ECHT prostaatorgasma

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Alexdejonge

Wandelaar
69
21/10/21
23
4
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een dame die me een ECHT prostaatorgasme kan bezorgen. Dus dan bedoel ik niet "een vinger (of 2) er in" bij t pijpen of trekken (wat ook lekker kan zijn, daar niet van), maar dus een dame die met de vingers of hulpmiddelen de prostaat zo weet te prikkelen, dat zonder stimulatie van de pik een orgasme komt.

Wie o wie kan me hier bij helpen?

Alvast bedankt!
 
Ik heb ervaring in belgie gehad bij agatha met wat combineren met massage ik denk als je specifiek vraagt
Dat ze je wel kan helpen omgeving Antwerpen
Op redlights
Hier ook een draadje bij prive massage belgie Antwerpen
 
Zelf heb ik Joke op m'n lijstje staan hiervoor maar ik heb zelf geen ervaring met haar. Daar tegenover heeft ze een trackrecord opgebouwd en durf ik volledig op de recenties en verhalen te vertrouwen dat het een professionele en betrouwbare dame is. Overleg je wensen met haar eens
 
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een dame die me een ECHT prostaatorgasme kan bezorgen. Dus dan bedoel ik niet "een vinger (of 2) er in" bij t pijpen of trekken (wat ook lekker kan zijn, daar niet van), maar dus een dame die met de vingers of hulpmiddelen de prostaat zo weet te prikkelen, dat zonder stimulatie van de pik een orgasme komt.

Wie o wie kan me hier bij helpen?

Alvast bedankt!

Nooy bij CD Oss en Boxtel
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan