Dvp's die steeds van afkomst wisselen.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rimon

Meubelstuk
2.927
09/10/21
4.220
19
Wanneer gaat kinky nou eens iets doen aan dames die steeds van afkomst wisselen. Er zijn dames die bijna wekelijks van afkomst wisselen niet normaal meer. Op een dag zijn ze oost europees een week later zuid amerikaans, Ik vind dat zeer misleidend want ik vind dat je als klant het recht hebt om zoiets te weten zeker als je een bepaalde voorkeur hebt. Je kunt toch niet jezelf voordoen als een marokkaanse terwijl je uit oost europa komt maar bij kinky kan het allemaal.
 
Per week wisselen is inderdaad ridicuul (om nog maar te zwijgen over dames die Oost Europees invullen en in hun omschrijving Latin zijn) maar zelfs als je dat constante wijzigen aan banden legt heb je nog geen enkele garantie.
 
Wanneer gaat kinky nou eens iets doen aan dames die steeds van afkomst wisselen. Er zijn dames die bijna wekelijks van afkomst wisselen niet normaal meer. Op een dag zijn ze oost europees een week later zuid amerikaans, Ik vind dat zeer misleidend want ik vind dat je als klant het recht hebt om zoiets te weten zeker als je een bepaalde voorkeur hebt. Je kunt toch niet jezelf voordoen als een marokkaanse terwijl je uit oost europa komt maar bij kinky kan het allemaal.
Apart, voor mij nog een reden om ver weg te blijven bij Kinky.
Dacht je een hete Colombiaanse in je bed te hebben, is het zo'n houterige Oost Europese truus 🙁
 
Wanneer gaat kinky nou eens iets doen aan dames die steeds van afkomst wisselen. Er zijn dames die bijna wekelijks van afkomst wisselen niet normaal meer. Op een dag zijn ze oost europees een week later zuid amerikaans, Ik vind dat zeer misleidend want ik vind dat je als klant het recht hebt om zoiets te weten zeker als je een bepaalde voorkeur hebt. Je kunt toch niet jezelf voordoen als een marokkaanse terwijl je uit oost europa komt maar bij kinky kan het allemaal.
Dus... de logische conlusie lijkt me dan toch: 'stoppen met Kinky'!
 
Wat mij de laatste maanden erg opvalt is dat redelijk wat dames op RL qua etniciteit en nationaliteit nogal "gemengd" adverteren met een mix van oost-europees en zuid-europees in één advertentie, valt mij echt op.
Nationaliteit: Spanje - Etniciteit: Oost-Europees ... of omgekeerd.
 
Wat kinky wel kan doen is op de paspoort even checken waar de desbetreffende dvp is geboren. Als de geboorteplaats Boekarest is weetje gelijk ook dat ze in Roemenië is geboren oost europees dus. Hetzelfde geldt voor leeftijd als je op je paspoort 35 bent dan moet in je advertentie 35 jaar staan. Waarom geven ze de dvp's de gelegenheid om te liegen terwijl ze het ook makkelijk kunnen controleren.
 
@Rimon
Wilde gok, maar omdat ze hun beroep zo anoniem en onherkenbaar mogelijk willen uitvoeren. Foto's kom je al niet aan onderuit, als dan ook exact de leeftijd en herkomst er bij komt, wordt het voor het gevoel te herleidbaar. Dan zouden er velen niet eens meer aan durven beginnen. Zoiets misschien?
 
Dat is een beetje te simpel gezegd.
Kaukasisch is meer een term die in de verenigde staten wordt gebruikt, ter aanduiding van blanke mensen.
Zeggen dat ze etnisch niet verwant zijn is ook te simpel, etnisch is een nodeloos complex begrip waar ook ras en taal onder vallen, in beide onderwerpen is er een verwantschap tussen Italië en Roemenië.

Doet er verder niet heel veel toe, jezelf Italiaans noemen als Roemeen blijft liegen, en in cultuur en normen en waarden is Roemenië inderdaad vooral verwant aan de Slavische landen.
 
in beide onderwerpen is er een verwantschap tussen Italië en Roemenië.
Niet juist, alleen taalkundig is er een kleine verwantschap.
En dan nog maar te zwijgen over cultuur.
Italianen zijn de erfgenamen van de oude Romeinen, de stadstaten zoals Milaan, Venetie, Florence en Genua uit de middeleeuwen, het land waar de renaissance begon. Daarnaast is het de bakermat van de Europese eetcultuur, bekend staat het om de mode, en made in Italy is een wereldwijd begrip, ook qua design staat het wereldwijd in de top.
En nu Roemenie, Vlad de Spietser (Dracula) en ceausescu zijn wel de hoogtepunten wat zij hebben voortgebracht.
Een Roemeen of Roemeense die zich uitgeeft als Italiaan(se) is een belediging voor alles wat Italiaans is.
Zie ze liever als het afvoerputje van Europa
 
En dan nog maar te zwijgen over cultuur.
In letterlijk allebei de citaten die je van mij geciteerd hebt hier zeg ik direct na het punt waar je me afbreekt dat je op het gebied van cultuur zeker wel gelijk hebt ja.

Verder behoren ze letterlijk tot hetzelfde ras (iets als "zigeuner" is toch echt geen ras) en taalfamilie, is geschiedkundig nog best interessant dat 1 random land in die hoek een romaanse taal heeft.

En ja door de overeenkomsten in tongval is het voor een Roemeense net iets makkelijker zich als Italiaan voor te doen dan voor een Russin of Poolse.
 
Laatst bewerkt:
Verder behoren ze letterlijk tot hetzelfde ras (iets als "zigeuner" is toch echt geen ras) en taalfamilie, is geschiedkundig nog best interessant dat 1 random land in die hoek een romaanse taal heeft.
Ik had het niet over ras, maar over etniciteit
Dat zijn twee verschillende dingen.
 
Ik had het niet over ras, maar over etniciteit
Dat zijn twee verschillende dingen.
Ik zei "waar ook ras en taal onder vallen, in beide onderwerpen is er een verwantschap tussen Italië en Roemenië"

Daarop zei jij "Niet juist, alleen taalkundig is er een kleine verwantschap."

Etniciteit is een parapluterm zonder eenduidige definitie, https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Etniciteit , ik zei alleen maar dat op die 2 deelonderwerpen er verwantschap is.

Inderdaad, cultureel is die verwantschap ver te zoeken. In je betoog hierboven waarin je de 2 vergelijkt zitten een paar rake duidingen.
 
@Rimon
Wilde gok, maar omdat ze hun beroep zo anoniem en onherkenbaar mogelijk willen uitvoeren. Foto's kom je al niet aan onderuit, als dan ook exact de leeftijd en herkomst er bij komt, wordt het voor het gevoel te herleidbaar. Dan zouden er velen niet eens meer aan durven beginnen. Zoiets misschien?
Alsof Roemeense of Braziliaanse mensen op kinky kijken ze zijn hier zo goed als anoniem zelfs als ze hun echte leeftijd of herkomst geven. De reden is duidelijk ze doen zich jonger voor om meer klanten te lokken en gebruiken een andere afkomst omdat hun echte afkomst niet zo populair is in Nederland.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan