een fwb!

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Robvandijk

Newbie
6
11/09/23
6
Hallo mede-hobbyisten!

Ik ben nieuw hier en weet niet of dit is toegestaan, maar ik kon zo niet heel veel vinden over het topic: friends with benefits
Het zou fantastisch zijn om een dame te ontmoeten om mij te vergezellen naar een club te gaan en daar samen spannende avonturen mee te beleven!
Niet alleen om alles samen met elkaar te doen, maar ook de gezelligheid in het algemeen.
Zijn er dames die dat op deze manier zouden zoeken of moet zoiets gewoon al in een club ontstaan?
wie weet is het "wishfull thinking" maar ik vraag het me toch gewoon af!
 
Hallo mede-hobbyisten!

Ik ben nieuw hier en weet niet of dit is toegestaan, maar ik kon zo niet heel veel vinden over het topic: friends with benefits
Het zou fantastisch zijn om een dame te ontmoeten om mij te vergezellen naar een club te gaan en daar samen spannende avonturen mee te beleven!
Niet alleen om alles samen met elkaar te doen, maar ook de gezelligheid in het algemeen.
Zijn er dames die dat op deze manier zouden zoeken of moet zoiets gewoon al in een club ontstaan?
wie weet is het "wishfull thinking" maar ik vraag het me toch gewoon af!

Tuurlijk kan je die vinden. Op Tinder of Bumble. Als je een DvP wilt meenemen moet je diep in de buidel tasten.

Hier ga je iig geen vrouwen vinden die gratis mee willen. Denk sowieso dat 99% van de bezoekers hier man zijn.:)
 
Die zijn over het algemeen lastig te vinden, meestal komt dat voort uit een ontmoeting tussen twee mensen die een relatie met alles erop en eraan niet zien zitten, nadat ze kennis met elkaar hebben gemaakt.
Maar je zou het met een advertentie kunnen proberen, wie weet tref je er eentje die er hetzelfde over denkt als jij.
 
Zoals al genoemd: Je zou een advertentie kunnen plaatsen. Het is dan uiteraard wel een voordeel als je al enige ervaring hebt in de wereld van betaalde dates. Je moet dan namelijk goed het kaf van het koren kunnen scheiden. Een vriend van mij heeft goede ervaringen met Sexjobs.
 
Hallo mede-hobbyisten!

Ik ben nieuw hier en weet niet of dit is toegestaan, maar ik kon zo niet heel veel vinden over het topic: friends with benefits
Het zou fantastisch zijn om een dame te ontmoeten om mij te vergezellen naar een club te gaan en daar samen spannende avonturen mee te beleven!
Niet alleen om alles samen met elkaar te doen, maar ook de gezelligheid in het algemeen.
Zijn er dames die dat op deze manier zouden zoeken of moet zoiets gewoon al in een club ontstaan?
wie weet is het "wishfull thinking" maar ik vraag het me toch gewoon af!
In het Antwerpse, of veel noordelijker? 😊
 
Terug
Bovenaan Onderaan