Recensie Eda (Roe), Den Haag, Doubletstraat 8/8a k8 2,63 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Gd30

Vaste klant
118
06/10/21
118
25
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Gisteren even langs deze nieuwe dvp geweest. Voor de deur zag ze goed uit. Slank en klein met mooie borsten. Voor de deur afgesproken voor €40. In haar kamer geld overhandigd en gelijk uitkleden en op bed. Cd erop en ze begon gelijk op volle snelheid te pijpen. Eerst weinig gevoel lijkt wel een machine daarna even andere techniek. Eenmaal hard geworden over op doggy. Handje blijft wel tussen waardoor je niet vol kan gaan. Toch maar hard stoten. Haar daarna omgedraaid en verder neuken. Hand weer tussen. Benen ging niet ver verspreid. Kreeg 4 berichtje tussendoor en ze keek even snel op haar telefoon. En vertel je. Je hebt nog 3 min. Dus echte klokkijker. Ik kwam intussen klaar. Ze verwijdert cd voor je en ik ging mezelf verschonen. Zij pakte wat papier en veeg haar poes af en kleed zich aan. Voor mij geen herhaling ondanks dat ze mooie poppetje is. Ze is te klein. Wel lekkere borsten.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
van de week langs geweest bij deze mooie modjo ze is erg klein heeft lief gezichtje en mooie tietjes dat klopt
bij binnen komst me tool gewassen en plaats genomen op bed
hier begon de ellende als een machine heel snel op en neer met haar mond zonder gevoel hij werd gelukkig wel stijf toen ook Eda op haar ruggetje gelegd met haar kutje omhoog en heb haar zitten pompen toen kwam het handje te voor schijn heel erg dit soort acties zo kan ik haar niet diep stoten
hierba geprobeerd in doggy waarbij ik het gevoel had dat ik werd gemolken en niet haar kutje aan het stoten was heb gelukkig wel gekomen in haar handen hahah
Eda ziet er leuj uit mooie tietjes maar ik ga niet meer naar haar toe vanwege de handjes ze lette ook op de tijd maar keek niet op haar mobiel gelukkig een echtt TMM helaas want ze ziet er wel leuk uit en ik heb geen spijt dat ik binnen ben geweesr
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Duits
Roker
Ja
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vandaag dit mini meisje bezocht.
Wist niet dat ze tegenvallende reviews had.
Ik vond het wel meevallen.
Maar ik ben al snel tevreden als ik zo'n lekker jong knap naakt poppetje mag vastpakken.
Mooie borstjes maar tepels gevoelig dus daar vanaf blijven.
Super lekkere zachte mini billetjes.
Pijpen was headbangen met 200bpm dus als ik niet oppas zuigt ze me binnen een minuut leeg.
Meteen laten stoppen en toen dat mini kontje doggy gepakt.
Vond haar niet nauw genoeg of gewoon teveel lube erin.
Wel handje ertussen maar niet storend want het was niet om te blokken maar om het cd in de gaten te houden.
Nog even missio gedaan maar ik voelde niet veel.
Dus liet ik haar mij nog even zc afrukken.
Dat had ze duidelijk ook vaker gedaan, die stoute meid.
Geen gezeur over de tijd gehad want ik zorg altijd dat ik klaar ben voordat ze gaan zeuren.
Al met al ben ik niet ontevreden.
Zak geleegd met een mooie jonge mini meid.
Dat ze wat stil was en er een beetje bij lag vond ik niet erg.
Een echte liefhebber van lolita poppetjes prikt zijn pik toch graag erin.
 
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Duits
Roker
Ja
Duur van bezoek
15 minuten
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Gisteren weer dit mini meisje bezocht.
Met haar mooie lolita tietjes en bolle kontje.
Erg gezellig zal ze nooit worden maar het uitzicht op haar lichaam maakt dat weer goed.
Ik wilde met haar (tong)zoenen maar dat was absoluut niet mogelijk.
Zeker te oud en te lelijk...maar we hebben geld om die drempels weg te nemen. :LOL:
Ik had zin om mijn gezicht tussen die billetjes te stoppen.
Liet haar in 69 pijpen terwijl ik haar spleetje likte.
Ook kwam ze met haar kutje op mijn gezicht zitten.
Hmmm lekker hoor.
Nog even laten afrukken.
Ze zat bovenop me en keek een beetje saai en verveeld om zich heen.
Kan mij niet schelen.
Ik had een grote grijns op mijn smoel omdat dit mooie kleine naakte meisje aan mijn pik zat te sjorren terwijl ik haar tietjes en lichaam betastte.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vorige week nog even binnengewipt bij dit ultra kleine mini lolita poppetje met heerlijke borsten en billen.
Ze stond op nr 10 bij Nena.
Ze is zo petit en klein, ze komt niet eens tot mijn borst als we naast elkaar staan.
Als iemand mij met haar in dit kamertje zou zien, beiden naakt, zou ik waarschijnlijk gearresteerd worden. :LOL:
Pijpen was weer slecht headbangen dus meteen even neuken in 2 standjes.
Laten afmaken met een handjob zc.
Heerlijk toch zo'n mini meid die aan mijn grote dikke pik trekt totdat ie spuit.
 
ik vind het echt jammer dat ze zo slecht pijpt en missio trekt ze haar benen ook niet op terwijl ik het wel een heel mooi poppetje vind anders zou ik haar vaker bezoeken ze heeft ook mooie kleine tietjes
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben het niet met alle negatieve recensies eens. Ik heb een toptijd bij haar gehad. Geen extras, maar wel de tijd genomen.

Beginnend met een oily handjob, die fantastisch was. Op gegeven moment even een pause in moeten lassen. Moesten we allebei flink lachen. Ze streelde hem zacht en begon zeer zwoel te zingen tot ik weer verder kon.

Toen de befaamde headbanger blowjob gekregen (mc). Ook dat vond ik uitstekend en van prima lengte.

Tot slot heeft zij mij (on top) heerlijk tot een uitbarsting laten komen met haar poesje..

Ik maak dan nogal wat volume, dus dat weer hard lachen.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Algehele Hygiëne
Voldoende
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Afgelopen zaterdag ook bij eda naar binnen gestapt.
Lekker poppenlijfje. Helemaal mijn ding.
Was helaas een tegenvaller. Erg zakelijk, koud en kortaf
Pijpen was heel kort en zonder gevoel. Geen headbangen bij mij.
Kan me eigenlijk niet meer herinneren.
Toen wilde ze mij bovenop in missionaris.
Begon meteen van "geen gymnastics"
Handje er tussen, geprobeerd langzaam haar beetje open te boren. Dat werdt m niet. Ook niet door kunnen stoten.
Op z'n hondjes geprobeerd af te maken.
Gaat op een moeilijke manier zitten. Mocht haar ook niet te hard bij d'r heupen vastpakken.
Gevraagd of ze op d'r buikje wou gaan liggen om het af te maken.
Was niet mogelijk.
Hierna toch maar geprobeerd om het af te maken.
Heb haar daarna heel hard gebeukt in een poging om klaar te komen. Nu mocht ik wel heel hard aan haar heupen trekken en in de billen knijpen.
Helaas niet tot een hoogtepunt gekomen.
Zo jammer. Als ze wat sensueler (met mij dan)zou omgaan zou het binnen enkele minuten gepiept zijn.
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen zaterdag ook bij eda naar binnen gestapt.
Lekker poppenlijfje. Helemaal mijn ding.
Was helaas een tegenvaller. Erg zakelijk, koud en kortaf
Pijpen was heel kort en zonder gevoel. Geen headbangen bij mij.
Kan me eigenlijk niet meer herinneren.
Toen wilde ze mij bovenop in missionaris.
Begon meteen van "geen gymnastics"
Handje er tussen, geprobeerd langzaam haar beetje open te boren. Dat werdt m niet. Ook niet door kunnen stoten.
Op z'n hondjes geprobeerd af te maken.
Gaat op een moeilijke manier zitten. Mocht haar ook niet te hard bij d'r heupen vastpakken.
Gevraagd of ze op d'r buikje wou gaan liggen om het af te maken.
Was niet mogelijk.
Hierna toch maar geprobeerd om het af te maken.
Heb haar daarna heel hard gebeukt in een poging om klaar te komen. Nu mocht ik wel heel hard aan haar heupen trekken en in de billen knijpen.
Helaas niet tot een hoogtepunt gekomen.
Zo jammer. Als ze wat sensueler (met mij dan)zou omgaan zou het binnen enkele minuten gepiept zijn.
die kan op de blacklist na meerderen van zulke recensies. het kan inderdaad zo makkelijk zijn met zo een uiterlijk. maar blijkbaar is het dont give a fuck. er is betaald nu zo snel mogelijk wegwerken. zonde
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vandag bij Doubletstraat mijn vaste dame was bezig en ik wil iets nieuwe proberen (nieuwe jaar nieuwe me).
Ik zie dit pip kleine dame op 22A, ze was continue op haar mobile aan het bellen en aan het roken (maakt niet uit maar niet een good sign weet je).
Ik stap binnen en we gaan boven naar een van het donkerste kamers van het straat.
40 betaald geen extras gevraagd.
Ze ziet er echt lekker uit, een lekker kort slanke dame met mooie rond billen en abnormaal grote borsten.
Uitgekleed ik was aan het wassen en vraag voor papierdoek.. nee heeft ze niet (ze belt iemand om een roll te brengen), gebruik maar het handdoek... Ja voelt niet schoon maar goed.

Gelijk op bed ik wil haar aanraken haar lekker lichaam en borsten en ze stop me.
'u maar alles maar mijn tepels maar niet aanraken"
Volgens mij haar titten zijn nep, ze zijn te grote en te perfekt.
Geen kennis maken, geen gezelligheid, geen gevoel, ze pak een CD en doe het aan en begint snel te pijpen.
Jeetje wat is dit? Heeft ze een afspraak in paar minuten? Moet ze een trein nemen ?....
Na korte tijd, ok seks now, welke positie... was ik al teleurgesteld dus zeg kom maar boven.
Jeetje nog een keer, ze doet snel, er is geen gevoel geen klik, alleen maar een mechanische poppetje boven me dat doet up down up down.
Na paar minuten vraag ik voor doggy, eindelijk was er iets lekker. Uitstekende ronde billen om lekker doggy te nemen. Kon niet meer en condom gevuld, maar was niet dankzij haar service maar wel haar lekker billen.

Conclusie? Meer een cumdump dan een dames van plezier.
Mischien ga ik een keer terug, niet voor haar service maar voor mijn zak leeg te maken.
Ik klink een beetje zonder respect maar dit was mijn ervaring en gevoel.

Als je van echte kleine dames houd ga zeker, maar verwacht geen 'service' behalve snel automatisch seks.
 
Vandag bij Doubletstraat mijn vaste dame was bezig en ik wil iets nieuwe proberen (nieuwe jaar nieuwe me).
Ik zie dit pip kleine dame op 22A, ze was continue op haar mobile aan het bellen en aan het roken (maakt niet uit maar niet een good sign weet je).
Ik stap binnen en we gaan boven naar een van het donkerste kamers van het straat.
40 betaald geen extras gevraagd.
Ze ziet er echt lekker uit, een lekker kort slanke dame met mooie rond billen en abnormaal grote borsten.
Uitgekleed ik was aan het wassen en vraag voor papierdoek.. nee heeft ze niet (ze belt iemand om een roll te brengen), gebruik maar het handdoek... Ja voelt niet schoon maar goed.

Gelijk op bed ik wil haar aanraken haar lekker lichaam en borsten en ze stop me.
'u maar alles maar mijn tepels maar niet aanraken"
Volgens mij haar titten zijn nep, ze zijn te grote en te perfekt.
Geen kennis maken, geen gezelligheid, geen gevoel, ze pak een CD en doe het aan en begint snel te pijpen.
Jeetje wat is dit? Heeft ze een afspraak in paar minuten? Moet ze een trein nemen ?....
Na korte tijd, ok seks now, welke positie... was ik al teleurgesteld dus zeg kom maar boven.
Jeetje nog een keer, ze doet snel, er is geen gevoel geen klik, alleen maar een mechanische poppetje boven me dat doet up down up down.
Na paar minuten vraag ik voor doggy, eindelijk was er iets lekker. Uitstekende ronde billen om lekker doggy te nemen. Kon niet meer en condom gevuld, maar was niet dankzij haar service maar wel haar lekker billen.

Conclusie? Meer een cumdump dan een dames van plezier.
Mischien ga ik een keer terug, niet voor haar service maar voor mijn zak leeg te maken.
Ik klink een beetje zonder respect maar dit was mijn ervaring en gevoel.

Als je van echte kleine dames houd ga zeker, maar verwacht geen 'service' behalve snel automatisch seks.
Hoi heb je wel het goede adres gemeld
Andere wandelaars hebben het over kleine borstjes
En bij jou zijn ze enorm
Lijkt op een vergissing🥸
 
Terug
Bovenaan Onderaan