Dwerg/ kleine vrouwen.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

NoLaws

Newbie
20
23/05/22
5
Hallo heren,

Misschien klinkt dit raar voor vele, maar ik zou zo graag een vrouwlijke dwerg willen doen.

Iemand een adresje/linkje etc waar ik terecht kan? Heb zelf niks kunnen vinden helaas.
 
Op kinky kun je filteren op lichaamslengte.
Is zij klein genoeg voor je?
 
Hahahahaha😂 Dat was oprecht een goeie!

Maar ben serieus haha....
Dat was het eerste wat mij te binnen schoot na het lezen van uw vraag. De Efteling. Erg flauw en niet behulpzaam. Hieronder een antwoord dat u mogelijk wel verder helpt.
Men omschrijft zichzelf als "FetLife is the Social Network for the BDSM, Fetish & Kinky Community.''
Men dient zichzelf eerst te registreren voordat men toegang tot de website krijgt. Of er iets van uw gading bijzit kan ik niet zeggen; ik ben geen lid.
 
In leuven ontvangt een lola en die is 1m46. Wel ni echt ne dwerg. Maar met wat fantasie.....
Heb ze 2 jaar geleden een keertje gedate. En kan je zeggen als je ze doggy neemt lijkt je lul enorm.
 
Soms zie je achter de ramen wel eens een erg kleine dame staan (onder de 1.5m). Als je de grotere ramenbuurten (Antwerpen, Den Haag) bezoekt, heb je kans om er eentje te vinden. Niet letterlijk een dwerg dus, maar wel heel klein.
 
Hieronder een antwoord dat u mogelijk wel verder helpt.
Men omschrijft zichzelf als "FetLife is the Social Network for the BDSM, Fetish & Kinky Community.''
Men dient zichzelf eerst te registreren voordat men toegang tot de website krijgt. Of er iets van uw gading bijzit kan ik niet zeggen; ik ben geen lid.
Fetlife is een nutteloze site om iemand te zoeken voor een date. Het is vooral een site waar een paar fotografen, modellen of koppels uitpakken met hoe kinky ze wel niet zijn, aangevuld met een veelvoud aan rukkers.
 
Hieronder een antwoord dat u mogelijk wel verder helpt.
Men omschrijft zichzelf als "FetLife is the Social Network for the BDSM, Fetish & Kinky Community.''
Men dient zichzelf eerst te registreren voordat men toegang tot de website krijgt. Of er iets van uw gading bijzit kan ik niet zeggen; ik ben geen lid.
Ik ben wel lid, van deze site voor bdsm'ers, fetisjisten en kinksters.
  • Je kan er incidenteel wel een leuke date hebben, maar Fetlife is geen datingsite en dat is maar goed ook.
  • De zoekmogelijkheden, op Fetlife, zijn zeer beperkt, als het op sekse, of bv (bdsm)rol aankomt en dat is maar goed ook.
  • Ik heb daarentegen wel een aantal midget groepen en fetisjen kunnen vinden.
  • Zoals op veel andere (enigszins) vergelijkbare sites, is het aantal mannen onevenredig groot.
  • Op Fetlife zal je wel wat kinky modellen en pro-dommes/meesteressen vinden, maar dit is een zeer klein percentage.
  • Vrouwen, die in zijn voor een onderdanige paydate, zijn nog moeilijker te vinden.
  • Hou er tot slot wil rekening mee, dat Fetlife, net als zijn brave zusje Facebook, een wereldwijd sociaal netwerk is. Het zou zomaar een wereldreis voor jouw fetisj kunnen worden.
 
Ik ben ook op zoek naar een dame met maxlengte 145cm, iemand tips of ideeen? Liefst regio Den Haag / Randstad
Hier wil ik wel meelezen :)

Wil ook eens op zoek naar zo klein mogelijk, zo jong mogelijk (18+), petite van petite en retestrak. NL, België en/of Duitsland. Voor juiste dame rijd ik wel een eind
 
Ik zal eens in het circus voor je gaan kijken of ik een paar dwergen voor je kan vinden. Hou er wel rekening mee dat ze schaars zijn en dat je er flink voor moet betalen.😁😁
 
Laatst bewerkt:
Hier wil ik wel meelezen :)

Wil ook eens op zoek naar zo klein mogelijk, zo jong mogelijk (18+), petite van petite en retestrak. NL, België en/of Duitsland. Voor juiste dame rijd ik wel een eind
In Duitsland zitten er wel een paar, helaas wel heel ver rijden. Hier een voorbeeld

 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.857
Berichten
736.565
Leden
33.897
Nieuwste lid
LangePijp
Terug
Bovenaan Onderaan