Dwangbordelen winst voor de staat

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik vind het nogal beangstigend dat je het blijkbaar echt meent
Nee tuurlijk niet!

Ik ging er van uit dat dit overduidelijk was.

Het verbaast mij dat het absurde wat ik schreef ineens 'serieus' wordt genomen tussen de apekool dat we als volk 'vervangen' zouden worden (door 'feestje'), of dat je kunt kiezen tussen een biertje of een prins of stikstofplan, of koningsdag moet blijven, of de 'meneer amsberg' een "ubermench" is (niet mijn spelling), wat een president mag kosten, of 'woke' geneuzel is of niet, en of onze politici even slap ouwehoeren als wij hier.

ik hoop dat je het nu minder 'beangstigend' vindt ;-)
 
Zou het wel toejuichen als er brede discussie kwam, of massale immigratie uit niet-westerse landen wel zo wenselijk is.
Ik zou dat ook wel willen, alleen niet in de zin van de 'snelwegbrede' discussie als van boeren die alles in de fik stelen en dumpen.

En zou dat op Girlsreview moeten plaatsvinden, die discussie?

Misschien vinden wij dat de lelijke mannen uit Oost-Europa en Zuid-Amerika weg moeten blijven maar dat hun knappe zusters welkom zijn telkens een paar maanden over te komen?

Willen wij als wij straks als bejaarden verpleging nodig hebben dat er niemand is om dat te doen, of dat er zorgmedewerkers uit andere landen overkomen?

In Groot Brittannië wilden ze van de EU af en van buitenlandse werknemers verlost worden en vervolgens ligt de aardbeienteelt te rotten omdat de Polen deze niet komen plukken ;-)

Allemaal onderwerpen die in alle kalmte zouden moeten worden besproken zonder meteen 'ten strijde te trekken' en andersdenkenden verrot te schelden of te bedreigen.
 
Nee tuurlijk niet!

Ik ging er van uit dat dit overduidelijk was.

Het verbaast mij dat het absurde wat ik schreef ineens 'serieus' wordt genomen tussen de apekool dat we als volk 'vervangen' zouden worden (door 'feestje'), of dat je kunt kiezen tussen een biertje of een prins of stikstofplan, of koningsdag moet blijven, of de 'meneer amsberg' een "ubermench" is (niet mijn spelling), wat een president mag kosten, of 'woke' geneuzel is of niet, en of onze politici even slap ouwehoeren als wij hier.

ik hoop dat je het nu minder 'beangstigend' vindt ;-)
Ik hoop dat duidelijk is dat mijn vergelijking van zijne doorluchtige koninklijke hoogheid met een ubernensch een grappig bedoelde manier was om aan te geven dat ik van mening ben dat hij zijn academische titels , militaire rangen en lucratieve baantjes wel erg makkelijk in zijn schoot geworpen krijgt en dat ik zonder het te kunnen bewijzen sterk de indruk heb dat hij bij die elfstedentocht die hij reed op de een of andere manier pas de laatste kilometer of zo op het ijs geduwd is

Het is naar mijn idee een poppenkast die niet meer van deze tijd is , ik heb volgens mij vrij genuanceerd aangegeven waarom ik hem te duur vindt , ik heb de moeite genomen om te googlen wat een president van een veel groter en rijker buurland verdient
En ik heb de kosten van het koningshuis opgezocht op een bron die niet twee klikken verwijderd is van Lizzard people of great reset theorieën
Willem Alexander zijn vader heette Claus Georg Otto Friedrich Gerd Von Amsberg en aangezien men dat " von "20 jaar na de oorlog een beetje te Duits vond klinken heet zijn zoon dus " mijnheer van Amsberg" ( met een hoofdletter A dus )
Ubermensch schrijft men inderdaad met een zogenaamde umlaut , anders zou het een soort van taxichauffeur zijn maar wel met "sch" in tegenstelling tot wat jij ervan bakt
 
Imo moet je alles kunnen bespreken, zonder anderen te bedreigen, uit te schelden etc. Juist mensen met een andere mening kunnen ervoor zorgen dat je anders tegen een onderwerp gaat aankijken. Waardevol om verschillende meningen tot je te nemen.
Sommige mensen hebben de dagelijkse behoefte ongestraft wat mensen te beledigen hier.
Krijgen ze een stijve van zeker ? Sneu is het wel.
 
Ik denk dat een aantal berichten grappig zijn bedoeld maar niet steeds leuk overkomen.

Niet iedereen die een grap denkt te maken heeft ook het komisch talent om dat te kunnen doen.

Toennet las ik dit:

Rushdie knew well that the only way to understand something, be it an idea or a person, is to find out what is funny about it; to joke about something is to pay it the compliment of taking it seriously.
 
Eerst werden de KNIL soldaten genaaid : hebben tijdens krijgsgevangenschap nooit hun soldij gehad waar ze recht op hadden.
Ze werden door de NL tyfus regering gestuurd in de bersiap periode en door diezelfde kutregering wordt je haast tot oorlogsmisdadiger benoemd...
Daarna is de Indo genaaid: de NL regering heeft ooit van de Indonesische regering een schadevergoeding gegeven voor de huizen en alles wat de Indo voor repatriëring naar Nederland moest achterlaten.
Heeft die kutregering gewoon in zijn eigen zak gestoken (lees gestolen van de Indo) in plaats van aan de rechthebbende te geven.

En nu ook nog de schadevergoeding van de troostmeisjes geja

Stelletje dieven zijn het!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan