar het bouwjaar , inderdaad het klopt niet dat ze er standaard een jaar of 5 van aftrekken maar voor je gemoedsrust is het gewoon beter dat je je daar maar bij neerlegt want met uitzondering van de echte jonkies doen ze het allemaal
En in tegenstelling tot een auto is de inruilwaarde van DVP toch te verwaarlozen
Inderdaad, belangrijker dan de leeftijd is de vraag of ze lekker rijdt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan