Ebony/ donkere vrouwen in België

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Van de jongste weet ik wel zeker dat ze niet (meer) met anderen gaat.

De twee anderen zijn eerder "semi-pro". Die doen het als een bijverdienste, mischien een paar keer per maand of zo.

Ik wou enkel maar aangeven dat Tinder ook een bron kan zijn. Ik swipe alle ebony die in de buurt wonen en er een beetje leuk uitzien naar rechts en één in de twintig of zo antwoordt dan wel. Al snel komt dan de vraag of ik wil afspreken en of ik iets wil bijdragen.
 
Maar ebonys komen toch at random op tinder. Hoeveel moet je er dan wel niet swipen om een ebony tegen te komen. In Nederland is dat volgens mij minder. Misschien in Belgie meer ebony's want een groot aantal Franstalig?
 
Inderdaad, maar dat swipen gaat snel: wit naar links, zwart naar rechts.

De meesten komen uit West-Afrika heb ik de indruk: Ghana, Togo, Nigeria en daaromtrent. Frans en Engels dus. In Brussel vind je er meer uit Centraal Afrika, zeg maar, Congo. Maar ik heb de "afstand" in Tinder zo ingesteld dat die buiten de zoekcirkel vallen.

Dus "mijn" dames komen allemaal uit Antwerpen of de nabije omgeving. Eén zelfs achter de hoek op minder dan 200m van waar ik woon.

Ik vind Tinder een handige app. Om de paar dagen eens door de lijst lopen en links en rechts swipen en nu en dan komt er wel iets tevoorschijn. Het kost niks, dus dat kwartiertje "werk" is een kleine investering in tijd met mooi resultaat.
 
Inderdaad, maar dat swipen gaat snel: wit naar links, zwart naar rechts.

De meesten komen uit West-Afrika heb ik de indruk: Ghana, Togo, Nigeria en daaromtrent. Frans en Engels dus. In Brussel vind je er meer uit Centraal Afrika, zeg maar, Congo. Maar ik heb de "afstand" in Tinder zo ingesteld dat die buiten de zoekcirkel vallen.

Dus "mijn" dames komen allemaal uit Antwerpen of de nabije omgeving. Eén zelfs achter de hoek op minder dan 200m van waar ik woon.

Ik vind Tinder een handige app. Om de paar dagen eens door de kijst lopen en links en rechts swipen en nu en dan komt er wel iets tevoorschijn. Het kost niks, dus dat kwqrtiertje "werk" is een kleine investering in tijd met mooi resultaat.
En wat staat er op jou tinderprofiel? Want ik wil niet te koop lopen met persoonlijke gegevens of foto's op tinder
 
Terug
Bovenaan Onderaan