Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenLucky you. En Lucky Ladyhet is toch ook heerlijk om gesteriliseerd te zijn......testje erbij en dan mag je gewoon gelijk zonder bijna zonder risico.
althans ik mocht gelijk zonder bij de dame waar ik recentelijk verliefd op ben geworden.
Gevaarlijk verliefd wordenhet is toch ook heerlijk om gesteriliseerd te zijn......testje erbij en dan mag je gewoon gelijk zonder bijna zonder risico.
althans ik mocht gelijk zonder bij de dame waar ik recentelijk verliefd op ben geworden.
Zijn wij niet allemaal amateurs? Of doen jullie aan professioneel wandelen?
Het gaat om amateur dames. Dames die het voor de hobby doen en niet 24/7 beschikbaar zijn.Zijn wij niet allemaal amateurs? Of doen jullie aan professioneel wandelen?
Ik vind de term amateur altijd wat lastig.Het gaat om amateur dames. Dames die het voor de hobby doen en niet 24/7 beschikbaar zijn.
Hoi!Ik vind de term amateur altijd wat lastig.
Vaak bedoelen mannen daarmee eigenlijk: "gratis". Maar als dat is wat je zoekt, zul je heel wat meer moeite moeten doen, over de juiste uitstraling én social skills moeten beschikken, en bereid zijn om er vaak veel tijd in te steken.
Of bedoel je met amateur eigenlijk: iemand die nog onervaren is, misschien makkelijker te beïnvloeden, en waarvan je hoopt dat ze wat verder meegaat dan ze zelf van plan was?
Als met amateur wordt bedoeld dat een dame dit naast haar studie of baan doet, om wat bij te verdienen, of als een hobby, dan zijn er wél veel meer mogelijkheden. Mijn vriendin hoort bijvoorbeeld in die categorie thuis, ze doet het omdat ze het leuk en spannend vind, maar vraagt wel geld, tja, ben je dan nog een 'amateur'? Het blijft een lastige term.
Is ze van de pottenbakkerij bedoel je.Hoi!
Heeft jouw vrouw alleen interesse in mannen of ook in vrouwen?
Een pot natIs ze van de pottenbakkerij bedoel je.
Nee, biseksueel heet dat. Of: van twee walletjes snoepen... ;-)Is ze van de pottenbakkerij bedoel je.
Niks leuker!!Nee, biseksueel heet dat. Of: van twee walletjes snoepen... ;-)
Gevaarlijk verliefd worden
Het is jammer dat amateur soms in een negatieve connotatie wordt gebruikt, terwijl er (even in de ruimste zin van het woord) mensen bestaan die bepaalde dingen beter beheersen dan zij die er wel een diploma voor hebben gehaald.Een amateur wordt soms ook een professioneel als die het goed doet, net als bij de voetbal.
Netwerken in welke kringen? Welk wereldje?Mijn ervaring is dat je (betaalde) amateur dames niet zo snel via de reguliere dvp kanalen vindt.
Dames die oprecht genieten van seks, er echt bloedgeil van worden en nymfomane trekken hebben (en waarbij geld secundair is of vooral bedoeld voor een extra kick) vind ik doorgaans door te netwerken, contacten in dit wereldje te leggen en er wat moeite voor te doen. Via sexjobs, kinky, RL of achter de ramen vind ik ze in ieder geval zelden tot nooit.
Hap hap.Nu, ja... zou niet weten waar je het diploma neuken kan behalen!