Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wat is slecht en in hoeverre is een iets mindere dag van een dame de oorzaak? En is de dame slecht of zijn jij en de dame gewoon geen gelukkige combinatie? 

Als er geen klik is, is een dame niet per se slecht en als de nood hoog is zal ik echt wel eens terugkeren. Is er geen sprake van intens tongzoenen kom ik niet terug. Mocht de hygiëne of uiterlijk enorm tegenvallen (gehad met privé bezoek, doe ik nauwelijks meer) kom ik ook niet terug.

Wat mee zal meespelen wat de dame te bieden heeft en hoe zo'n band ik al heb opgebouwd.

Met een dame had ik altijd erg leuke afspraken en heb haar regelmatig bezocht. Toen opeens de service minder werd (amper TZ, geen 2x seks in 2 uur, klagen dat je echt klaar moest gaan komen); heb ik d'r de maand er op weer een herkansing gegeven. Zelfde verhaal. Toen kwam corona dus anderhalf jaar later toch mij eens gedaan. Nog steeds ondermaats. Dan ben ik er ook klaar mee.

En soms ligt het aan wat een meid te bieden heeft. Ik ben ooit best denigrerend behandeld door een meid waarmee anaal niet lukte. Zij was erg strak en ik best groot dus moet je keihard zijn. Gevolg was dat het eigenlijk bij niemand meer lukte waarmee ik het probeerde. De dame waar ik het het voor het laatst had gedaan was niet per se een van m'n toppers maar de gedachte dat het bij haar ooit was gelukt, zou misschien helpen. Die date was echt top, een veel leuker persoon dan de eerste keer. 

Wat een lang verhaal, conclusie: dat ligt er aan en soms loont een tweede kans zich dus echt wel!

Terug
Bovenaan Onderaan