Recensie Ebru (Turks), Den Haag, Doubletstraat 7 k4 4,40 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze had me ooit verteld dat dinsdag haar vrije dag was maar dat ze veel minder uren zou gaan werken. In Doubletstraat niets van mijn gading gezien. Maakte nog een rondje Geleen en ook niet veel dames die me aantrokken. Kwam een bekende tegen en wandelden een uurtje rond. Zag dat July van 72 b langdurig bezet was en hield het ook voor gezien maar toen ik gekeerd was en vanuit de auto nogmaals die kant op keek zag ik dat ze vrij was.
Rechtsomkeert gemaakt en recentie volgt.
 
Haar gisteren aangetroffen. Ze vertelde dat ze twee maanden afwezig is geweest en nu twee weken terug is. Heeft niet elke dag gewerkt maar als ze er is dan is ze er vanaf 18.00 uur of later.
Bezoek was ok volgens haar bekende stramien. Zal haar nog wel vaker bezoeken.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Eindelijk Ebru weer eens gezien en gevoeld.
Ze kent me best goed want kwam regelmatig bij haar en heb haar in coronatijd eens thuis bezocht.

Altijd gaat ze op bed liggen want ze verwacht een lekkere en harde massage. Mijn best gedaan en ze was dik tevreden. Het pijpen overgeslagen want hij was al stijf genoeg. Eerst smeerde ze mijn lul in met olie en nam ik haar plat doggy. Heerlijk om over die machtige billen te gaan. Vervolgens in missio lekker op haar liggen stoten. Ze heeft voor mij wel de vervelende gewoonte om teveel mee te bewegen waardoor het klaarkomen wordt bemoeilijkt maar toen ze een poosje stil bleef liggen voelde ik mijn zaad opborrelen en spoot ik haar vol (mc). Ze moest lachen dat ik zo luidruchtig klaarkwam maar het voelde echt lekker en vooral doordat ze haar handen vaak over mijn rug slaat maakt het intiem en op het laatst hield ze me zo stevig vast waardoor ik bijna geen lucht meer kreeg (lol).

Geen spijt haar weer te hebben bezocht en ze lijkt er zelf ook van te genieten wat het nog leuker maakt en verder is ze erg aardig en houdt van grapjes.
 
Was donderdagavond in de doub maar geen Ebru. Dacht op een zaterdagavond meer kans te maken en tot 20.30 uur gewacht en weer geen Ebru. Een vast werkpatroon is helaas niet te bespeuren bij haar.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanavond Ebru bezocht. Ik was pas 20.30 uur in de doublet want ging eerst naar de Geleen-/Hunsestraat waar ik zo'n drie kwartier verbleef. Gordijn van Sonja bleef dicht maar volgens mij was ze er wel want het rode licht brandde. Had haar graag willen zien en neuken want het is een bloedmooi wijf met een uitstekende service maar Ebru is ook lekker en na haar een harde (olie) massage te hebben gegeven smeerde ze mijn pik met wat olie en in plat doggy nam ik haar goed en Ebru kreunde er lekker bij. Daarna het condoom erom en pijpte ze mijn lul nog wat stijver. In missio Ebru flink en diep geneukt en ze was zelf ook lekker actief en volgens mij kwam ze ook klaar net als ik overigens.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan