Recensie Edda, Amstelveen 4,80 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rudolfo

Stamgast
418
19/12/21
433
79
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/9839771-edda
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag Edda bezocht . Ze was maar even online en ik kon gelukkig vandaag bij haar langs. Erg makkelijk te bereiken appartement en heel discreet. Zij doet dit inderdaad naast haar werk . Heel prettig ontvangen en eerst kopje koffie en beetje praten . Daarna nog even opfrissen en toen wachte ze al met een mooi rood setje in de slaapkamer. Zij is iets slanker maar mooi figuur . Wij begonnen lekker te zoenen . Al snel wilde ze dat ik haar ging likken mmm. Vervolgens heb ik haar gevingerd waarbij zij haar klit met een speeltje bewerkte . Zij kwam al snel klaar . Snel condoom erop en ze voelt lekker strak . Eerst heeft zij mij bereden en daarna missionaris. Vervolgens is zij mij heerlijk gaan pijpen en op het einde ging ze zichzelf nog vingeren en kwam ik klaar. Zij geniet er zelf ook erg van . Ze is heel levendig ( wellicht voor sommige een beetje druk) . Ga haar zeker nog is zien want want heb zeer genoten. Thanks Edda .
 
Er was al een draadje over Edda maar dan onder Eda Amstelveen.
Had er zelf ook een recensie/ervaring over geschreven.
Kan dit worden samen gevoegd eventueel?
Gaat over dezelfde dame.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Dan maar effe zo!

Heb Eda bezocht in Amstelveen.
Een zeer relaxte dame die niet vaak ontvangt maar gewoon uitstekende service verleend.
Pijpt zeer gretig en pakt er een clit stimulator bij terwijl ze je pijpt en je haar aan het vingeren bent.
Neuken is ook heerlijk, zij houd van doggy style en laat zich hierbij gretig nemen.
Na de sex kun je nog een massage krijgen op een massage tafel die in de woonkamer staat, dit doet ze erg goed.
Denk eigenlijk dat massages geven haar echte werk is, daar is zij vaag over, hoor ook dat ze verpleegster werk doet.
Maakt ook niet uit, de ervaring was goed.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag voor 2e keer bij Edda geweest . Wat een geweldige dame is dit . Eerst gezellig praten en kopje koffie. Vervolgens verder in de slaapkamer. Daar lag ze al klaar en met zichzelf te spelen . Snel haar gaan likken en ze kwam al snel klaar . Ik was al enorm opgewonden en in standje 69 nog even verder gegaan . Zij en ik werden steeds meer opgewonden. Condoom erop en ze ging boven op mij zitten ( en kwam volgens mij alweer) . Toen nog missionaris en daarna heeft zij mij klaargepijpt . Afgesloten met een hele goede massage. Dat doet ze echt goed . Heerlijke ervaring en ik heb er een vast adresje bij . Enige is ze praat graag en veel maar dat maakt de rest meer dan goed . En geen link want ze is niet online.
 
Kan dit zelf allemaal bevestigen.
Zeer relaxte dame met goede service.
Het vele en drukke praten heb ik alleen na de daad meegemaakt.
Heb nooit de indruk dat ze mij zo snel mogelijk de deur uit wil werken.
Krijg zelfs na het douchen nog een bakkie koffie aangeboden en mag nog plaats nemen op de bank in de woonkamer ook.
 
Alleen op kinky.nl maar niet al te vaak.
Meestal zette ze haar adv op maandag online maar een paar uur verder was de adv er al weer af voor de rest van de week.
Denk dat zij het ook niet nodig heeft, vandaar.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
En vandaag weer bij Edda langs geweest. Wat een feest . Bij binnenkomst direct zoenen en knuffelen. Zij wilde eerst koffie drinken maar wij raakten al zo opgewonden dat wij direct in de slaapkamer belanden . Ik was al stijf en terwijl zij mij aftrok vingerde ik haar . Snel op bed gelegd . Kussend verder afgedaald naar haar poesje . Mmm heerlijk beffen en ze kwam al snel . Snel condoom erop en ze kwam op mij zitten en kwam alweer . Doggy en deepdoggy . Zij mij weer pijpen toen nieuwe condoom en weer verder . Op het laatst weer heerlijk pijpen en met haar kleine vibrator masseerde zij mijn ballen . Voelde erg fijn. . Samen onder de douche en ik werd al weer stijf . Wat een vrouw ! Na afloop koffie drinken en gezellig kletsen. Zal zeker niet mijn laatste bezoek zijn . En dat voor deze prijs !
 
Ook aantal keer geweest en kan niet anders zeggen dan dat het echt een topper is lekker verborgen houden ;). Wou van de week gaan maar ze is tot volgende week druk met haar echte baan
 
Iemand nog recent iets vernomen van Edda. Ik probeer al een tijdje contact te krijgen ?

//Edit mod: Hele rits offline berichten zonet verwijderd. Link uit #13 toegevoegd aan de openingspost.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Squirting
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Het is mij gelukt om Edda te bezoeken. Ik ben er nog een beetje ondersteboven van. Wat een verbale energie heeft deze dame. Ik ben mijn bezoek nog steeds aan het verwerken. Het voelt als moest ik een drukke snelweg oversteken (converseren), vervolgens op de middenberm even rust (seks) om daarna de andere helft van de snelweg af te leggen. Edda is een praatgrage dame en vertelt veel en graag over haarzelf. Ik, als vrij introvert persoon, kan dan niet in control komen en laat ik het dus gebeuren dat het meerendeel van de tijd aan kletsen wordt besteed. Dit was absoluut niet vervelend behalve dan dat het deel waar ik voor kwam, hierdoor ondersneeuwde.

Seks met Edda was prettig en ook hier is zij op zichzelf gericht. Ze heeft een hoge seksdrive en kan zichzelf snel naar een orgasme toewerken. In de tijd dat we seks hadden is ze zeker drie keer klaargekomen. Pijpen doet ze verdienstelijk en probeert hem behoorlijk diep te nemen. Ik ben niet supergroot geschapen maar ze is zo strak dat volledig penetreren er niet in zat. Van missio wilde ze al snel naar cowgirl zodat ze zelf diepte en snelheid kon bepalen. Uiteindelijk sprong ze er weer af, trok het condoom eraf en begon mij wederom te pijpen tot ik in haar mond klaarkwam. Dat was voor mij nogal onverwacht want zover laat ik het zelf meestal niet komen. Ondanks dat ik zelf niet zo van CIM ben, was dit wel een fantastische afsluiter.

Ik moet zeker nog een keer terug naar Edda. Voor een betere verhouding tussen kletsen en seks ;) Voorlopig is ze echter weer even van de radar. Ze is 19 februari terug.
 
Tijdje geleden Edda bezocht, in Amstelveen. Appartement is erg netjes en ik kon gewoon lekker douchen etc.
Ik vind het niet eerlijk om haar een review te geven, omdat wij geen match zijn. Iets te veel kletsen voor mij. BJ was wel lekker sloppy. Ik kan mij voorstellen dat anderen wel goed op haar gaan want volgens mij is veel bij haar mogelijk en ze kan het hebben.
 
Vandaag weer bij Edda geweest . Was inmiddels 3 maanden geleden . Zij had zelf geruime tijd geen sex gehad en dat was te merken . Wat een sexdrive . Al snel na het likken kwam ze en daarna nog diverse keren . Diverse standjes gedaan en op het einde heerlijke blowjob ( een van de betere maar ik was ook erg opgewonden) . Ja ze praat veel maar dat was vooral na de sex . Ik heb een goede klik en energie met haar .
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan