Recensie Ebru (Tur), Den Haag, Doubletstraat 7 k4 4,43 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gisteren zat nathalia op haar kamer,dus denk van niet..persoonlijk vind ik haar kont niet heel bijzonder hoor kun je beter bij Kelly gaan op 79 maar is denk vrij zondag avond

Heeft deze dame een rozentattoo boven op haar borst? Zag vanmiddag in de Doubletstraat een dame met een Turks/Arabisch/Azerbeidzjaans look aan de kant van de winkelstraat, maar weet niet of zij het was?

Ja; mijn wandelmaat vertelde al dat ze gisteren aanwezig was dus begin van de avond voor de zoveelste maal binnengestapt en ik me uitkleden en wassen terwijl mevrouw gaat liggen voor een stevige (olie) massage waarna ze mijn lul insmeert voor wat pussysliden. Daarna condoom erom waarna ze mijn pik snel stijf pijpt. In de missio neem ik haar diep en kreunt ze lekker en doet ze lekker mee. Af en toe lekker zoenen en vervolgens neem ik haar plat doggy zodat ik heerlijk over haar kont glij. In de missio weer teruggekeerd en vervolgens het condoom goed gevuld. Blijft een fijne meid om te neuken.

Deze dame heb ik vaak zien staan maar nooit de stap gewaagd, houd het over het algemeen bij mijn vaste adresjes, maar wil uiteraard ook wel eens een x iets nieuw proberen.

Denk dat ik haar zeer binnenkort maar eens moet bezoeken.

Weten de vaste bezoekers van de dame of zij ook extra's in het pakket heeft zitten ?

Hoor het graag.

Gr,

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
40
let op: dit is een tijdje terug geweest

Na een prachtige review van opperman deze Arabisch ogende parel eens onder de loep genomen. Een tijdje moeten wachten voordat ze verscheen. Was vgm de eerste van de dag.

Mooie verschijning. Alsof ze zo uit een sprookje komt lopen.

Zoals andere al hebben gemeld ook met een massage opwarmen waarbij veel mocht. Lekker heel het lichaam kneden en mijn enthousiaste kleine man ook overal langsgehaald mocht worden.

De beurt zelve houdt ik graag tussen ons ;) maar niks te klagen bij deze prachtige dame.

Wel vond ik de aftertalk tegenvallen. Dus snel aankleden en weer op weg.

Al met al niks mis mee. Één voor de herhaling. Maar als je voor de babbel komt zou ik zeggen: lekker doorlopen.

Ik kom de laatste maanden wekelijks in de doublet en ik heb Ebru al die maanden niet gezien, of het nu op 7k4 of 37 of waar dan ook is en middag of avond
Het kan toeval zijn maar ik denk dat ze er gewoon al tijden niet is en dat ze verward wordt met iemand anders

De aanhouder wint.
Om 8 uur begon ze pas.
Opperman en Doublethopper hebben niets verkeerds gezegd.
Misschien zag ik Doublethopper net zelfs wel.
Zowel lichamelijk als qua activiteiten klopte het helemaal (ik vond haar lichaam trouwens nog beter dan ik verwacht had).
Het engels gaat maar is niet super, maar ze is wel gezellig en leuk plagerig.
Het kamertje is natuurlijk te klein, maar voordeel is wel dat het lichamelijk contact heel intiem is.
Het zal niet bij deze ene keer blijven.

Gisteravond donderdag, naar aanleiding van de eerder gelezen goede recensies ook een bezoekje gebracht aan Ebru en inderdaad het precies zo gedaan als hier omschreven. Ook de massage en ook het glijden van de billen langs mijn lul erg lekker. Ik heb dat alleen niet zo lang vol gehouden en na het omdoen van het condoom al snel in haar mondje klaar gekomen iets te opwinden voor deze al op leeftijd zijnde man. Is wel voor herhaling vatbaar dus Ebru je ziet me vast snel weer terug..

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Heb Ebru kort nadat ze terug was op een zaterdagavond bezocht.
Leuke vrouw met een stevig maar strak lichaam wat ze volgens zeggen te danken heeft aan veelvuldig sportschool bezoek. Ze werkt inderdaad volgens een standaard procedure zoals in voorgaande recensies reeds beschreven is. Pijpen zonder uitstekend maar tongzoenen niets bijzonders. Alleen met het puntje van haat tong. Neuken was niet geweldig maar dat kwam omdat ik pas nadat ik klaar gekomen was merkte dat de condoom niet goed zat.
Voorspel en neuken in cowgirl, reverse cowgirl, doggy, plat doggy en uiteindelijk missionary duurde ongeveer 25 minuten. Daarna kreeg ik een super massage van haar om de tijd vol te maken.
Liep al een paar weken met rugpijn die na mijn bezoek aan haar volledig verdwenen is.
Haar Engels is slecht maar voldoende om met wat geduld een begrijpelijk gesprek te voeren.
Zeker de moeite waard om vaker te bezoeken.
Ze werkt bijna elke dag alleen in de avond en heeft geen vaste aanvangstijd.
Beste kans om haar te treffen is na 20.00 uur.

Ik denk dat ik deze dame wel bezocht heb een lange tijd geleden, een paar keer. Lange jurk, stevig lichaam, krullend haar in een soort 'haarband'?
Ik kan me herinneren dat ze zei dat ze uit Azerbeidzjan kwam en niet Turkije. En ze vond het erg fijn om haar kont te laten worshippen en een assjob te geven. Pzc deed ze niet als ik het me goed herinner, maar ik mocht wel alles spuiten over haar billen, dat was geen enkel probleem. En ik weet nog dat ze ook flink wat kon hebben, kon haar flink hard nemen van achteren. Denk dat het dezelfde Ebru is als ik zo kijk naar de recensies. Zij is er ook 1 die bij mij op de lijst staat als alternatief.

Haha, Deze dame heeft een vast ritueel inderdaad. Anders dan andere dames. Bij binnenkomst dan geeft ze het idee dat je zonder rubber hem er zo van achter in mag steken maar dan ineens pakt ze hem goed in en dan is het over. Deze dame is voor de corona uitbraak gestart in Alkmaar samen met haar zus Dilara wat ook wel een lekker ding (heel andere qua looks dan Ebru) is maar deze is van de radar verdwenen.

Ebru heeft een vriendin (of zou het haar zus zijn?) die werkt in Amsterdam (op de wallen).
Ebru zelf heb ik trouwens al een maandje of 2 niet meer gezien en elke keer zag haar kamer er verlaten uit.

Een lekker ding? dat valt toch wel mee? Ze is gewoon begin veertig of zo iets, met slappe borsten. Ze heeft een geile uitstraling maar in de kamer vind ik het best tegenvallen, maar wel pushen om extra te betalen om het " rustig" aan te doen.

Ebru weer bezocht, sinds tijden. 18:18 uur..ik naar binnen gaf haar 40 euro, en ze zegt no it's 50.

Ik gelijk, "this is all I have, perhaps it's better when I leave so I can visit another woman" 40 is okay she said.

Wees gewaarschuwd mannen :)

40E zelfde service als voorheen. gevingerd, gebeft, kont gelikt en oja haar een massage gegeven...het ritueel zeg maar.

Zij die hebben geneukt groeten U

Opperman

Haar gisteren aangetroffen. Ze vertelde dat ze twee maanden afwezig is geweest en nu twee weken terug is. Heeft niet elke dag gewerkt maar als ze er is dan is ze er vanaf 18.00 uur of later.
Bezoek was ok volgens haar bekende stramien. Zal haar nog wel vaker bezoeken.

Terug
Bovenaan Onderaan